Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 19521 til 19540 af 34487
-
jvnf.
Forumindlægkort spørgsmål: hvad betyder forkortelsen "jvnf."? Min lærer har skrevet forkotelsen i mange udleverede tekster, og jeg har ikke mulighed for at snakke med hende før eksamen. -
Hjælpelærer søges!!!
ForumindlægHej alle, jeg skal snart op i historie (d. 17), som er en 24 timers eksamen, og jeg søger derfor en hjælpelærer. Er der nogen der er interesseret eller ved hvordan jeg finder sådan en ? -
vidensamfundet
Forumindlægheej!!! Jeg skal til eksamen i samfundsfag og jeg kan komme op i vidensamfundet, men problemet er bare at jeg ikke ved hvad vidensamfundet er i må godt skrive hvis i ved det??? På forhånd tak :D -
Linjer i rummet
ForumindlægHej alle Jeg sidder og læser op til mundtlig eksamen i matematik og er i tvivl om følgende spørgsmål: Hvorfor kan linjer i rummet ikke beskrives vha. ligninger? Håber der er nogle der kan hjælpe. -
Ungdomsoprøret i 1960'erne
ForumindlægEr der nogen der kan give mig svar på hvorfor det startede, og måske nævne nogle faktorer om hvordan det startede. Jeg skal bruge det til min dansk eksamen imorgen vil i være søde at hjælpe mig??? -
Mitose: Hvornår?
ForumindlægHey eksamen imorgen tidlig, en flink sjæl der kan svare mig hurtigt: Finder mitosen sted nå zygoten er kommet ind i livmoderen, eller på vej derind???? Tak på forhånd -
Eksponentiel vækst - Isoler b!
ForumindlægJeg skal til eksamen i matematik på tirsdag og er virkelig dååårlig til det.. Hjælp! På det vedhæftede billede har jeg skrevet en ligning ned (man kunne ikke sætte den ind her). Jeg skal have isoleret b, men kan ikke finde ud af det. -
Pastiche ? Forklaring, HJÆLP TAK! HastER!
ForumindlægHej alle, Hvad betyder pastiche? Jeg skal bruge det til dansk eksamen mundlig. Er der en som kan forklare mig? Som jeg tror det betyder er, man skriver den samme handling af en anden kunster, men der er mere som jeg ved. Tak på forhånd. -
Hvad nu hvis jeg ikke svarer på spørgsmålet?
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal op til eksamen i morgen i billedkunst, og når læreren eller censoren kommer til at stille mig nogle spørgsmål, og jeg ikke kan svare på det hvad skal jeg så gøre? -
Laboratorieteknik og Kemiske metoder??
ForumindlægHej alle er i gang med kemi eksamens læsningen og der er et spørgsmål der hedder "laboratorieteknik og Kemiske metoder".. er der nogen der ved hvilke kemiske metoder der er, og hvad man kan skrive om under laboratorieteknik?? -
Samfundsfag synopsis.
ForumindlægHej:) Jeg er lige blevet færdig med min samfundsfag synopsis til den mundtlige eksamen i morgen. Synopsen drejer sig om Finanskrisen og dansk økonomi. Jeg kunne godt at der var en som gad at kigge på den:) -
Oversigt over forfattere
ForumindlægHey! Tænkte på om nogen har en oversigt over forfattere af en slags? Skal til eksamen i Old C snart, så det kunne gå hen og blive væsentligt at have en oversigt? Ellers nogen der har gode råd? -
Retorisk syllogisme
ForumindlægHej :-) Jeg skal til old eksamen imorgen, og der er lige en ting jeg stadig ikke har helt styr på. Hvorfor betegner Aristoteles enthymemet som den retoriske syllogisme og eksemplet på retorisk induktion? Håber der er en der kan hjælpe.. -
Kommafejl
ForumindlægHej allesammen! Skal snart til eksamen, og det der altid rykker mig en karakter ned i mine stile, er kommafejl, jeg har en utrolig mægde af kommafejl, hvad skal jeg gøre?? O.o Tak på forhånd :-) -
Rensning af spildevand
ForumindlægHej alle .. Jeg skal snart til kemi eksamen og en af spørgsmålene er: Rensning af spildevand .. Der står ikke særlig meget om det i vores kemibog og ville derfor høre om i eventuelt vidste noget om det, eller kender nogle hjemmesider hvor det står? -
Definition på ideologier.?
ForumindlægHej derude! :^) Jeg ville høre om i kunne give mig nogle definitioner på følgende ideologier: - Liberalisme. - Konservatisme. - Socialisme. - Kommunisme. - Fascisme. Mange tak. Jeg skal nemlig bruge denne viden til eksamen. Hilsen Mathias. :^) -
Hjælp romatikken
ForumindlægHej. Jeg har trukket romantikken til mudtlig eksamen. Ved ikke hvilken tekst jeg skal vælge. Men det skal helst være noget med ulykkelig kærlighed. Mange tak. Håber I kan hjælpe -
Differentialregning
ForumindlægHej alle sammen. det er en af mine eksamens spørgsmål som hedder Differentialregning Udledning af regneregler, herunder produktreglen. Er der nogen der kan komme med hvilke regler ud over produkt reglen der kunne være gode at have med ? -
Oldtidskunstskab epitet eller prydadjektiv??!
ForumindlægHej jeg forstå ikke helt forskellen på epitet og prydadjektiv? Altså hvornår er det en epitet og hvornår er det et prydadjektiv når jeg skal gå tekstnær i min tekst til eksamen? Mhv Marck -
sammenhæng mellem resultatbudget og likviditetsbudget
ForumindlægSå er det snart tid til den afsluttende VØ eksamen, men jeg synes jeg har lidt svært ved at sammenfatte sammenhængen mellem resultat og likviditetsbudgettet? Nogen der kan hjælpe?
