Studievalg og videregående studie

ansøge om dispensation

31. august 2018 af amanda82 (Slettet)

HJÆLP!!

Jeg er helt knust, jeg er dumpet mit 2.forsøg til eksamen, som også er det sidste forsøg, da faget indgår i førsteårsprøven, jeg skal til at søge om dispensation. Grunden til jeg dumpede eksamen er fordi jeg mistede en tæt familie fornylig og det medførte også en depression, er der nogle der ved hvordan man kan bevise sådan noget i form af dokumentation, da der kræves at man skal have dokumentation for at søge dispensation?

jeg frygter at blive udmeldt fra studiet, skal jeg bare skrive det som det er, og sende ingen dokumentation?


Brugbart svar (0)

Svar #1
01. september 2018 af guzbak

Jeg har brug for lidt mere information, før jeg kan vejlede dig korrekt.

Hvilket studie læser du på og hvilket universitet drejer det sig om?

Er det fordi du kommer i klemme med studieaktivitetskravet? Eller drejer det sig kun om førsteårsprøven?

Mht. dispensation kan man kontakte sin læge, som har stillet diagnosen depression. Her kan du betalte for at få en lægeerklæring på din sygdom, og det burde kunne give dig en dispensation.

Hvis der er noget du ikke ønsker at svare på her, må du gerne skrive en privat besked til mig, så jeg kan hjælpe dig videre.

- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Svar #2
01. september 2018 af amanda82 (Slettet)

.

Brugbart svar (0)

Svar #3
01. september 2018 af guzbak

Hmm.. Det ligner de har fjernet funktionen. Kan lige sende dig en mail på den du har delt med mig.

- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Skriv et svar til: ansøge om dispensation

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.