Søgning på: naturfag eksamen. Resultater: 19581 til 19600 af 34450
-
Differentialregning
ForumindlægHej alle sammen. det er en af mine eksamens spørgsmål som hedder Differentialregning Udledning af regneregler, herunder produktreglen. Er der nogen der kan komme med hvilke regler ud over produkt reglen der kunne være gode at have med ? -
Vægter C-fag: 2 x 1 eller 2 x 0,5???
ForumindlægHejsa! Hvis man nu har fået 7 i årskarakter i fysikC Og så er til eksamen og får 10 :) Vægter begge karakterer så 1 - eller vægter 7-tallet 0,5 og 10-tallet 0,5? -
Vægter C-fag: 2 x 1 eller 2 x 0,5???
ForumindlægHej folkens! Hvis man nu har fået 7 i årskarakter i fysikC Og så er til eksamen og får 10 :) Vægter begge karakterer så 1 - eller vægter 7-tallet 0,5 og 10-tallet 0,5? -
Neutralisering af base med vand.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg kunne godt tænke mig at få forklaret teorien bag forsøget "Neutralisering af base med vand". Det vil være en stor hjælp i min fysik forberdelse til eksamen. -
Forsøg til forbrændig
ForumindlægHey! Jeg skal op til eksamen på mandag, og mangler nogle forsøg jeg kan lave, hvis jeg trækker forbrænding.. Nogle der har nogle ideer? Det ville nemlig være super :) Tak på forhånd! ;) -
differenskvotient/sekant
ForumindlægHej! Jeg læser til eksamen og er i gang med emnet differentialregning. Jeg er indenfor emnet i gang med at kigge på tretrinsraketten og er blevet i tvivl om sekanten er det samme som differenskvotienten ? Julie -
Synopsis
ForumindlægHej herinde. Tænkte på om der ikke er en/nogle der har været til en samfundsfag B eksamen og har en synopsis liggende som jeg må se, så jeg får et fuld indtryk af hvordan det skal se ud og stilles op. Knus Michelle -
Forbrænding
ForumindlægHey! Jeg skal op til eksamen på mandag, og mangler nogle forsøg jeg kan lave, hvis jeg trækker forbrænding.. Nogle der har nogle ideer? Det ville nemlig være super :) Tak på forhånd! ;) -
hjælp.. Sort og hvid
Forumindlæghej alle. jeg skal til billedkunst eksamen i morgen, og har brug for en smule hjælp. farverne sort og hvid, hvad er deres billedanalytiske navn? håber på svar hurtigst muligt :) - michelle -
postmodernisme tarantino
ForumindlægJeg skal i morgen op til medie eksamen, og tænkte på om der er nogen der lige ville give et par stikord til tarantino's postmodernisme ? jeg har noget selv, men hvis der er andre der lige har noget at tilføje ville det være super . -
Akkusativ eller dativ
ForumindlægHej Jeg skal op til mundtlig tysk eksamen i morgen og er kommet i tvivl om en sætning. Hedder det: Sie macht sie unsicher (akkusativ) eller Sie macht ihr unsicher (dativ) Hvad mener I? -
En funktions middelværdi over intervaller
ForumindlægHej jeg har fået et spørgsmål til min mundtlige matematik eksamen der hedder: Gør rede for en funktions middelværdi over intervallet [a,b] Håber der er nogle der kan hjælpe. -
hvad er hældningenskoefficienten??
Forumindlægsidder og skal til fysik eksamen imorgen og magler de sidste om gitterformlen. hvis nogen kan forklare mig den ville det være super, eller så bare en start: hvad betyder hældningenskoefficienten?? På forhånd 1000 tak for hjælpen! (: -
Billig privatundervisning i Spansk
ForumindlægJeg tilbyder privat spanskundervisning på alle niveauer til studievenlige priser. Se mere på: www.mohnton.dk/gauchito.php . Min seneste elev fik et 12-tal til sin afsluttende eksamen i gymnasiet;) -
Bevægelsesligninger
ForumindlægHej Allesammen. Jeg læser til eksamen og er i tvivl om et spørgsmål. Jeg skal komme ind på bevægelsesligninger for position og hastighed for et frit fald med konstant tyngdekraft. Er der så her tale om newtons love eller noget andet? -
Analyse/Fortolkning af "Virkeligheden" Benny Andersen
ForumindlægHej alle. Ville høre om nogen af jer havde læst digtet Virkeligheden af Benny andersen, og som kunne hjælpe med en analyse/fortolkning af digtet. Skal bruge det til min eksamen. Ville blive meget glad, hvis der var nogen som kan hjælpe. Tak :) -
Hvordan kan jeg øve til fysik kemi?
ForumindlægHej! Som sagt hvordan kan jeg øve til fysik kemi eksamen. Jeg skal op om nogle dage, hva kan jeg gøre? evt råd osv.. -
Dansk digt "De tyske soldater" af tove ditlevsen
ForumindlægHej!! Jeg skal til dansk eksamen imorgen mundligt, og jeg kan ikke finde budskabet i digtet De tyske soldater af Tove Ditlevsen. det ville være SÅ dejligt at få noget hjælp!! :):) Tak på forhånd! -
Redoxreaktioner
ForumindlægHeeej Alle derude.. :) Jeg skal til kemi eksamen i morgen og jeg har VIRKELIG brug for hjælp til at afstemme denne redoxreaktion:CH2OH + Cr2O7-- --> COOH + Cr3++ -
Celler
ForumindlægHej til alle Sidder og læser til eksamen og falder over ordet melanocyt, hvilke får mig til at tænke på om det er alle celler der ender på cyt???? Eller hvordan hænger det sammen - hvis det overhovedet hænger sammen :)
