Søgning på: tysk grammatik noter. Resultater: 19441 til 19460 af 32684
-
Ekstra A-fag
ForumindlægHvorfor er et på visse gymnasier ikke muligt at vælge et ekstra højniveu fag? -
Frankrig i 1700-tallet
ForumindlægHej :-) Jeg har netop læst én af de sidste lektioner i historie i 3.g som omhandlede enevælden, oplysningen og Frankrig i 1600-1700-tallet. Da jeg får 12 i stanpunkt, vil jeg gerne opretholde dette til årskarakteren og har nu undret mig lidt over, om der er nogle håndgribelige eksempler på den d... -
Med ilden i ryggen
Forumindlæghej Jeg skal lave nogle opgave til bogen fra en hjemmeside... http://web.me.com/martinpetersen1/%22Med_ilden_i_ryggen%22/Introduktion_og_resume.html spørgsmålene er.... Hvor i Danmark lå lejrene ? Hvem passede på disse lejre ? Hvorledes fungerede de ? Sammenlign gruppen af mænd og kvinder - hvor... -
Fransk Mundtlig eksamen
ForumindlægDer skulle vel ikke være nogen, som har læst teksten, "t'as tout pour être heureuse"? Jeg har trukket teksten til 24 timers mundtligt eksamen på A niveau, og jeg synes teksten er noget svær. Hvis nogle har læst den og kan give et referat, så vil der være super!!! :) jeg har v... -
fejlsætning
Forumindlæg6. The house costed a lot. Det er the house cots a lot, men kan ikke forklar hvorfor er der nogen der kan være rare og hjælpe. -
hjælp til engelsk
Forumindlæghjælp folkens !!! :) skal fremlægge efter ferien !!! :) vil virkelig gerne bliver bedre til engelsk har taget mange teste her inde, men stadig føler ikke det noook ;D har i nogle gode råd :D håber i vil svare :D -
Hjælp
ForumindlægHej :-) Jeg ville bare spørge om: Når en sætning starter med et adv, er det så samme ordstilling som på dansk? -
Hvilken linje?
ForumindlægHej! Jeg har nogle generalle spørgsmål angående gymnasium osv. Jeg er en pige i 9.klasse, som ofte bliver stillet spørgsmålet, hvad skal du efter 9.klasse? jeg har tænkt meget, og snakket med min skolelærer, han vil have mig videre på 10 angående jeg har svært ved sprog (engelsk) jeg har prøvet... -
2.verdenskrig
ForumindlægHvilke konsekvenser havde 2.verdenskrig for Danmark? -
så meget billigere er det i procent
ForumindlægHej, hvordan regner man krone forskel ud i procent. Fx. hvor meget er 429 billigere end 3.563 i procent ? Håber nogen kan hjælpe mig -
Hvordan definere man oplevelsessamfundet
ForumindlægHvad jeg hidtil har læst Produktionssamfundet nytteorienteret Man vil skaffe sig ydre ting gennem sit arbejde Det vigtigste i livet er hvad man har Måden at søge lykken på er:arbejde, yde noget Går på arbejde for at tjene penge Man spiser for at blive mæt Beklædningen er praktisk Oplevel... -
Danmark under den kolde krig
ForumindlægHejsa! Vil lige spørge om, der var nogle, som ved DK/danskerne frygtede under den kolde krig? -
Medicin i udlandet
ForumindlægHej allesammen. Vil lige høre om der er andre herinde der har overvejet at læse medicin i udlandet? I så fald kunne det være spændende, at høre hvilken land i har valgt og hvorfor :) Jeg går og leger med tanken om at tage til Polen og læse, da jeg ikke vil kunne komme ind her i DK (Mangler... -
Hvad er formålet med propaganda
ForumindlægSe overskrift Tak på forhånd og god aften -
Hvor får vi strøm fra?
Forumindlæghej.. Kan i fortælle mig hvad man til eksamen skal snakke om "hvor får vi vores strøm fra". har skrevet det som underpunkt i min disposition, men ved ikkke helt hvad jeg der skal fortælle om:/ -
Skifte gymnasie?
ForumindlægJeg skal begynde i 1.g på HTX efter ferien, men jeg har slet ikke lyst til det. Jeg føler mig helt ulykkelig ved tanken om at skulle gå på HTX. Grunden til, at jeg valgte det, var vist nok mest pres fra min familie til at vælge noget naturvidenskabeligt, og at jeg havde hørt, at STX mindede utrol... -
Ubestemte kendeord, hankøn eller kasus?
ForumindlægMin veninde og jeg har fået stillet spørgsmål: Sie hat _____ ihr Fahrrad geliehen. (Freund) Hvad skal der stå, og hvad er meningen med sætningen? Mange tak på forhånd :) -
help
ForumindlægHej allesammen' jeg starter i 2.g efter sommerferien. hvordan kan jeg bedst muligt få "øvet" mig? -
Begyndelsesbogstav i oplistning af ugedage
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til hvordan jeg skal skrive følgende korrekt på dansk. Jeg er i tvivl om der skal stort eller lille begyndelsesbogstav i de to eksempler for drop downs nedenfor: En til alg af ugedage: mandag tirsdag onsdag torsdag fredag og en anden for valg af weekend intervaller:... -
Hvad er billgst?
ForumindlægEn bestemt støvsuger kan i DK købes for kr. 1.195,00 En støvsuger af samme mærke koster i Vesttyskland EUR 55,00 kursen på EUR er 743,00 Vis ved beregning i hvilket land støvsugeren er billigst?
