Søgning på: naturgeografi eksamen noter. Resultater: 19561 til 19580 af 46824
-
NY PRISMA 8 BOG HASTER
ForumindlægHej Hvis der nogle som har fysik bogen ny prisma 8, som gad og sende mig nogle af siderne, ville jeg være meget taknemmelig :D -
SU
ForumindlægJeg er helt ekstraordinært blevet tilbudt en sygeeksamen pga snyd til august. Vil jeg komme til at få SU for juli da jeg afslutter studentereksamen til august -
HASTER!
ForumindlægHej jeg har er lille problem omkring perkpektivering. Hvordan i alverden skal jeg kunne perpektivere til andre værker? altså, hvis jeg nu fik et spørgsmål om lys og farver og skulle vælge 2 tids perioder omkring det. Jeg har virkelig brug for jers hjælp. Jeg har heller ikke alle billeder fra for... -
Årsprøve
ForumindlægHejsa, jeg går på 1g og er igang med årsprøve. Jeg er allerede færdig med skriftlig (hvilket jeg tænker det gik godt) , men problemet er mundtlig. Jeg har fået 02 i matematik mundtlig og 02 i DHO. Jeg skal op i fysik på torsdag, og jeg er lidt bange. Tæller årsprøve i vores årskarakterer? eller e... -
Fraværssamtale
ForumindlægHej Må lærere få en til at vise bevis på sine lægebesøg til fraværssamtale, hvis man skriver lægebesøg i sin fraværsårsag? Tak på forhånd. -
Dansk mundtlig
ForumindlægJeg skal op i kortfilm til mundtlig danso. jeg har skrevet på min synopse, at jeg vil gennemgå berettermodellen. Jeg tænkte så på om jeg kunne nøjes med kun at gennemgå 3-4 af punkterne, da jeg ikke tror jeg har tid til det hele, da jeg også skal gennemgå virkemidler, personkarakteristik osv. -
dumpet skriftlig dansk, hvad gør jeg?
ForumindlægHej, jeg har netop modtaget mine endelige skriftlig karakter, men desværre har jeg ikke bestået dansk. Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal håndtere dette. Ærligt talt har dansk aldrig har været min styrke, men 00 virker urealistisk- især da jeg i løbet af 3.g ligget mellem 7-10. Efter at have modt... -
Mutationstyper, og den alvorligeste
ForumindlægHej alle! Jeg har en NFF fremlæggelse for, og min gruppe har fået et par biologi spørgsmål. Jeg har virkelig søgt på internettet for at finde ud af hvilke mutationstyper der findes, og finder noget forskelleligt på hver eneste side. Desuden giver de tekster heller ikke så meget mening for mig, o... -
farefællesskab
ForumindlægHJÆLP! Hvad er begrebet farefællesskaber. Er i en del af farefællesskaber og hvis ja så hvilke? -
Matematik FSA i december 2014
ForumindlægHej Studieoirtalen! Jeg ved at der er nogle af jer som har gået gennem folkeskolen og dermed også FSA i matematik. Er der nogen af jer som ved om vi får specielle opgaver (altså nogle specielt lavet til os) eller om vi får nogle som andre har allerede givet? Tak! :) -
SRP - karakter
ForumindlægFår man 12 i gennemsnit, hvis man man får 12, for ens SRP-opgave? -
Rette min engelsk aflevering
ForumindlægHej er der en der vil hjælpe mig med at rette min engelsk aflevering, altså bare rette grammatikken. -
Dolken perspektivering
ForumindlægHej Jeg har trukket arv og miljø, som fordybelsesområde i dansk mundtligt. Jeg har valgt novellen dolken af Tove Ditlevsen. Jeg har svært ved perspektiveringen. Jeg skal perspektivere teksten til den grimme ælling af H. C. Andersen, ørneflygten af Henrik Pontoppidan og ud og vende af Merete Pr... -
tæller årskarakterer eller eksamenskarakterer
Forumindlægheeej jeg har liige fået årskarakterer, og samtidig har jeg også fået at vide hvilke eksamener, jeg skal op i. vil i forbindelse med det høre, om min årskarakter bliver erstattet med min eksamenskarakter på eksamensbeviset, eftersom jeg jo skal op i faget. har hørt, at man tager gennemsnittet a... -
Monotoniforhold, ekstrema, nulpunkter
ForumindlægHej Nogle som kan hjælpe med at svare på hvorfor den vedhæftede eksponentielle funktion ikke har nulpunkter og hvordan jeg finder ekstrema og mononiforhold? Se vedhæftede billede Mange tak:) -
starte i 2.g?
Forumindlæghej :) jeg har været elev på gymnasiet på hhx. Jeg valgte at droppe ud af gymnasiet, da eksamnerne skulle igang, skulle nemlig skifte skole, og vil ikke afslutte mine fag på C, også har jeg ikke afsluttet års eksamnerne altså dansk, engelsk, matematik, jeg skulle jeg måske op i samfundsfag elle... -
Hjælp dansk
ForumindlægHej, jeg vil meget gerne øve mig, på analysering af udrag fra romaner, samt artikler. Nogen der kan komme med eksempler på tekster? Kan simphelthen ikke finde nogle! Tak på forhånd! -
Spansk hjælp?/Ekstra spansk lærer?
ForumindlægHej. Jeg jeg leder efter en ekstra spansk lærer, der kan hjælpe mig med at indhente det jeg ikke kan i spansk(hvilket er meget) da jeg har nogle indlæringsvanskligheder. Så jeg håber der er nogen derude der kan eller kender nogle der vil:) Selvfølgelig med timeløn. Jeg bor i roskilde omegn, så d... -
Pværdi
ForumindlægHej er der en der kan hjælpe mig med det her. Hvad er min p værdi. Jeg har , Jeg har imellem disse svarmuligheder: Jeg forstår det virkelig ikke!!!!!! Har slået min værdi op og den ligger i mellem 0.25 og 0.10 men denne er ikkke med som svarmulighed!!!! -
At nå sin eksamensdisposition
ForumindlægHej. Jeg har det problem til eksamen at jeg sjældent når hele min disposition igennem da lærer og cencor har det med at stille mange spørgsmål. Har I oplevet dette, og hvad kan man gøre for at nå det hele.Venlige Hilsner
