Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 19521 til 19540 af 42009
-
Dansk/Historie opgave
ForumindlægHej, jeg har brug for en kort og let forståelig vejledning til hvordan man skriver problemformuleringen til Historieopgaven.. jeg vil gerne beskæftige mig med noget indenfor mellemkrigstiden. håber på hurtig hjælp da jeg skal aflevere imorgen. tak:) -
Min. karakterer for 2 årig STX?
ForumindlægHejsa. Jeg har desværre ikke kunne finde nogen information omkring dette. Så derfor håber jeg muligvis at der er nogen som muligivs kender svaret! :) Det er efterhånden lidt tid siden at jeg forlod min erhvervsuddannelse, grundet dårlig undervisning og generelt store problemer med at finde l... -
Oplysningstiden
ForumindlægHey nogen der kan hjælpe lidt med det her spørgsmål : "oplysningsfilosofferne og deismens indflydelse på udviklingen i oplysningstiden" På forhånd tak, Rasmus :) -
De taksonomiske niveauer?
ForumindlægHej. Jeg er igang med at skrive en AT-synopsis. Jeg har aldrig nogensinde skrevet en før, derfor er jeg ikke helt klar over hvordan det gøres. I synopsen bruger jeg de 3. taksonomiske niveauer. Men hvad er formålet med den? For jeg skal beskrive metoden jeg har arbejdet på. Derfor hvad er form... -
Potens
ForumindlægJeg skal lave et oplæg om potens, men kan ikke helt finde ud af hvad det er. Håber i vil hjælpe med at forklare det? -
hjææææælp!!!!
ForumindlægPlease jeg har brug for hjælp. Jeg har skrevet et indlæg - og her er det: https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=846242 Please - nogle som kan hjælpe mig - i neeeeeed help! på forhånd tak!!!!! -
Optimering!!
ForumindlægHej folkens. Jeg skal snart op i matematik skriftlig eksamen.. Men jeg har problemer med optimerings opgaver. F.eks. bestem rumfang eller omkreds så stort som muligt. Er der nogen her, der kan hjælpe mig? Det ville være allertiders. På forhånd tak. -
Cl binding
ForumindlægHej Hvor mange bindinger danner Cl? Altså jeg ved at C kan danne 4 og H kan danne 1. -
intro til tema
ForumindlægHej, da jeg snart skal til fransk eksamen, så vil jeg spørge hvordan man skal introducere temaerne. altså hvis nu jeg skal introducerer temaet La Jeunesse og sammenflette den med filmen Le Café des rêves - hvordan skal jeg gøre det? På forhånd tak! :) -
Tommelfingerregel for præpositioner?
ForumindlægVi ved eksempelvis at adjektiver er beskrivende, men hvad er præpositioner? -
ansøge om dispensation
ForumindlægHJÆLP!! Jeg er helt knust, jeg er dumpet mit 2.forsøg til eksamen, som også er det sidste forsøg, da faget indgår i førsteårsprøven, jeg skal til at søge om dispensation. Grunden til jeg dumpede eksamen er fordi jeg mistede en tæt familie fornylig og det medførte også en depression, er der nogle... -
Blog om spanien
ForumindlægEr der nogle, der kan hjæpe mig med lidt inspiration til en blog om spanien? Jeg har ingen ide om hvad, jeg skal skrive. -
Dansk A Eksamen, idag! Samtaler.
ForumindlægHej ppl. Dansk A eksamen hf, idag handlede om samtaler. Hvad synes om det? Er der en der evt. gider at kigge min opgave igennem og... jeg er så nervøs, for jeg havde lidt tekniske problemer, min opg. blev slettet og til sidst havde jeg 2 / 1 time tilbage... det var nederen. Hvis jeg sender den..... -
Eksamen
ForumindlægHej Jeg går i 1.g på STX og engang til efteråret skal jeg op til to eksamener i NV og AP, og det jeg vil spørge er, hvordan de to prøver foregår helt præcist? Tak på forhånd. -
ENGELSK MUNDTLIG EKSAMEN
ForumindlægHej allesammen Jeg skal op til engelsk eksamen her på tirsdag, og er MEGET nervøs for hvordan jeg skal starte og bare fortælle det det hele taget.. nogen der har nogle forslår til hvordan jeg skal starte ud med at fortælle? ps. jeg har om unge mødre -
vigtigste carbonhydrater
ForumindlægEr der en der ude kan kort forklare/ fortælle mig det jeg har vedhæftet i kemi c-niveau .. skal op til eksamen og har ultra svært ved at forstå det :( plzz help me -
Fravær første skoledag
ForumindlægHej, jeg skal starte på STX d.7 august, men vi skal på ferie og vi havde regnet med at skulle starte den 8 august på gym, men det blev så den 7, derfor kommer jeg til at mangle første skoledag,da vi først flyver tilbage d.7. Jeg er meget nervøs for, at jeg går glip af vigtige ting og om det komme... -
Middelfart-gym censor engelsk
ForumindlægHalløj Jeg skal i år op til religions eksamen. Censoren til eksamen hedder Poul Storgaard Mikkelsen og er lære på Middelfart gymnasie og HF-kursus Er der nogen der har ham og gerne vil fortælle hvad jeg skal forvente mig.. både udseende mæssigt (lille og tyk, høj og slank, gammel, ung???) og pers... -
Hjælp til jer der skriver om DARWIN
ForumindlægHej, jeg har selv skrevet i AT om Darwin i fagene bio og his. Det kunne derfor være smart, hvis VI (der har skrevet om Darwin) kan smide nogle gode begreber/metoder ind. Hvad siger I? Jeg vil godt starte: Naturvidenskab: Darwins teori var den hypotetisk induktive i starten. Han undersøgte sin emp... -
FYSIK HURTIG HJÆLP!!!!
ForumindlægHeey, hvordan vil i forstå dette. og sætte det op/ vise det? skal bruge det til min fysik eksamen i morgen... Man kan anbringe en spole på hvert af u-magnetens ben. Ved at sætte strøm til, kan vi nu lave en elektromagnet. Styrken afhænger af strømmens styrke og forbindelse til magneten....
