Søgning på: oldtidskundskab eksamen. Resultater: 19381 til 19400 af 34269
  • sammenhæng mellem resultatbudget og likviditetsbudget

    Forumindlæg
    Så er det snart tid til den afsluttende VØ eksamen, men jeg synes jeg har lidt svært ved at sammenfatte sammenhængen mellem resultat og likviditetsbudgettet? Nogen der kan hjælpe?
  • Differentialregning

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. det er en af mine eksamens spørgsmål som hedder Differentialregning Udledning af regneregler, herunder produktreglen. Er der nogen der kan komme med hvilke regler ud over produkt reglen der kunne være gode at have med ?
  • Vægter C-fag: 2 x 1 eller 2 x 0,5???

    Forumindlæg
    Hejsa! Hvis man nu har fået 7 i årskarakter i fysikC Og så er til eksamen og får 10 :) Vægter begge karakterer så 1 - eller vægter 7-tallet 0,5 og 10-tallet 0,5?
  • Vægter C-fag: 2 x 1 eller 2 x 0,5???

    Forumindlæg
    Hej folkens! Hvis man nu har fået 7 i årskarakter i fysikC Og så er til eksamen og får 10 :) Vægter begge karakterer så 1 - eller vægter 7-tallet 0,5 og 10-tallet 0,5?
  • Neutralisering af base med vand.

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg kunne godt tænke mig at få forklaret teorien bag forsøget "Neutralisering af base med vand". Det vil være en stor hjælp i min fysik forberdelse til eksamen.
  • Forsøg til forbrændig

    Forumindlæg
    Hey! Jeg skal op til eksamen på mandag, og mangler nogle forsøg jeg kan lave, hvis jeg trækker forbrænding.. Nogle der har nogle ideer? Det ville nemlig være super :) Tak på forhånd! ;)
  • differenskvotient/sekant

    Forumindlæg
    Hej! Jeg læser til eksamen og er i gang med emnet differentialregning. Jeg er indenfor emnet i gang med at kigge på tretrinsraketten og er blevet i tvivl om sekanten er det samme som differenskvotienten ? Julie
  • Synopsis

    Forumindlæg
    Hej herinde. Tænkte på om der ikke er en/nogle der har været til en samfundsfag B eksamen og har en synopsis liggende som jeg må se, så jeg får et fuld indtryk af hvordan det skal se ud og stilles op. Knus Michelle
  • Forbrænding

    Forumindlæg
    Hey! Jeg skal op til eksamen på mandag, og mangler nogle forsøg jeg kan lave, hvis jeg trækker forbrænding.. Nogle der har nogle ideer? Det ville nemlig være super :) Tak på forhånd! ;)
  • hjælp.. Sort og hvid

    Forumindlæg
    hej alle. jeg skal til billedkunst eksamen i morgen, og har brug for en smule hjælp. farverne sort og hvid, hvad er deres billedanalytiske navn? håber på svar hurtigst muligt :) - michelle
  • postmodernisme tarantino

    Forumindlæg
    Jeg skal i morgen op til medie eksamen, og tænkte på om der er nogen der lige ville give et par stikord til tarantino's postmodernisme ? jeg har noget selv, men hvis der er andre der lige har noget at tilføje ville det være super .
  • Akkusativ eller dativ

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til mundtlig tysk eksamen i morgen og er kommet i tvivl om en sætning. Hedder det: Sie macht sie unsicher (akkusativ) eller Sie macht ihr unsicher (dativ) Hvad mener I?
  • En funktions middelværdi over intervaller

    Forumindlæg
    Hej jeg har fået et spørgsmål til min mundtlige matematik eksamen der hedder: Gør rede for en funktions middelværdi over intervallet [a,b] Håber der er nogle der kan hjælpe.
  • hvad er hældningenskoefficienten??

    Forumindlæg
    sidder og skal til fysik eksamen imorgen og magler de sidste om gitterformlen. hvis nogen kan forklare mig den ville det være super, eller så bare en start: hvad betyder hældningenskoefficienten?? På forhånd 1000 tak for hjælpen! (:
  • Billig privatundervisning i Spansk

    Forumindlæg
    Jeg tilbyder privat spanskundervisning på alle niveauer til studievenlige priser. Se mere på: www.mohnton.dk/gauchito.php . Min seneste elev fik et 12-tal til sin afsluttende eksamen i gymnasiet;)
  • Bevægelsesligninger

    Forumindlæg
    Hej Allesammen. Jeg læser til eksamen og er i tvivl om et spørgsmål. Jeg skal komme ind på bevægelsesligninger for position og hastighed for et frit fald med konstant tyngdekraft. Er der så her tale om newtons love eller noget andet?
  • Analyse/Fortolkning af "Virkeligheden" Benny Andersen

    Forumindlæg
    Hej alle. Ville høre om nogen af jer havde læst digtet Virkeligheden af Benny andersen, og som kunne hjælpe med en analyse/fortolkning af digtet. Skal bruge det til min eksamen. Ville blive meget glad, hvis der var nogen som kan hjælpe. Tak :)
  • Hvordan kan jeg øve til fysik kemi?

    Forumindlæg
    Hej! Som sagt hvordan kan jeg øve til fysik kemi eksamen. Jeg skal op om nogle dage, hva kan jeg gøre? evt råd osv..
  • underemne til Teknologi og sundhed i hverdagen

    Forumindlæg
    Hej alle! jeg skal op i naturfaglig eksamen og har brug for nogle gode ideer til et undermne omkring ''Teknologi og sundhed i hverdagen'' Hvis du har en god ide så skriv meget gerne.
  • Dansk digt "De tyske soldater" af tove ditlevsen

    Forumindlæg
    Hej!! Jeg skal til dansk eksamen imorgen mundligt, og jeg kan ikke finde budskabet i digtet De tyske soldater af Tove Ditlevsen. det ville være SÅ dejligt at få noget hjælp!! :):) Tak på forhånd!