Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 19541 til 19560 af 39386
-
Hjælp, hjælp, hjælp!
ForumindlægHej alle jer søde mennesker! Jeg sidder med en tysk-aflevering der skal afleveres i morgen! Er der nogen, der kan finde ud af tysk grammatik, som har overskud til at kigge den igennem, eller noget i den dur? På forhånd tusind tak! - Julie -
to ligninger med to ubekendte. HASTER!
ForumindlægJeg skal have lavet denne aflevering til i morgen, men er gået i stå da jeg simpelthen ikke kan huske hvordan man beregner to ligninger med to ubekendte, især ikke med denne! Lidt hjælp ville jeg være meget taknemmelig for! :) x^2=1^2+y^2 y+x=9 -
Sandsynligheds regning med én terning
ForumindlægHej.. - Er ved at lave en aflevering, og er en idiot til sandsynligheds regining !! Spørgsmålet er: Sandsynligheden for, at terningen ved et kast lander på en 5'er eller en 6'er, er? Er i ikke søde at skrive svaret, med en forklaring? - Tak :) -
Æble og pære ester
ForumindlægJeg har problemer med disse to opgaver i min aflevering. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal starte, og jeg ved heller ikke "hvilken retning" jeg skal gå for at komme frem til resultatet. Kan nogen hjælpe? -
Hjæælp :(
ForumindlægHey alle! Nogen der er god til engelsk? - og måske har lyst til at rette en stil? Den er ikke særlig lang.. Skal snart aflevere den - men vil gerne få den rettet af nogen inden aflevering :-) Håber virkelig nogen vil rette den! Hilsen Wisshnem -
differentialligning
ForumindlægJeg skal her angive den løsning til differentialligningen, hvis graf går gennem (x0,y0), når y’=1/3y-9 og (x0,y0) = (0,4) har mange opgaver med dette spørgsmål i min aflevering til i morgen, er der nogen der kan hjælpe3 mig med at vise hvordan jeg skal gøre, så jeg kan få lavet dem alle?:) -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægHej derude, jeg er ved at skrive en aflevering om identität og andersein, og jeg ville spørge om der ikke var en venlig sjæl derude som gad og læse den, og rette den for diverse store fejl. Skriv, og jeg sender opgaven til jer :-) -
Email
ForumindlægJeg skal skive en email i forbindelse med en aflevering. Jeg vil gerne slutte emailen således: "Yours sincerly, Emily Smith, CEO, Cosmos Boutique" Men hvordan skal "CEO" placeres? Er det "CEO of Cosmos Boutique" eller? -
Email
ForumindlægJeg skal skive en email i forbindelse med en aflevering. Jeg vil gerne slutte emailen således: "Yours sincerly, Emily Smith, CEO, Cosmos Boutique" Men hvordan skal "CEO" placeres? Er det "CEO of Cosmos Boutique" eller? -
Foran alteret Herman Bang
Forumindlægjeg skal skrive en aflevering, hvor jeg skal lave en person karakteristik af personerne i novellen. jeg har skrevet om bruden, brudgommen og gæsterne, men jeg skal også skriver om kammerherren (brudens fader) men kan ikke rigtig komme videre :-( HJÆLP MIG ! -
Beregning af nettoomsætningen i et årsregnskab ..
ForumindlægHej folkens.. Jeg sidder med en aflevering i Virksomheds Økonomi og er kommet dårligt fra start og har brug for hjælp til at komme i gang.. Hvordan er det jeg beregner nettoomsætningen? jeg har disse ting at gøre godt med: Varesalg, Indbetaling fra varedebitorer, Varekøb og Udbetaling til... -
HJÆLP DET HASTER
ForumindlægHej allesammen. Jeg har virkelig brug for hjælp!! jeg er igang med at lave en biologi aflevering, og jeg ved simpelthen ikke hvad forædling betyder... jeg har prøvet overalt. men forstår ikk hvad det er for noget ? en der er sød og hjælpe ? :) -
Analyse af værdikæden
ForumindlægHej Jeg skal analysere værdikæden for Carletti .. Det er en aflevering som er en eksamensopgave hvor vi har fået et kompendium over Carletti... Jeg synes det er ret svært at gøre så meget ud af noget slik... håber på hurtigt svar da den skal afleveres om en uge ! på forhånd tak -
Brystkræft - HER2-receptorer
ForumindlægHjææælp!!:/ har en aflevering til i morgen, og har et stort problem med at finde svaret på dette spørgsmål, håber nogen kan hjælpe mig!:) Gør rede for hvordan en celle kan få flere eksemplarer af genet for HER2-receptoren. på forhånd tak:) -
Lydens fart i stål
ForumindlægHej alle Jeg sidder med en aflevering der bla. omhandler lydens fart i stål. Kan simpelthen ikke finde ud af både opg a og b, nogle der kan hjælpe? opgaven er her: http://img223.imageshack.us/img223/9386/lydensfart.png tak på forhånd! -
agonist og antagonist?
Forumindlægheey.. koffein er et stimulerende stof, og er en antagonist, men hvad er heorin ?? Jeg mener at heorin er et hæmmende stof, men er den så agonist??? Jeg er igang med en aflevering, som ska afleveres idag, så håber i kan hjælpe mig hurtigst muligt ! -
Reducer
ForumindlægHar en aflevering hvor jeg ikke kan finde ud af følgende reducerings opgave. 10*a*b^5/5*a*b^2 undersøg om x=11 er løsningen til ligningen kvardratrod(x-2=3 uden hjælpe midler -
Afgør om punkter ligger på linie. Hjælp!
ForumindlægAfgør ved beregning om punkterne P,Q og R ligger på linie, når P(-6,-3), Q(-1,5) og R(7,18). Hvilken metode skal jeg bruge? Mat. aflevering til i morgen, kunne godt bruge lidt hjælp. Hilsen Rasmus -
Absorbans - beregning af NO2 indhold
ForumindlægHej. Vi sidder med en kemi afleverings opgave og er gået lidt i stå. Opgaven er vedhæftet og de vi har brug for hjælp til er b) og c) i opgave 1. Vi håber der er nogen der kan være behjælpelige for vi sidder rimelig godt fast.. På forhånd tak!! -
Reaktionsskemaer
ForumindlægOpskriv reaktionsskemaer for reaktionen mellem kobber og salpetersyre, når reaktionsprodukterne er: 1) kobber (II)ioner og nitrogenoxid 2) kobber (II)ioner og nitrogendioxid. Håber i kan hjælpe... Da jeg sidder og skal aflevere den her aflevering og har virkelig brug for hjælp til at lave den :)
