Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 19501 til 19520 af 47925
-
Antipartikler og beta+
ForumindlægHej. Jeg går i 9 klasse, og skal op til fysik-eksamen her i uge 2. Jeg har måske bevæget mig ud på dybt vand, i det jeg er begyndt at sætte nogle spørgsmål, til ting vi ikke har lært endnu. Men jeg håber i kan hjælpe mig til at få mine tanker mere klargjort: Jeg sidder og skriver noter om radioak... -
->TYSK eksamen<-
ForumindlægJeg interessert i at vide, om man må tage ordbog med til tysk mundtlig eksamen, hvis man selv "skriver" den af?! -
Dårlig lærer
ForumindlægHej! En af mine lærere afleverer ikke vores rapporter tilbage inden vi skal til eksamen (hvis vi skal), og jeg synes bare at det er så dårligt! Er det overhovedet lovligt? -
Specialisering i dansk landbrug - hjælp til simpel model
ForumindlægHejsa, er der nogen der er så venlige, at kunne forklare mig hvad denne model viser? Jeg kan simpelthen ikke forstå den. Mange tak på forhånd, da jeg skal op til eksamen i morgen :) -
spørgsmål???
Forumindlægheey jeg har et spørgsmål. Hvis man dumper matematik skr.. eksamen, og har fået 10 i mundtlig. Er man så dumpet eller bestået?? -
Martin Luther King dispostion
ForumindlægHej :) Jeg skal op til mundtlig eksamen i engelsk i år. Mit emne er Martin Luther King. Er der nogen der har forslag til dispostionen? På forhånd tak :) -
svensk eller norske tekst
Forumindlæger her nogen som ved om man kan komme op i en norsk eller svensk tekst til eksamen, hvis man har opgivet en norsk og en svensk tekst? -
skulptur, keramik og arkitektur i old?
ForumindlægHej Jeg er i gang med at læse op til oldtidskunstskab og tænkte bare på om der var nogle der vidste hvor meget sådan noget som keramik, skulptur og arkitektur skal fylde til en eksamen? -
stileksam giv karekter
Forumindlæghej er der nogen der gider giv en karekter, på min stil som jeg har lavet idag i eksamen og i må gerne var ærlig hvis jeg ikke er bestået tak -
HAR DU STYR PÅ BILLEDKUNST?
ForumindlægHej er der nogen de rhar styr på hvordan billedkunst eksamen foregår og hvordan man kan øve sig... det er på c-niveau.. pplease hjælp..:S -
tema eller tekst vigtigst
ForumindlægAng. spansk eksamen mundtlig Hvad er vigtigst at snakke om: selve temaet eller selve teksten man har fået? Jeg skal op om en uge.. -
AT REJSER - PSYKOLOGI OG ?
ForumindlægHejsa . Jeg sidder også og er i tvivl om hvad jeg kan skrive. Jeg har matematik(A), fransk(A) fysik(B), Kemi(B), Psykologi(c), Engelsk(b), Religion(c), old (c), biologi(c) osv. Jeg vil helst undlade at skrive i fysik eller engelsk . Jeg vil gerne skrive i psykologi, men jeg ved ikke hvad fag ... -
newtons 2 lov
Forumindlægjeg sidder lige med en fysik rapport om newtons 2. lov, fysik i 3.g.Jeg har udfra målinger bestemt at den resulterende kraft F_res og accelerationen a er proportionale i et system hvor massen forbliver konstant.Den del er ligesom ordnet, men jeg skal sammenligne med den teoretiske forudsigelse, d... -
A og B niveau samtidig?
ForumindlægJeg går på stx og har valgt studieretningen Mat A, Fys B, og Kemi B. Jeg har lige fundet ud af, at jeg får både Fysik og Kemi på B niveau i 3.g. Jeg fik af vide ved et intromøde, at jeg i 3.g havde mulighedden for at læse fysik eller kemi på A niveau. Jeg kan ikke rigtig forstå, hvordan man både ... -
Programmering?
ForumindlægHej med jer, Jeg læser fysik, og vil nu vælge et programmeringssprog, men jeg ved ikke hvad der er mest hensigtsmæssigt at lære når man læser fysik. Mit valg står mellem Fortran, Python og MatLab, så er der nogle der har nogle gode indput til hvad de mener jeg burde vælge? Jeg har kigget lidt på ... -
Titanic - Engelsk (HASTER!)
ForumindlægHej, jeg har i AT valgt Titanic da vores overemne er katastrofer. Jeg har Engelsk og Fysik, og har valgt i fysik at skrive om Archimede lov og om hvordan et skib af Stål kan flyde ovenpå mens en enkelt metalplade vil synke til bunds. Er dog helt på bar bund med den engelske del, hvor jeg havde ... -
Singularity!! Spg. til mdt. elsamen til 3-årigt A
ForumindlægHej...Jeg har lige 3 små spg. inden min eksamen onsdag.1) Hvordan kan den associative, kommutative og distributive(?) lov beskrives i ord? Hvad er forskellen på dem?2) Projektionsformlen kan skrives på to måder (alle er vektorer - ingen pile):b(a) = ((a*b)/|a^2|)*aog |b(a)| = |a*b|/|a|- hvoraf #2... -
Jeg søger en dygtig matematiker!
ForumindlægHej jeg skal snart til eksamen og jeg har fået udleveret mine eksamens spørgsmål. Jeg er meget i tvivl om det jeg har lavet indtil videre er korreket, og mangler virkelig hjælp. Hvis du føler du kan hjælpe er jeg meget interesseret og så kan jeg sende en mail med de spørgsmål jeg har, self mod be... -
Har mundlig examen i morgen! Hjælp!
ForumindlægGodag folkens. Jeg har trukket emnet "Fortælleren" til mundlig eksamen. Jeg er næsten ferdig med min foreberedelse, men jeg mangler at perspektivere til nogen tekster som f.eks. "Nattens dronning" og "Nåede de færgen". Spørgsmålet er nu: Hvordan skal sådan en persp... -
fsa eng
Forumindlæghej alle. jeg skal til at lave disposition i engelsk eksamen. jeg har valgt at skrive om Rosa Parks, racism. jeg vil gerne komme ind på noget spændende og noget relevant jeg kan skrive om. nogle gode ideer? ved hvertfald at jeg vil komme ind på busboykotten -hvad det betød for de sorte. - jim cr...
