Søgning på: fysik a 2012. Resultater: 19461 til 19480 af 153574
-
Elektronspring
ForumindlægJeg skal snart til fysik/kemi eksamen, og har brug for forklaring af ''elektronspring'' på forhånd tak! -
FORBRÆNDING !!
Forumindlægjeg står og skal op i fysik imorgen, og en af emnerne er forbrænding ! Jeg kan forsøgene , men teori er jeg helt blank ?? hvad kan man fortælle om?? -
hastighed og acc.
Forumindlæghejsa, er der en herinde der kan hjælpe mig med en forklaring på følgende udtryk i fysik: - middelhastighed - middelacceleration - momentanhastighed - momentanacceleration takker på forhånd=) -
Hvilke emner skal man have styr på, når man er gået ud af folkeskolen?
ForumindlægHej Jeg er lige blevet i tvivle om hvilke emner inden for fysikken man skal have styr på efter folkeskolen? Tak på forhånd -
Tilbydes: Lektiehjælp i Århus.
ForumindlægKontakt mig privat, og vi kan finde ud af noget. Det drejer sig hovedsageligt om fysik, kemi, matematik og tysk. -
HJÆLP teori
Forumindlæghej allesammen jeg har virkelig brug for hjælp. jeg laver en fysik rapport om svingningstiden, men er dert for noget teori jeg skal have med? på forhånd Tak :) -
METALLER
ForumindlægHej jeg sidder her med en fysik rapport!:-) Jeg er i tvilv om hvad Metalgitter, og Linjedefekter er. Så jeg håber nogen kan hjælpe mig:-) på forhånd 1000-tak -
Transformer
ForumindlægHjæp! Jeg er i gang med en fysik/kemi rapport om transformer, men jeg er ikke helt sikker på hvad jeg skal skrive i teori, Kan i hjælpe? -
SSO opgave
ForumindlægNogen herind der kan hjælpe med den her opgave. Giv et eksempel på en lineær differentialligning af anden orden anvendt i en problemstilling fra f.eks. Fysik? -
Hej et lille spørgsmål.
ForumindlægVirkelig brug for hjælp -(fysik rapport til imorgen ://) Jeg har brug for et eksempel på brug af ædelgasreglen (oktetreglen) :) TTTTTTTTTTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKK! -
Påvisning af ioner ved salt
ForumindlægHej allesammen jeg har en kemi/fysik rapport, hvor jeg skal skrive om teori til salt.. hvordan jeg kan skrive om påvisning af ioner ved salt?:) -
Srp cubakrisen
ForumindlægHej jeg havde tænkt mig at have om cubakrisen i historie og fysik, men er cubakrisen ikke kernestof? Hvordan får man det til at gå ud over pensum? -
Består et grundstof altid kun af 1 slags atomer?
ForumindlægHjælp til fysik!!! Består et grundstof altid kun af 1 slags atomer? (Ja eller nej) Består et grundstof-molekyle altid af mindst 3 atomer? (Ja eller nej) -
Infrarød
ForumindlægHvordan sendes der data via infrarød, jeg havde om det i fysik igår og kom til at tænke på hvordan dette kan lade sig gøre? På forhånd tak. -
Hjælp skal snart til eksamnen
ForumindlægJeg går i 9 klasse, og skal snart op i eksamnen her i december. Har i nogle gode begrebskort, eller noter som i vil hjælpe mig med at finde, omkring fysik? -
Chlor til en ion?
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål Jeg skal lave fysik rapport om atomer og skal svare på dette spørgsmål, og har lidt problemer med at svare på det: Hvordan bliver Chlor til en ion? -
Kridt/Kalk/Mørtel
ForumindlægHar lidt problemer med en opgave vi lige har fået i fysik. Spørgsmål: 1. Hvad består kridt af? 2. Hvor finder man kridt/kalk? Håber virkelig i vil hjælpe! -
3-faset motorer
ForumindlægHej SP jeg har fået den her opgave i Fysik for, som jeg gerne vil have jeres hjælp til. jeg takker på forhånd http://postimg.org/image/96zb2dx7f/ Mvh Lone. -
help
ForumindlægHejsa jeg skal op til fysik eksem tirsdag og ville høre om hvilken forsøg man kan lave til kulhydrater , fedtstoffer , proteiner ? -
Hjælp det haster :-(
ForumindlægHej søde mennesker! Jeg har fysik eksam på tirsdag folkeskole. og derfor ville jeg gerne have styr på hvad Magnetisme er ? og hvordan laver jeg forsøget ?
