Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 19601 til 19620 af 60879
-
Kvote 2 - jura
ForumindlægHejsa Jeg vil søge ind på kvote 2 til jurastudiet, men der står, at man skal have haft matematik C og det har jeg ikke haft siden 10. klasse - kan jeg vedlægge eksamenskaraterer derfra eller skal det være et fag jeg har haft på HH? -
Dumpede Mat B - Videregående uddannelse?
ForumindlægHejsa. Jeg blev student her til sommer, og har nu taget et "friår" for lige at samle tankerne, og undersøge hvad der er af muligheder derude. Jeg dumpede matematik på B- niveau i 2.G, hvilket nager mig (jeg bestod i 1.G)... Tal, regnskaber osv. er ikke noget problem, men når det kommer... -
SSO- abstrakt. (haster)
ForumindlægHej alle. Sidder her og er ved at lægge sidste hånd på min SSO om Herman Bang. Og så er det jeg skal skrive et abstrakt om opgaven. På engelsk. Og jeg er blank. Er der nogen der kan inspirere mig lidt? Evt. nogen der har et jeg må læse? /Christine -
Spec. Adgangskrav KRISE
ForumindlægHej Håber der er nogle der ka hjælpe mig. Sakl søge ind på uddannelsen til markedsføringsøkonom, hvor man skal have haft engelsk på C Jeg har en stx.eksamen og har haft engelsk på B, men det dumpede jeg, Ringede til studievalg idag, og de sagde jeg skulle have et bevis fra mit gymnasium om jeg ha... -
Harry Potter and the Philosopher's Stone
ForumindlægHej! Jeg skal i morgen fremlægge Harry Potter1 på engelsk.. Jeg skulle havde læst den til i morgen, men da jeg har været syg har jeg ikke haft overskud.. Jeg har læst den et par gange på dansk, så skulle da nok kunne fremlægge den alligevel, men vil bare høre om nogle har fremlagt den på engelsk ... -
Vurdering af 3.g's opgave
ForumindlægHejJeg tænkte på om der mon var nogen, som havde tid og lyst til at læse min 3.g's opgave igennem, og komme med en vurdering af den (bare sådan ca. hvor på karakterskalaen).Den handler om Japans åbning i 1800-tallet.Hvis der var nogen, som gad ville det være rigtig dejligt. Bare skriv, så kan... -
IT på uni hvor
ForumindlægHej.. Hvor kan jeg læse noget om IT ?? Jeg har en fuld hf og jeg søger en uddannelse der er it relateret. Det skal helst være ved Odense eller Kolding, Horsens, Vejle... eller SDU... mvh.. Rixer -
AUTOMATISK GEMME PÅ WORD?
ForumindlægHej ! Jeg er i en lidt hastende situation, da jeg skal til skriftlig dansk eksamen i morgen. Aftenen starter selvfølgelig ud med at printeren ikke virkede, men den er nu fikset. Nu er det kun de små detaljer der mangler, som jeg håber i kan hjælpe mig med. Jeg har en mac computer, og det er selv... -
kategorisering
ForumindlægHvad er karakteristisk for disse: (fra biblen) Historisk skrifter poetiske skrifter profetiske skrifter -
Hvad sker der hvis man dumper suppleringskursus
ForumindlægJeg er tilmeldt noget Spansk 0-A på turboforløb på 4 måneder, de siger at der aldrig har været et turboforløb for faget der kommer til at gå så hurtigt. Derfor jeg er ærligt talt lidt nervøs allerede nu hvordan det skal gå eksamen, jeg har højt gennemsnit og har aldrig dumpet noget, men jeg kan... -
fysik kursus, pensum?
ForumindlægHej med jerDet er sådan at jeg er kommet lidt i klemme... Jeg har valgt noget kursus på dtu, fysik på b niveau og det varer 3 uger.. men nogle der ved hvor stort pensum er? Ville det f.eks. være lige så stort som et helt år???!- Sam -
HJÆÆÆÆÆÆLLLP
ForumindlægHej allesammen Jeg søger virkelig hjælp! Love, being young, American dream og changing the world. Hvad tænker i kunne være et spændene emne? og hvad havde i valgt som under emne? Jeg vil gerne høre jeres bud, for at sætter nogle tanker igang hos mig selv. BTW. til en mundtlig eksamen. TAk... -
At få top karakter når det virkelig gælder
ForumindlægHejsa.. Jeg ved at jeg kan score et 12 tal i matematik uanset om det er skriftlig eller mundtlig, men jeg har den tendens at jeg ved ikke om jeg skal tage herfra (studieportalen.dk) noter ligsom alle mulige andre gør/ eller jeg bare skal læse min bog grundigt og forstå sammenhængen. Eller om jeg ... -
Om særlige vilkår
ForumindlægJeg har prøvet at finde noget om særlige vilkår på nettet..men har ikke kunnet finde noget egentligt svar..(kunne selvfølgelig bare spørge en lærer..men jeg tror at det ville være et dumt træt af mig. Så i stedet vil jeg spørge jer:Ved I om der er en "frist" på hvornår man skal have at ... -
Dumpet????
ForumindlægHej folkens! Jeg har et spørgsmål, jeg har gået rundt og har tænkt på i et stykke tid nu. Jeg var op til matematik A mundtlig her i går, og desværre fik jeg kun 02, derfor vil jeg lige hører om man er bestået eller dumpet i faget? Jeg fik 02 i årskarakter (skriftligt) og 00 i årskarakter (mundtli... -
Fagsnit
ForumindlægHej jeg vil gerne udregne mit fagsnit, da jeg gerne vil søge ind på Japanstudier på kvote 2 i Aarhus uni, men jeg har besværligheder med at beregne det og ved slet ikke om mit fagsnit er nok, tak på forhånd! Udover de specifikke adgangskrav står der som såt ikke mere om kvote 2 kriterer, så jeg... -
Eksamenssæt 2008
ForumindlægHvad hedder sidste års eksamenssæt - skriftlig, engelsk b-niveau Tak på forhånd -
Stillistiske virkemidler
ForumindlægHej skal op til SKriftlig Engelsk på B-niveau på Mandag.. Ville lige spørger om hvad var det nu de stillistiske virkemidler var. Hvad skal man finde??? Hilsen Malika -
haster
Forumindlæger der nogen der ved hvordan man skriver en større skriftlig opgave i engelsk og dansk? altså hvordan opbygningen skal være? -
FS10
Forumindlæger der nogen der har sådan noget grammatik og den der skriftlige fs10 engelsk grammatik 2009..?
