Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 19481 til 19500 af 42938
-
Fedt forbrænding
ForumindlægHey jeg har brug for lidt hjælp jeg skriver opgave om fedt oplagring og nedbrydning. Jeg har svært ved at finde en ordentlig gennemgang af krebs cyklusen med hanblik på forbræning af fedt hvis der er nogen der kender et link til et sted hvor den gennemgås ville det være super nice -
hjælp til at rette
Forumindlæghej, søger en der kan hjælpe med at rette mine engelske noter???? der er under en side tak på forhånd (-; -
TYSKUNDERVISNING TILBYDES
ForumindlægTyskundervisning tilbydes til gymnasieelever, handelsskoleelever, CBS-studerende, universitetsstuderende samt folkeskoleelever. Jeg er uddannet translatør og cand.mag. i tysk, og jeg kan hjælpe dig til at få et godt eksamensresultat. Jeg har mere end 25 års undervisningserfaring. Ring på 60 74 3... -
Spørgsmål til biologirapport
ForumindlægHåber nogen kan besvare disse spørgsmål for mig vedrørende en øvelse i biologi på B-niveau om smagssans- tærskelværdi hvorfor er der en tærskelværdi? og hvorfor skal der startes med den laveste koncentration? -
SRP Karakter
ForumindlægSynes i at det er "okay", at forstyre sin lærer i hendes ferie for, at høre hvad man har fået af karakter for sin SRP? Jeg afleveret i december måned og har stadig ikke fået den tilbage endnu! -
stamfunktion
Forumindlæghej der står i min opgave at jeg skal sige hvad det vil sige at F(x)er stamfunktion til f(x) -
Konjunktiv
ForumindlægHejsa, Jeg sidder med en aflevering omhandlende konjunktiver.. Og uha, det er første gang, jeg bruger dem. Er der nogen, som kan hjælpe mig lidt med brugen af konjunktiver i at-sætninger med verber i imperfektum? Eks. skal jeg oversætte: Hun er ked af, at veninden rejste til Rom. -
Hjælp til et produkt til OSO
ForumindlægHej allesammen. Er der har nogen gode ideer til hvad mit produkt kunne være til min oso opgave? Altså noget jeg kunne fremstille til min fremlæggelse . Håber på nogen gode svar. Med venlig hilsen Kathleen. -
Hvor slemt er det her?
ForumindlægHvor slemt ser det ud mht. mit fravær i undervisningen?: http://peecee.dk/upload/view/222700 Jeg har ingen idé selv,derfor jeg spørger. Skal lige siges at jeg er typen, der går MEGET op i sine karakterer og yder en hel del i undervisningen, er aktiv osv, men kan jeg risikere at blive sat ned i... -
Herodot's Historie
ForumindlægHej studieportalen, jeg skal til at skrive om perserkrigene mellem grækerne og perserne under antikken. Jeg har søgt efter en hel del literratur, og det ser ud til, at Herodot er den bedste kilde til krigene. Er der nogen, der kan give navne på nogle af hans bøger, som indeholder information om d... -
DISKUSSION SRP
ForumindlægMin opgaveformuleringen lyder: Diskuter konsekvenserne af social ulighed i det amerikanske sundhedssystem, inddrag her relevant og aktuelt materiale. Hvordan griber man en diskussion som denne an? Er helt på bar bund. På forhånd TAK! -
bevis for ensvinklede trekanter
ForumindlægHej alle kloge mennesker :) Jeg har fået dette eksamensspørgsmål: Trekanter Du skal fortælle om trekanter. Herunder skal indgå ensvinklede trekanter og sinus og cosinus i den retvinklede trekant. Men jeg kan ikke finde noget bevis, der har noget med ensvinklede trekanter at gøre? Ville i udlad... -
Danmark i det internationale system.
ForumindlægRedegør kort for de vigtigste internationale institutioner Danmark er medlem af? Jeg forstår ikke dette spørgsmål? Hvad er det jeg skal? Instutitioner? Hvad er det, kan regne ud af det ikke er sygehus, læge væsen osv. -
Finde regneforskrift når man kender 2 punkter på eksponentiel graf
ForumindlægHejsa.. Hvordan finder man regneforskriten på en eksponentiel graf, når man kender 2 punkter på grafen? På forhånd tak. Mvh. Anders -
Tungetale
ForumindlægHej! Hvad vil det sige, at tale i tunger? Det læste jeg i bibelen. -
Slimhinde
ForumindlægHvad er en slimhinde?!?! Og hvad bruges den til? Hurtigt svar tak -
pls...hjælp mig
Forumindlæghej...skriver med en pige..på msn...vi skriver engelsk sammen.men hun har sendt mig en commentar på spansk...hun er fra brasililien.. er det en der kan hjælpe mig med at fortælle mig hvad hun har skrevet.. hun skriver..EU QUERO DORMIR PENSANDO EM VOCE. QUERO ACORDAR ESTANDO NOS TEUS BRACOS, I... -
Valgfag
ForumindlægHej Sp har et spørgsmål kan satdig nå at ændre ens valgfag man har valgt eller opgraderet for mit vedkommende vil jeg gerne ændre kemi A til Datalogi -
A-niveau VS C-niveau
ForumindlægHej Flere af mine venner og jeg har nu gennem længere tid, diskuteret hvorvidt en karakter i et A-niveau fag, tæller det samme som en karakter i et C-niveau fag? Hvordan vægter de forskellige fag? MVH Martin -
Hjælp til hurtig sætning ..
ForumindlægJeg har haft en del om fastsammensatte og løstsammensatte verber. Jeg har forstået således, at ved løst sammensatte verber, skal forestavelsen stå sammen med verbumet til sidst. Jeg skal oversætte følgende: Da Gabi trådte ind i kælderen, slukkede nogen lyset. Det har jeg gjort følgende: Als Gabi ...
