Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19521 til 19540 af 39512
  • Gennemlæsning af novelle analyse?

    Forumindlæg
    God aften :) .. Nogen der kunne fristes til at peppe sådan en torsdag aften op med en gennemlæsning af en dansk aflevering i form af en novelleanalyse? Med henblik på komma- og sprogligefejl, samt påvisning af afsnit der bør finpudses? ..
  • Hjælp til 2 opgaver..

    Forumindlæg
    Hej jeg har en aflevering til i morgen og jeg har lidt svært ved disse to opgaver: http://a491.ac-images.myspacecdn.com/images01/6/l_815bee734bc2cbe6c88e748ff44ea742.jpg og http://a222.ac-images.myspacecdn.com/images01/5/l_901f70481674af62974c9ad68b605f45.jpg Er der nogen af jer der har nogle...
  • Postmodern

    Forumindlæg
    Er der nogen der kunne tænke sig, at hjælpe mig med at kigge på en engelsk aflevering om postmodernisme? Evt, kigge om det indholdsmæssigt er okay. (måske nogend er ahr noget mere at tilføje om postmodernisme eller rettelser?)
  • HÆLP!!!

    Forumindlæg
    Min aflevering, som er gemt på Microsoft word åbner ik'? Der kommer en box frem, hvor der skal vælges unicode tyrkish, og jeg ved ikke hvad... Jeg er 200 % sikker på, at jeg har gemt den, og nu er det bare noget pis! Hvad skal jeg gøre :o(
  • Metoder

    Forumindlæg
    jeg Prøver igen hvordan analyser man et billed på engelsk (hjemmeside, kan ikke finde nogen) ? og hvordan skal man skrive et metode afsnit (i en engelsk aflevering) altså hvordan man finder frem til den fortolkning man nu har ? hvilke tekniker jeg har bruugt Taak
  • HJÆLP i krise!

    Forumindlæg
    Min aflevering, som er gemt på Microsoft word åbner ik'? Der kommer en box frem, hvor der skal vælges unicode tyrkish, og jeg ved ikke hvad... Jeg er 200 % sikker på, at jeg har gemt den, og nu er det bare noget pis! Hvad skal jeg gøre? :o(
  • En hastende brug for hjælp

    Forumindlæg
    hej alle søde mennekser!! jeg har virkelig brug for hjælp. Skal aflevere en aflevering i tysk her inden kl. 24.00 nhar skrevet næsten 15 linjer, og det eneste jeg ville bede om er om nogen svt. ville være så søde at rette den? :) På forhånd tusind tak
  • hjælp til engelsk

    Forumindlæg
    en der kan kigge min engelsk aflevering igennem for grammatiske fejl. der er tale om 1½v side sådan cirka, da det er en afgørende opgave for mine karakter - er jeg villig til at gøre dette mod betaling
  • Reducér

    Forumindlæg
    Hey sidder og skal lave aflevering til i morgen og håber nogle kunne hjælpe mig lidt med det =) Reducér de Opskrevne udtryk mest muligt: p=4m-((2m+n)-(4m-7n)+(2m-8n)) q=22x-((10x-5y)-(7x+4y) (x-9y)) på forhånd Tak ^^
  • Beregn

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en aflevering til samf. og er igang med beregn-delen. Hvad vil det sige at være udenfor arbejdsstyrken? Jeg tror jeg får behov for at kende begrebet når jeg skal til at skrive tekst-delen. Tak! (Billede af opgaven er vedhæftet)
  • Vedr. Aflevringer

    Forumindlæg
    Hej Jeg undrer mig lidt over, hvilken dato man skal skrive på, når man skal aflevere en aflevering. Er det den dag, hvor afleveringsfristen er sat til, eller f.eks den dag, hvor man har færdiggjort opgaven og afleverer? Har I evt. et link, der fortæller, hvad der er rigtigt at gøre i det her t...
  • Udtryk l som funktion af x

    Forumindlæg
    Jeg har akut brug for hjælp med denne opgave, jeg er samfundsfaglig elev så det siger spar to og sidder med min sidste afleverings opgave i mat. på gym. Jeg har virkelig brug for hjælp af en som vil forklare opgaven rigtig grundig :-)) Tusind tak for forhånd. Opgaven er vedhæftet her
  • im wald von Czerwany dwor-spørgsmål

    Forumindlæg
    hej. har en tysk aflevering for som handeler om nogl sørgsmål til im wald von Czerwany dwor, skrevet af Arno surminski. nogle der har læst den? har nemlig lidt svært ved nogle af spørgsmålene. historien er i bla. bogen vorwärtsträumen. :)
  • Afstandskvadratsloven

    Forumindlæg
    Hej, jeg har brug for hjælp til dette spørgsmål til min aflevering: - Kort forklaring af afstandskvadratloven, hvorfor er det sådan at ALT stråling fra en kilde (sol, lampe, komfur, radioaktiv materiale) opfører sig sådan?
  • Er der nogen der kan hjælpe mig med organisation c

    Forumindlæg
    Hej Håber der er nogen søde mennesker, der kan hjælp mig med et spørgsmål. Er i gang med en aflevering i organisation c og her får jeg dette spørgsmål: Giv konkrete eksempler på hvad ledelsen kan gøre for at påvirke tilfredshedsreaktionen, så den bliver over 1.
  • Hjælp til organisation c

    Forumindlæg
    Hej Håber der er nogen søde mennesker, der kan hjælp mig med et spørgsmål. Er i gang med en aflevering i organisation c og her får jeg dette spørgsmål: Giv konkrete eksempler på hvad ledelsen kan gøre for at påvirke tilfredshedsreaktionen, så den bliver over 1.
  • 2.gradsligning

    Forumindlæg
    Hej Jeg har brug for hjælp til et spørgsmål i min aflevering som lyder: Andengradsligningen 32 + 4x + c = 0 har løsningen x 1. Bestem tallet c og angiv den anden løsning til ligningen. Det kunne være rigtig dejligt hvis der var nogen der gad at hjælpe. Tak!
  • Hvad betyder "den procentvise sammensætning i masseprocent"?

    Forumindlæg
    Et spørgsmål i min kemi aflevering går ud på at "beregne den procentvise sammensætning i masseprocent af stofprøven A". Men hvad betyder det? Masseprocent er jo defineret: (Massen af stoffet/massen af blandingen)*100% Men hvordan laver jeg den procentvist?
  • spansk på c niveau

    Forumindlæg
    Hejsa folkens, jeg har fået en aflevering for i spansk, dog er der 1 opgave som jeg ikke kan finde ud af som lyder sådan understreg stavelsen, hvorpå trykket ligger: trabajar estudiar comprar tak på forhånd
  • Højkonjunktur eller lavkonjunktur 2008 og frem?!?!

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med en aflevering om overophedning af dansk økonomi. Men er den danske økonomi i en højkonjunktur nu?? Jeg har læst mig frem til, at vi må være i en højkonjunktur men er på vej mod lavkonjunktur?? Nogle der har styr på det?