Søgning på: fysik a 2012. Resultater: 19461 til 19480 af 153574
  • Elektronspring

    Forumindlæg
    Jeg skal snart til fysik/kemi eksamen, og har brug for forklaring af ''elektronspring'' på forhånd tak!
  • FORBRÆNDING !!

    Forumindlæg
    jeg står og skal op i fysik imorgen, og en af emnerne er forbrænding ! Jeg kan forsøgene , men teori er jeg helt blank ?? hvad kan man fortælle om??
  • hastighed og acc.

    Forumindlæg
    hejsa, er der en herinde der kan hjælpe mig med en forklaring på følgende udtryk i fysik: - middelhastighed - middelacceleration - momentanhastighed - momentanacceleration takker på forhånd=)
  • Hvilke emner skal man have styr på, når man er gået ud af folkeskolen?

    Forumindlæg
    Hej Jeg er lige blevet i tvivle om hvilke emner inden for fysikken man skal have styr på efter folkeskolen? Tak på forhånd
  • Tilbydes: Lektiehjælp i Århus.

    Forumindlæg
    Kontakt mig privat, og vi kan finde ud af noget. Det drejer sig hovedsageligt om fysik, kemi, matematik og tysk.
  • HJÆLP teori

    Forumindlæg
    hej allesammen jeg har virkelig brug for hjælp. jeg laver en fysik rapport om svingningstiden, men er dert for noget teori jeg skal have med? på forhånd Tak :)
  • METALLER

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder her med en fysik rapport!:-) Jeg er i tvilv om hvad Metalgitter, og Linjedefekter er. Så jeg håber nogen kan hjælpe mig:-) på forhånd 1000-tak
  • Transformer

    Forumindlæg
    Hjæp! Jeg er i gang med en fysik/kemi rapport om transformer, men jeg er ikke helt sikker på hvad jeg skal skrive i teori, Kan i hjælpe?
  • SSO opgave

    Forumindlæg
    Nogen herind der kan hjælpe med den her opgave. Giv et eksempel på en lineær differentialligning af anden orden anvendt i en problemstilling fra f.eks. Fysik?
  • Hej et lille spørgsmål.

    Forumindlæg
    Virkelig brug for hjælp -(fysik rapport til imorgen ://) Jeg har brug for et eksempel på brug af ædelgasreglen (oktetreglen) :) TTTTTTTTTTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKK!
  • Påvisning af ioner ved salt

    Forumindlæg
    Hej allesammen jeg har en kemi/fysik rapport, hvor jeg skal skrive om teori til salt.. hvordan jeg kan skrive om påvisning af ioner ved salt?:)
  • Srp cubakrisen

    Forumindlæg
    Hej jeg havde tænkt mig at have om cubakrisen i historie og fysik, men er cubakrisen ikke kernestof? Hvordan får man det til at gå ud over pensum?
  • Består et grundstof altid kun af 1 slags atomer?

    Forumindlæg
    Hjælp til fysik!!! Består et grundstof altid kun af 1 slags atomer? (Ja eller nej) Består et grundstof-molekyle altid af mindst 3 atomer? (Ja eller nej)
  • Infrarød

    Forumindlæg
    Hvordan sendes der data via infrarød, jeg havde om det i fysik igår og kom til at tænke på hvordan dette kan lade sig gøre? På forhånd tak.
  • Hjælp skal snart til eksamnen

    Forumindlæg
    Jeg går i 9 klasse, og skal snart op i eksamnen her i december. Har i nogle gode begrebskort, eller noter som i vil hjælpe mig med at finde, omkring fysik?
  • Chlor til en ion?

    Forumindlæg
    Hej jeg har et spørgsmål Jeg skal lave fysik rapport om atomer og skal svare på dette spørgsmål, og har lidt problemer med at svare på det: Hvordan bliver Chlor til en ion?
  • Kridt/Kalk/Mørtel

    Forumindlæg
    Har lidt problemer med en opgave vi lige har fået i fysik. Spørgsmål: 1. Hvad består kridt af? 2. Hvor finder man kridt/kalk? Håber virkelig i vil hjælpe!
  • 3-faset motorer

    Forumindlæg
    Hej SP jeg har fået den her opgave i Fysik for, som jeg gerne vil have jeres hjælp til. jeg takker på forhånd http://postimg.org/image/96zb2dx7f/ Mvh Lone.
  • help

    Forumindlæg
    Hejsa jeg skal op til fysik eksem tirsdag og ville høre om hvilken forsøg man kan lave til kulhydrater , fedtstoffer , proteiner ?
  • Hjælp det haster :-(

    Forumindlæg
    Hej søde mennesker! Jeg har fysik eksam på tirsdag folkeskole. og derfor ville jeg gerne have styr på hvad Magnetisme er ? og hvordan laver jeg forsøget ?