Søgning på: kemi b. Resultater: 19621 til 19640 af 96568
  • Gaskonstant

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med en Kemi aflevering om bestemmelse af butans molarmasse, og jeg skal bruge gaskonstanten. Jeg kan simpelhen ikke finde ud af hvordan jeg finder den. Er der nogen der kan hjælpe?
  • natriumbenzoat ''s densitet

    Forumindlæg
    Ja, da jeg er ved at lave en opgave i kemi, ville jeg bliver glad hvis der var nogen der ville give mig natriumbenzoat 's densitet, så jeg kan bliver færdig. På forhånd tak.
  • Agent Orange

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal skrive om Agent Orange i kemi, men kan slet ikke finde noget om det nogen som helst steder. Er der nogen som kender nogle hjemmesider eller bøger hvor jeg kan læse om det.
  • Biologi synposis

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en synopsis om fotosyntese i kalkgraven. Den skal indeholde geografi,biologi og kemi. Er der nogen der har et eksempel på en synopsis? har ingen ide hvordan jeg skal gribe det an!
  • teori CO2

    Forumindlæg
    Hej Alle. Vil nogen læse min gruppes teori igennem, som vi skal bruge til den fællesfaglige naturprøve, og give feedback (ville være en kæmpe hjælp!!!). Der indgår både kemi, biologi og geografi i den. Tusind tak på forhånd
  • Karakteren tæller. Rapport

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har tid til at rette min kemi rapport, der handler om eddikesyreindholdet i alm. husholdningseddike, så ville det være rigtig godt. vil nemlig gerne have en god karakter, da den tæller denne gang. Mange tak Mvh. Rasie
  • Opgaver

    Forumindlæg
    Hej når man skal til eksamen, er det så alle i københavns folkeskole, der skal op i de sammen opgaver? F.eks. alle skal op i de samme opgaver i fysik/kemi eller er det alle skal op i nogle forskellige opgaver. Har nemlig lige duskuteret med en ven, som mener at alle skal op i de samme opgaver! :)
  • SRO

    Forumindlæg
    Hej SP. Jeg er i gang med at skrive SRO mat/kemi - derfor har jeg brug for hjælp - er der nogen, som kan hjælpe mig? jeg giver gerne penge for det. På forhånd tak
  • kædelængde forsæbningstal

    Forumindlæg
    Hej derude er i gang med en kemi aflevering men kan ikke finde ud af det sidste spørgsmål som omhandler hvor lang kædelængden er. Vi har forsæbet jomfru olivenolie. Mfedtsyre=245,94 molar.
  • Fjernelse af alkener i brændstoffer

    Forumindlæg
    Hej I et af mine eksamensspørgsmål i kemi, skal jeg diskutere, hvorfor man vælger at fjerne alkener fra brændstoffer, men jeg aner ikke hvordan jeg skal svare på det. Håber i kan hjælpe!
  • Kan man få -3 til en eksamen, selvom man har været tilstede??

    Forumindlæg
    Hej! Er det muligt at få -3 til en kemi eksamen selvom man var tilstede??? burde man idet mindste ikke få 00?? Man giver jo kun -3 når du ikke har været tilstede
  • acetylsalicylsyre

    Forumindlæg
    Hej jeg er ved at lave en kemi rapport om smertemedicin. Mit spørgsmål er, hvorfor er det bedre at anvende acetylsalcylsyre, frem for salicylsyre? Håber der er nogen der kan hjælpe (:
  • Educational systems

    Forumindlæg
    På dansk har man jo forskelllige linjer på gymnasierne f.eks. Fysik/matematik, Biologi/kemi osv. Hvad hedder selve ordet "Linje" på engelsk hvis det skal have samme betydning som den brugt ovenover?
  • virkelig svært

    Forumindlæg
    Hej Der er to opgaver fra kemi 2007 eksamensæt (opg. 3 c og 3 d) som jeg føler jeg kun kan løse halvt. Jeg mener man skal bruge pufferligningen til begge opgaver.
  • Heeeeeelp needed !!! :S

    Forumindlæg
    SKAL VIRKELIG VIRKELIG LÅNE EN KEMI RAPPORT OMKRING ØL LIGE NU ! :S Pleeeeeeeeeeease en eller anden. vær rigtig sød lige at hjælpe en ven i nød ! ;)
  • F/K Emner

    Forumindlæg
    Hej .. Er der nogen der ved hvilke emner man kan komme op i til FSA 9 klasse Fysik/Kemi... er lidt i tvivl.. hvis du går i 9 klasse må du godt skrive hvilke emner i skal op i :)))
  • Fysik eksamen 9.klasse

    Forumindlæg
    Hej, jeg kan evt komme op i huset og havens kemi på fredag, men aner faktisk ikke hvad jeg kan lave af forsøg, og hvad det egentlig er? :-) tak på forhånd, er meget ringe til fysik..
  • Sukkeralkoholer

    Forumindlæg
    Haej. Jeg skal lave en slags kemi rapport om "Spiselig Kemi" Jeg er nu nået til Sukkeralkoholer? Nogle der kan hjælpe mig? Hvad er det? Hvorfor bruges det i mad? osv. på forhånd tak.
  • Eftervisning af Hess' lov

    Forumindlæg
    Hej alle :) Jeg skal snart til eksamen i kemi og mangler en rapport om eftervisning af Hess' lov - nogen der kan hjælpe med det problem ? På forhånd tusind tak ! :D
  • afsætning af fotosyntesen

    Forumindlæg
    hej alle sammen jeg skal til kemi eksame her den 12 og min lære vil have at jeg laver en afstemt af fotosyntesen ? men ved bare ikke helt hvordan man gøre og hvad jeg skal sige til eksamen ?

Søgninger relateret til kemi b