Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 19461 til 19480 af 47925
  • \\\\\\\\CASIO ALGEBRA FX 2.0 PLUS SÆLGES////////////

    Forumindlæg
    Casio Algebra FX 2.0 Plus sælges. Det er den lommeregner som bliver anbefalet til HTX, da den har nogle ting som ligestillede texas's lommeregnere ikke har. Skriv hvis i vil vide mere. Pris 400 kr. Kan måske forhandles. Hvis køber er lidt hurtig.
  • SO-prøvemappe

    Forumindlæg
    Hello! jeg ville lige høre om der er en venlig sjæl der måske havde en prøvemappe i so htx, jeg kan kigge på da jeg mangler lidt at læne mig op efter i forhold til hvrdan man gør. på forhånd tak.
  • Paradise Hotel! - Mangler din ungdomsuddannelse faciliteter til frikvarterene?

    Forumindlæg
    Heej Folkens :) Jeg går på HTX, hvor vi lige er startet på et eksamensprojekt omkring manglende faciliteter i frikvarterene... Derfor har vi lavet et spørgeskema for at undersøge problemet.. Under 10 spørgsmål - under 2 minutter... spreadsheets.google.com/viewform På forhånd tak :)
  • Reducering af brøker

    Forumindlæg
    Hej jeg er lige startet på HTX, og jeg må godt nok sige, at brøker ikke er en af mine stærke sider! Har brug for hjælp med den her. http://i34.tinypic.com/b4aglh.jpg Hvis i skriver hvordan i har løst den, kan jeg godt lave resten af opgaverne På forhånd tak!
  • mangler fag

    Forumindlæg
    Hej. Ville bare lige sige at i mangler faget 'teknologi-historie', som man har på htx. Det er overhovedet ikke ligesom almindelig historie, eller som teknologi.. så her kan man set ikke søge inspiration til opgaver .. Hilsen lien
  • Økonomi opgave

    Forumindlæg
    heyyy Jeg sidder og skal lave en økonomi-opgave i samfundsfag, jeg går i 1.g på htx. Er der nogle af jer der ligger inde med en opgave om økonomi som jeg kunne få lidt inspiration fra, er helt blank nemlig. - ida
  • Klage over underviser

    Forumindlæg
    Hej, jeg/min klasse vil gerne skrive en klage over vores fysiklærer. Nogen der har en ide til hvordan den kan udformes? Husk på, at det er en kollektiv klage. Går på HTX 1. år btw.
  • eksamensbevis

    Forumindlæg
    Hej er student fra htx hvordan ser ens eksamensbevis ud, er det den hvor ens karakterer står på? har nemlig ikke rigtig fået andre papirer vær sød og svar HVIS du kan svaret, og ikke gæt, da det vil forvirrer yderligere på forhånd tak
  • Teknikfag

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen :) Er der nogen der kan fortælle mig hvad teknikfag går ud på. Lige pt. går jeg i 2.G på HTX og jeg har hørt at man i 3.G får et fag der hedder teknikfag. Minder teknikfag meget om teknologi? mvh. Sofie Petersen
  • Politiet's krav

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil meget gerne komme ind til politiet, men er lidt itvivl omkring kravene: Der står man skal have en gymansiel udd (hhx, stx, hf, htx) Men skal man have et snit, for at komme ind? eller er der et niveau man skal have, eller er der en prøve man skal bestå, for at komme ind? På forhånd tak!
  • Hvad er Adgangskravene for Århus Købmandsskole?

    Forumindlæg
    Hey Jeg er på bar bund. Jeg vil gerne læse handel efter min HTX udannelse. Det skal være i Århus. Hvad hedder udannelsen? Og hvilket karakter gennemsnit skal man bruge for at blive optaget? På forhånd tak.
  • Omvendte Kvadratsætninger

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er lige begyndt på HTX, og vi har fået en opgave, hvor kvadratsætningerne skal bruges 'modsat'. Jeg kender godt reglerne, men har lidt startvanskeligheder :) Ville være glad for lidt hjælp (: 9x^2+16+24x = ? På forhånd tak Lisa
  • Emulgering

    Forumindlæg
    Vi har i min gruppe lavet en Bearnaise, i et teknologiprojekt.Vi mangler kun den naturvidenskabelige del, og vi tænkte at lave noget om emulgering i Bearnaisen... vi bare ikke rigtig hvordan vi skal gribe det anHJÆLPMvhMartin 2.z HTX
  • omregning af f ' (x)

    Forumindlæg
    Hej derude! Jeg sidder med en opgave i matematik B (HTX).. ∫10 1 + f ' (x)^2 * dx Hvad er det lige vi skal gøre med f ' (x) for at regne dette ud?
  • SO årsprøv

    Forumindlæg
    jeg vil meget gerne høre lidt om SO årsprøv htx. jeg har mundlig SO årsprøv, jeg vil ikke helt præsis hvad skal jeg sige til mundlig. det kan være sore hjælp hvis I kan skriver og forklar om SO. mange på forhånd
  • Retvinklede trekanter, eller?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg går på 1. år på HTX i Esbjerg og har haft om Sinus cosinus tangens og pytagoras, så giver vores lærer os en aflevering hvor vi skal bruge matetmatik fra retvinklede trekanter til at løse opgaverne.
  • SRP ... HJÆLP :(

    Forumindlæg
    Jeg er mega stresset over SRP, for jeg ved ik hva jeg ska skrive om .. har brug for hjælp til et emne .. Jeg går i 3g .. HTX .. har valgt Teknologi og design .. Please hjælp mig :(
  • Frivilliglære

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er en pige som går på 2 HTX. Jeg har meget brug for hjælp til Matematik. Er der nogen der kan hjælpe mig enten face to face eller skype. Jeg bor i Odense . hvis du er interesseret send mig veligst en besked :) tak
  • Totalt forvirrende….

    Forumindlæg
    Hey jeg går i 10 klasse og har søgt ind på stx her til efter sommerferien. Men jeg forstår ikke helt kender to som allerede har fået svar fra henholdsvis hhx og htx hvordan kan det være at det går så hurtigt?
  • Persona analyse

    Forumindlæg
    Jeg er igang med afsluttende eksamensprojekt på htx i komm it, og jeg skal lave en Persona til det grønne segment, jeg tænkte på om der var nogle der havde lavet en? Jeg vil virkelig gerne have et eksempel og gå ud fra? --Tak (: