Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 19581 til 19600 af 47925
-
MATEMATIK delen uden hjælpemidler
ForumindlægHej Matematik A eksamen til sommer følger den nye ordning, hvad er forskellen på den gamle og den nye?? Delen med opgaver uden hjælpemidler er på 2timer, hvordan kan jeg bedst øve opgaver uden hjælpemidler. Er opgaverne uden hjælpemidler “typeopgaver”? -
Notater
ForumindlægTil maj-juni 2003 skal jeg til Folkeskolens Afgangsprøve. Jeg har i den forbindelse tænkt mig at skrive notater til fagene, Dansk (Mundtligt/Skriftligt) og Matematik (Mundtligt/Skriftligt), og desuden har jeg tænkt mig at skrive dispositioner for alle de emner jeg kan komme op i, i Fysik/Kemi – d... -
Lægeerklæring.
ForumindlægHej alle. Jeg har en eksamen imorgen . Jeg læser HA Almen på 1. år på CBS. Jeg er desværre syg, men er i tvivl om hvor svært det er at få en lægeerklæring. For hvis jeg ikke kan få en lægeerklæring så fremstår det jo bare som om at jeg ikke har været oppe til eksamen og kan derfor heller... -
Student-spørgsmål
ForumindlægHej Allesammen :) Jeg havde lige et spørgsmål : når man er gået op til den sidste eksamen i 3.g og man nu dumper til eksamen og lad os sige man os har dumpet i et par andre eksamner og man så får et gennemsnit under 2 tilsammen, kan så ike' blive sudent ... Er det kun eksamens karakter der ... -
SRP fagkombination
ForumindlægHej, Det er "snart" ved at være SRP-valg-tid, og jeg går og overvejer følgende fagkombinationer og emner: Engelsk A og Matematik A: Matematik og autisme i bogen "The Curious Incident of the Dog in the Nighttime" af Mark Haddon. Engelsk A og Fysik B: Manhattanprojektet (her... -
I tvivl om valg af studie?
ForumindlægSagen er den, at jeg skal til at vælge en vidergående uddannelse og jeg er virkelig i tvivl om, hvad jeg skal vælge. Jeg har en gymnasial uddannelse, hvor jeg har haft matematk A, kemi B og fysik B på linjefag, samt engelsk A på tilvalg. Jeg vil gerne arbejde videre med de naturvidenskabelige fag... -
Studie på KU eller AU.
ForumindlægLidt baggrundsinfo: Jeg er næsten færdig med min hf (med overbygning), men har stadig ikke endeligt besluttet mig for, hvilken by jeg har tænkt mig at studere (fysik) i. Jeg har talt med et familiemedlem der sidder på fakulteten i københavn, og han fortæller mig at indholdet stort set er ens, med... -
Fra statskundskab til odontologi?
ForumindlægHej, jeg har på nuværende tidspunkt afsluttet en gymnasial uddannelse fra en samfundsfaglig linje og studerer p.t statskundskab på Aarhus uni. Dog er jeg blevet i tvivl hvorvidt jeg vil studere noget på uni i den retning, da jeg slet ikke interesserer mig for det.. Jeg overvejer at læse naturvide... -
HJÆLP FOR FANDEN!
ForumindlægJeg vil gerne vide nogen ting omkring The north Irish conflict, det er ligemeget hvad det er, jeg skal bare bruge noget jeg kan fortælle om til den mundlige eksamen på mandag. -
Karakter, er man bestået eller ikke bestået
ForumindlægHej. Jeg har fået 02 i skriftligt på A-niveau, og 02 i mundtligt. Men fik 00 i skriftligt til eksamen. Er min engelsk A bestået eller ikke bestået? På forhånd tak. -
Kognitation
ForumindlægPsykologi B - Kognitation.. Hjæælp!! Skal op i morgen! Er der nogen der kan sige mig hvad man forlanger af en sådan eksamen i psykologi B? Og skal man bruge alle de tekster man har fået udleveret? Er ret lost . -
Film reklame afgangseksamen
ForumindlægHej, Jeg er en 15-årig dreng og jeg skal snart op til mundtlig dansk eksamen i film reklamer Jeg har trukket Film reklame. Er der nogen der har ideer til en Film reklame som jeg kan bruge? -
Samtidshistorie og IØ
ForumindlægHey alle ! Ville hører om ikk der er en venlig sjæl der skulle have nogle notater liggende i overstående fag ? Gerne afsætning også hvis det var muligt ? Det er til eksamens brug ! Pfh tusind tak :-) -
Er hitsorie A opbilatorisk på STX
Forumindlægjeg har søgt over alt på nettet, men ved ikke om historie eksamen er oblikatorisk eller skal man trække det? Jeg vil også spørge om historie A er slemt, da jeg gerne vil gå på STX?' tak på forhånd! -
Engelsk ordsprog?
ForumindlægHej nogen der kender nogen gode ordsprog/ jokes på engelsk som man kan bruge til eksamen ;) -
Årskarakter hvert år?
ForumindlægVed i om, der gives årskarakter hvert år for alle fag i gymnasiet? Med mindre der er eksamen selvfølgelig :) -
naturvidenskab og ??
ForumindlægHej jeg skal som så mange andre snart vælge AT-fagkombination Jeg vil meget gerne have enten matematik(A) eller fysik(A)og vil meget gerne undgå historie og samfundsfag(C) jeg har ver vejet noget med navigation, stjerner osv. men ved ikke lige hvad jeg skal kombinere med? ellers har jeg fået fore... -
911-konspiration- vælt dit ignorante verdensbillede
ForumindlægGRATIS lecture på engelsk fra anderkendte videnskabsmænd.http://www.scholarsfor911truth.org/Se fysiker Steven Jones, der viser at regeringen i USA er medskyldige hvis ikke direkte årsag, download og vis det til din fysiklærer(hvis du tør):http://www.911blogger.com/2006/02/dr-steven-jones-utah-sem... -
Opskiv henfaldsprocessen for CS-137
ForumindlægHi, jeg skal løse en opgave for fysik, som jeg har lidt svært med. Opskriv henfaldsprocessen for Cs-137. Find isotopens halveringstid i håndbogen og opskriv henfaldsloven. Det er oplyses fra fabrikanten, at aktiviteten af Cs-137 i minigeneratoren er 0,9 µCi(mikro curie). Før i diden brugte man e... -
Tysk rettelse
ForumindlægHey, jeg vil gerne have dette her rettet, fordi jeg er meget usikker omkring mit tysk. Jeg håber virkelig at nogen vil give sig tid til at rette det. Tak på forhånd :) Du kannst We bd esigner bleiben , wenn Sie Multimedia - Ausbildung nehmen . Aber du musst z uerst einen gymnasial A usbil...
