Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 19601 til 19620 af 65601
-
HASTER! Mangler svarark til Matematik FSA 2004 maj-juni HASTER!
ForumindlægEr der en der vil være sød at sende eller vedhæfte svarark til matematik fsa 2004 maj-juni....... Det HASTER virkelig meget!!!!!!!!!!!!!!! -
Haster biologi eksamen A arv og miljø
ForumindlægHej alle Jeg skal til biologi eksamen imorgen men jeg sidder fast i et spørgsmål håber nogen kan hjælpe. Diskuter hvordan og under hvilke omstændigheder kombinationen af arv og miljø fører til dannelsen af nye egenskaber og sygdomme samt dannelsen af nye arter? -
Opbygning af protein, til fællesfaglig NF eksamen!
ForumindlægHej allesammen! Vi er i de skønne eksamens måneder - og jeg har æren af og skulle til fællesfaglig eksamen i NF, tirsdag i næste uge. Jeg har meget godt styr på opbygningen af kulhydrater og fedtstoffer, men det ligesom proteiner bliver ved med at drille lidt. Jeg håber der sidder nogen der u... -
Matematik A den. 27 maj 2015 HTX
ForumindlægHej derude Ville høre om der er nogle der ligger inde med spørgsmålene/opgaverne fra eksamenssættet fra Matematik A den. 27 maj 2015 på HTX? -
EP-projekt Matematik A og Fysik B
ForumindlægNogle fagkyndige inden for matematik og fysik, der kan hjælpe friviligt over mail med mit EP-projekt? -
Matematik FP10 4. December 2020 Facit
ForumindlægHej ville bare høre om der var en vennelig gut der sidder derude og har lavet Matematik FP10 4. December 2020 og kunne tænke sig at dele den med mig :) -
fysik b
Forumindlæghej hvordan forgåre fysik b niveau i eksamen ny reform tak på forhånd -
Emner i 2.g Kemi?? Matematik?? Fysik??
ForumindlægHej Hvilke emner bliver der gået i dybden med i 2.g? Jeg har nemlig lige haft om syre-basereaktioner, organisk kemi, mængdeberegnet, grundstoffer og redoxkemi. Jeg vil bare gerne vi de hvilke emner der vil blive taget op og hvor man måske også kan læse op på det, da jeg gerne vil være en del forb... -
Fysik eksamen C - Astronomi - bilag ?
ForumindlægHej søde, hjælpsomme mennesker :-) Jeg skal op i fysik C eksamen i morgen, og jeg er i gang med min 24 timers forberedelse. Men jeg er rigtig dårlig til fysik, så jeg ved ikke så meget andet om mit emne, andet end det jeg har læst til i dag, og det jeg har skrevet til min fremlæggelse i morg... -
Iltsvind 24timers eksamen (B-niveau).
ForumindlægHej venner, Jeg er pt. fanget i en 24timers eksamen, hvor jeg har fået udleveret en artikel ved navn "Varmere klima giver mere iltsving". Hertil har jeg bl.a. fået stillet opgaven: "Med udgangspunkt i vedlagte materiale skal du analysere og vurdere artiklens biologiske indhold.&quo... -
vægtning rigtigt udregnet?
ForumindlægHar jeg udregnet dette korrekt eller forkert? Fag - Karakter * vægt = sum Afsætning B - mundtlig 7 * 1,5 = 10,5 Dansk A - skriftlig 4 * 1 = 4 - mundtlig 4 * 1 = 4 Engelsk A - mundtlig 7 * 1 = 7 - skriftlig 10 * 1 = 10 Informationsteknologi C - mundtlig 12 * 0,5 = 6 IØ B - mundtlig 2 * 1,5 = 3 M... -
matematiks beskrivelse af banekurver med henblik på anvendelse i fysik
Forumindlægoverskriften er mit emne, og er ved at beskrive keglesnit, altså hvordan en partikels bane i solsystemet er, som en cirkel, ellipse, hyperbel og parabel, men hvor meget er nødvendigt at udlede matematisk for hver af dem, når det skal være med henblik på anvendelse i fysik? -
Kemi B og fysik B???
ForumindlægHej. Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan er eksamen i de 2 fag? skal man op til både skriftlig og mundtlig??? eller er der kun mundtlig eksamen?? Håber hører snart:) -
Skriftlig biologi A eksamen 2014
ForumindlægEr mon nogen som ligger inde med eksamenssættene fra skriftlig biologi A 2014 eller opgaver der fra? -
Eksamens opgave 2001-10-4 - opgave 3
ForumindlægHej allesammen.Jeg sidder lidt fast i denne opgave, hvis der er nogen der kan hjælpe ville det bare være dejligt.Det er i den orange bog - studentereksamensopgaver i kemi - August 2000 til August 2003.Det er opgave 3 side 37.Det handler om en guldring, men jeg sidder fast ved spørgsmål c)mvh Xim -
HTX - eksamen maj 2011 - forberedelssæt
ForumindlægNogle der ligger inde med en besvarelse til denne opgave, da det ville være meget rart at se om man har lavet rigtig? -
Hvordan kan jeg forberede til VØ eksamen?
ForumindlægHej derude... Jeg skal op til Virksomhedsøkonomi, men jeg aner ikke hvordan jeg skal forberede. Jeg kan læse bøgerne igennem og skrive noter til, men tror ikke jeg vil få noget ud af det... Er der nogen der kan komme med forslag?.. Vil gerne forberede mig således, at det bliver i mit hovedet........ -
Fyisk A Skriftlig eksamen i HTX
ForumindlægHej med jer.. Jeg skal op i skriftlig fysik A på mandag, og jeg føler mig lidt fucked.. Jeg har fulgt med i timerne, som stort set alle har været brugt til teori og forsøg ( i hvert fald de timer hvor læreren var tilstede). Men når det så kommer til at regne opgaver og problemstillinger, har jeg ... -
Engelsk eksamen 10. klasse I MORGEN!
ForumindlægHej derude ;) Er der nogle der kan hjælpe mig lidt og fortælle hvad i syntes det ville være godt at komme ind under til de her emner, (altså noget aktuelt samfundsmæssigt osv) School shootings American Culture Blacks in the USA Afgahnistan culture Sport(Hooligans) British youth – Growing up... -
Forskellen på Minimalisme og Impresionnisme? (Haster. skal til eksamen snart)
ForumindlægHej, jeg kan ikke lige gennemskue forskellen på minimalisme og impressionisme. Nogle der vil være så venlige at hjælpe?
