Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 19501 til 19520 af 48880
-
Oversættelse
ForumindlægHej. Hvordan siger man på tysk. " de er blevet nye mennesker udenpå". På forhånd tak -
MEGET LET RETTELSE
ForumindlægRet denne lille sætning, tak: "Mon parent ne s'inquiète pas, quels vêtements portent" -
Powerpoint - Lægge lyd ?!?
ForumindlægHeii allesammen..! Har hørt (og faktisk selv engang prøven), at der er et program hvor man kan skrive en masse ord ind, og så udtaler "computeren/botten" ordene, men kan ummidelbart ikke huske hvad det er for et program? - for skal bruge det til min powerpoint.. Håber det er forståeligt :P -
Faglige metoder
ForumindlægHey ville lige høre hvad man mener med faglige metoder? -
Spansk beskrivelse og oversættelse - Rettelse - 200 ord!!
ForumindlægNogle der vil være så dejlige at rette noget spansk på 200 ord :) God Aften -
spansk rettelse
ForumindlægHej nogle der gerne vil rette min spansk på ca 200 ord -
British imperialism
ForumindlægNogle der har nogle goder noter omkring british imperialism? Skal gerne bruges inden onsdag! -
EU
ForumindlægGodaften, imorgen skal jeg med mit samfundsfagshold på ekskursion, hvor vi skal besøge EU-oplysningen på Christiansborg. Jeg mener, at der skulle være mulighed for spørgsmål om EU og udenrigs/sikkerhedspolitik. Hvilke spørgsmål ville I stille, hvis det var jer? -
Lille del af stil
ForumindlægGodeftermiddag:) Jeg håber, at der er en venlig sjæl, der vil rette denne lille del af min stil. Der er sikkert flere fejl, end jeg tror. Men jeg har lavet en parentes om det, jeg er MEGET usikker på. Eine Bombe traf die Kirche, und die Aufseherinnen hatten angeblich die Gefangenen in diese Kir... -
Rettelse af engelsk oversættelse
Forumindlæg1. For the breakfast Harry always has bacon and egg and two sausages. 2. Of course he knows that sausages are full of cholesterol, but he likes them. 3. He will go on eating sausages too he gets a heart attack. 4. Egg contains too cholesterol. 5. Harry is no good at the job" in a kitchen.... -
Rang af matrice
Forumindlæghvordan kan det være at denne matrice kun har en rang på 2 {{0, 3, 4}, {-3, 0, -5}, {-4, 5, 0}} -
En sætning
ForumindlægEn privat rettelse af min sitl er stadig meget velkommen, men her er lige den sætning jeg er mest i tvivl om: - Det har han været i [seit] (flere) måneder. Jeg er mest i tvivl fordi jeg ikke ved hvad [ ] og ( ) skal sige. - Das ist er in seit Monaten gewesen -
muhammed-sagen
Forumindlæghej jeg skriver en opgave i huntingtons teori "civilisationernes sammenstød" i forbindelse med muhammed-sagen. Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde på nogle problemstillinger inden for religion, som gerne skulle have et fremtidsperspektiv.. Eller en vinkel fra religionens side... -
forside
ForumindlægHej.. Hvad skriver i på forsiden, og i hvilken rækkefælge? Jeg har indtil nu skrevet: Navn Gymnasium Klasse Studieretning Emne Fagkombination Opgave A Hvordan vil i stille det op? Og vil i tilføje noget? -
rettelse skal afleveres snart
ForumindlægHej Jeg har en ovversættelse her, som jeg ville håbe nogen kunne rette. Hvad der må rettes: Verbebøjninger, kongurens, evt ordtillingsfejl Oversætelsen: Carencia. La fanilia de carencia. Semejante se sentía Ruy . Los recuerdos con Caridad y los niños en su cerebro vol... -
Hjælp til godt essay
ForumindlægHej! Jeg skal skrive et godt essay omkring min bolig, samt mine boligdrømme. Jeg er ikke vant til essays, og kunne derfor godt tænke mig nogle gode tips - også til, hvad jeg skal have med i mit essay, og hvordan jeg skal formulere mig. Svar gerne privat! :-) Hilsner -
Hvad betyder det, at en virksomhed er en gamechanger?
ForumindlægTak på forhånd -
Er du - Baptister?
ForumindlægHvad er en baptist's mission? Jeg har været inde på baptistkirkens hjemmeside, men jeg kan ikke rigtig finde det. Hvor det står overskueligt fortalt. Hvad er deres menighed? mere evt`? og er du selv baptist? -
Litteraturhistorisk
ForumindlægHej Jeg sidder og laver en stil 'Udenfor' af Svend Åge Madsen, hvor jeg skal lave en perspektivering som placerer den litteraturhistorisk, jeg synes dog jeg er lidt på bar bund, så er der nogle der kan hjælpe? :) -
Betalingsbalancen..
ForumindlægHvad er det der gør at en skatte nedsættelse vil forværre betalingsbalancen?
