Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19481 til 19500 af 39512
  • højt saltindhold i jorden....

    Forumindlæg
    jeg har en aflevering for til imorn, men der er et spørgsmål jeg ikke rigtig forstår. " Diskuter, hvilke tilpasninger planter kan have udviklet for at kunne leve i områder med fx højt saltindhold i jorden."
  • Multiplikatorvirkningen??

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg har en aflevering for til i morgen og et af spørgsmålene kan jeg simpelthen ikke finde ud ad, håber i kan hjælpe mig det ville være en meeeega hjælp. Det lyder således: under forudsætning af en importkvote på 30%, en opsparingskvote på 15% og en skattekvote på 40%, udregn da M...
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Jeg har en tysk aflevering i aften, så kunne godt bruge lidt hjælp. Hvordan oversætter man følgende. Alle lejligheder har en stor balkon og et lille badeværelse, men de er alligevel ikke attraktive. Den tørre luft er usund, og støjen fra gaden og naboerne generer beboerne.
  • rette tysk grammatik

    Forumindlæg
    Hej:) Jeg har en tysk aflevering som snart skal afleveres, skulle skrive et eventyr. Ville høre om der var nogle tysk eksperter som har lyst og tid til at kigge på den, da jeg ikke er den bedste til tysk grammatik:( (det er en computerskrevet A4 side) På forhånd tak.
  • rette tysk grammatik

    Forumindlæg
    Hej:) Jeg har en tysk aflevering som snart skal afleveres, skulle skrive et eventyr. Ville høre om der var nogle tysk eksperter som har lyst og tid til at kigge på den, da jeg ikke er den bedste til tysk grammatik:( (det er en computerskrevet A4 side) På forhånd tak.
  • My son the fanatic - tema??

    Forumindlæg
    Hej Jeg har en aflevering for om My son the Fanatic, hvor jeg blandt andet skal kommentere temaet, problemet er bare at jeg har ingen ide om hvad temaet er!!! Hjælp!! Er der nogen som har nogen ideer, jeg kan bruge?! På forhånd tak!
  • My son the fanatic - tema??

    Forumindlæg
    Hej Jeg har en aflevering for om My son the Fanatic, hvor jeg blandt andet skal kommentere temaet, problemet er bare at jeg har ingen ide om hvad temaet er!!! Hjælp!! Er der nogen som har nogen ideer, jeg kan bruge?!
  • Hjælp til samfundsfags analysemetode

    Forumindlæg
    Jeg skal til at i gang med en samfundsfags aflevering, hvor jeg har en række tabeller og figurer. Jeg skal så analysere dem, og så diskutere. Er der nogen bestemte ting man skal spørge om, i forhold til, om tabellerne går imod hinanden og i det hele taget til hvordan man netop skal analysere? ...
  • Politik, hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har en aflevering, som jeg bare ikke kan finde ud af, da jeg ikke aner noget som helst om politik, så håber virkelig i kan hjælpe mig! Spørgsmålet lyder: Lav en kritisk analyse af partiernes politik. Partierne: Socialdemokraterne og konservative. Håber i kan hjælpe mig! :)
  • Rette grammatik ?

    Forumindlæg
    Hej, Er der en jeg kan lokke til at rette min engelsk aflevering igennem ;) - med fokus på det grammatiske, da det er her mit problem ligger :) Opgaven er lidt for lang til at ligge op her, så jeg vil hellere sende den til jer på mail :) På forhånd tak for hjælpen :)
  • Beregn afvigelse

    Forumindlæg
    Hejsa :-) Jeg er i gang med en fysik-aflevering og har lige lavet en lineær regression over nogle data (målinger). Der står så, at jeg skal beregne afvigelse i % fra den teoretiske værdi, men kan ikke finde nogen formel? Nogle, der kan hjælpe mig? :-)
  • bestem f'(0)

    Forumindlæg
    Hej alle math-mennesker. Sidder lige med en aflevering og skal starte med opgaven: En funktion f er bestemt ved: f(x) = 2x + e^3x bestem f ' (0) Hvordan griber jeg den an? På forhånd tak.
  • Hjælp til retning af opgave

    Forumindlæg
    HJÆLP OBS: Hej. Er du nogen der kan hjælpe mig med at gennemrette denne spansk aflevering for fejl? Det drejer sig om 2 opgaver. Nr. 2 har de danske sætninger skrevet ovenfor så man skal se om de spanske oversættelser er korrekte.
  • Asymptoter

    Forumindlæg
    Er der nogen der gider forklare mig, hvor på denne graf, man kan ses asymptoterne?.. http://ga.randers-hf-vuc.dk/matlex/kegle.html#hyperbel Er godt nok tabt!.. Håber seriøst nogen vil hjælpe mig, skal bruge det til et projekt, der står til aflevering fredag.. :S..
  • Afstandsstigen - Fysik - Astronomi

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg sidder med en aflevering i Fysik(C) som hedder "Afstandsstigen", men jeg har en smule problemer med at finde ud af hvad afstandsstigen er. I opgaven er det krævet at jeg svarer på hvad de 3 trin i Afstandsstigen er. Håber der nogle der kan hjælpe mig
  • relativ stigning i procent

    Forumindlæg
    I første år var der -1,1 %, hvorefter der kom en markant stigning på 10,7 % point, hvilket svarer til et relativt stigning på ……..% Spørgsmålet, hvordan jeg finder det realtivt stigning i procent? Altså fra -1,1% til 10,7%?? Help meget meget vigtigt - da jeg skal ...
  • Hjælp til værdikædeanalyse

    Forumindlæg
    hej :) jeg er ved at skrive SRP om carlsberg jeg skal udarbejde en værdikædeanalyse.. er i tvivl om man både skal analysere de primæraktiviter eller også støtteaktiviterne, da carlsberg jo er en produktionsvirksomhed. hvis nogle har benyttet modellen i en aflevering, vil jeg meget gerne se d...
  • Rette eng afl?

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, som vil rette min engelsk aflevering end kl 21:15- 21:30? Det er en artikel på 368 ord (3 spalter / en side) Jeg har engelsk på B, men er selv meget under i niveau. På forhånd tak!
  • Tysk - hjælp

    Forumindlæg
    Hej Jeg har lavet en tysk aflevering, som jeg gerne vil få rettet, hvis det er muligt. Jeg har spurgt min lærer om han vil rette den, men han har ikke tid til det, derfor spørger jeg om der er nogle af jer der vil gøre det. Håber i gider.
  • Anylyse af korets rolle i Ødipus?

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skal analyser koret rolle i Ødipus og hvilken betydning den har, er snart færdig med afleveringen, men det kunne jo være at der sad nogen derude som havde noget klogt at sige :) så ville det nu bare være dejligt