Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19561 til 19580 af 34369
-
Alkoholprocent
ForumindlægHej! Jeg sidder og læser op på min kommende mundtlige fysi/kemi eksamen, da jeg bliver i tvivl om hvordan man beregner alkoholprocenten i f.eks. vin. Ville blive meget glad for noget hjælp?????????? -
Proteinsyntese til medicinske formål
ForumindlægHej :) Jeg har biologi på B niveau og skal til eksamen i morgen. Jeg er blevet spurgt om, hvad mulighederne for at benytte sin viden om proteinsyntesen til medicinske formål er. Er der nogle der kan hjælpe? -
Menneskerettigheder><demokrati
ForumindlægJeg har et diskussionsspørgsmål til min historie eksamen der lyder: Er demokrati og menneskerettigheder hinandens forudsætninger eller modsætninger? Og jeg har forresten emnet menneskerettigheder. Det ville være fedt hvis i kom med input til dette diskussionsspørgsmål. Mvh. -
Proteinsyntese & .. Det Centrale Dogme?
ForumindlægHej alle :) jeg skal op til eksamen meget meget snart såå har hårdt brug for hjælp. Er proteinsyntesen og det centrale dogme DET SAMME? Eller ej .. ? Hvis ikke hvad er forskellen? Tak på forhånd :)) Ps. har biologi på c niveau -
Hjælp Tak
ForumindlægHej alle, Jeg skal til naturgeografi eksamen her snart.. Jeg vil høre om der nogen der sad med noter fra "Naturgeografi c" bogen.. Jeg har prøvet at kigge, men kunne finde noget fra den bog... -
Kostvejleder
ForumindlægHej. Jeg er ved at læse til kostvejleder og skal til eksamen i en case. Er der nogle der har en opgave, jeg må se til inspirration? Er meget i tvivl om hvordan jeg skal sætte den op og hvad jeg skal have med af områder. Vh Laura -
hjælp Korstog og Jihad
ForumindlægHej Er nogen der har skrevet om korstog og jihad, så har jeg lige brug for det. Jeg skal til eksam imorgen , håber der nogen der vil hjælp. p.s hvis der nogen der har skrevet noget om det , så bare skriv her så for i min email. tak på forhånd -
Ensvinklede trekanter.. ??
ForumindlægHej alle! jeg Skal MEGET snart op til eksamen, og er stadig i tvivl om dette spørgsmål. 1. Gør rede for ensvinklede trekanter - Hvad skal jeg have sige? hvad er vigtigt at have med? Nogen der kan hjælpe?? -
Opfattelse af universet
ForumindlægHej :) Jeg skal til fysik eksamen på B niveau i morgen men kan ikke finde ud af dette spørgsmål.. :/ nogen som kan? Forklare hvorfor atomers vekselvirkning med lys er vigtig for vor opfattelse af Universets udvikling?? :) -
Mekanisk energi
ForumindlægHej jeg har lige trukket mekanisk energi til 24 timers eksamen. Har brug for en, der kan hjælpe med at forklare, hvordan den mekaniske energi er konstant/bevaret. Altså noget om energibevarelse. På forhånd tak (: -
KILDE TIL EUROPÆISK INTEGRATION, HJÆLP!
ForumindlægHej Jeg har 24 timers historie eksamen, og har trukket emnet: Europæisk Integration. Kilderne handler om holdningerne for og imod EU - nogen der har en god idé til en supplerende kilde? -
En las huellas del Che
ForumindlægHej. Er der nogle der har læst En las huellas del Che og kan give mig et referat af et eller andet emne/tema som man kan fremlægge til eksamen? eller hvis der er nogle som har et godt link til en opgave om Che? -
Dansk demokrati og national identitet.(1800 - 1914)
ForumindlægHej alle sammen Skal til historie eksamen i morgen, og har trukket dansk demokrati og national identitet. nogen der har været oppe i det samme, og evt kan hjælpe mig.. knus laura -
Andengradspolynomier og uligheder
Forumindlæghej guys. Jeg skal til matematik eksamen i 1.g på STX, og på en af mine dispositioner står der at jeg skal forklare hvornår man kan bruge et andengradspolynomium og en andengradsulighed i den virkelig verden. er der nogen der har en idé til det? -
Tekster og skulpture
ForumindlægHej Er der nogen, der kan forklarer mig de græske teksters og skulptures betydning for senere europæisk kultur? Lige en sidste eksamensnotits inden, det går løs til den sluttelige eksamen i morgen formiddag! :-D -
Kommunikationsmodellen, Afsender - Modtager
ForumindlægJeg skal til Eksamen imorgen i IT, Og har et spørgsmål jeg syntes der driller lidt i forhold til komunikationsmodellen. Er det afsender eller modtager der bestemmer hvordan man forstår budkabet, og hvorfor? Hjælp modtages gerne hurtigst muligt. -
Hvordan er det lige det er? KS
ForumindlægJeg har lige været igennem en tværfaglig eksamen i KS, samt en enkeltfaglig i religion c. Jeg troede, at den tværfaglige KS vægtede 2 karakterer. Men er det forkert? -
Hjælp til at forstå base regning
ForumindlægHej :) er der nogen som vil jeg hjælp mig til at forstå hvordan man omskriver base i matematik? eller bare generelt forstå base regning i matematik :) jeg har virkelige brug for jeres hjælp, da jeg skal snart til eksamen på forhånd tak : ) -
Byggeri og anlæg !
ForumindlægHej Alle Jeg vil lige spørg jer der studere på uddannelsen el. kender el. noget helt andet.. Altså om i ved hvordan det er på studiet ? er det svært at følge med ? Hvordan er eksamerne ? -
Hvad betyder tangensligningen egentligt?
ForumindlægPuh, eksamen imorgen - så jeg er i fuld gang med forberedelserne. Men nu er jeg faldet over noget ! Hvis jeg har fundet en tangensligning der hedder 12x-16- hvad betyder det så ? er den aftagende eller tiltagende ? Charlotte
