Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19621 til 19640 af 39512
-
Selim Özdogan: Im Juli
Forumindlæghej jeg har en tysk aflevering for til tirsdag, og jeg klumser rundt i teksten og er lidt forvirret,, ;S er der en/nogle der vil være så søde at skrive et referat af den,. hvis nogen har læst den ? det er hekt iorden hvis det er på dansk,. På forhånd tak ! ;D -
Lektie hjælp søges!
ForumindlægHej ! Jeg er en pige på 21 år som læser mat A, og har problemer ´med afleveringerne. Nogen der har lyst til at tjene nogle penge? Jeg betaler rimeligt. :D Jeg bor i odense. Håber at høre fra dig. Mvh. Katrine Lindvig. -
beatmarkører og modrytme ?
Forumindlæghej jeg skal lave en aflevering om sangen smuk og dejlig af Anne Linnet. jeg skal fortælle hvilke instrumenter der spiller modrtme og hvilke er er beatmarkører, og det har jeg meget svært ved. håber der er nogen der kan fortælle mig det :S. på forhånd tak -
Eksamens opgave sættet i kemi - fotografiske processer
ForumindlægHej... Er der nogen der kan hjælpe mig med noget kemi, der handler om fotografiske processer... Opgavesættet er fra eksamen i kemi maj 2004... Dette haster, da jeg snart skal sende min aflevering til min lærer!!!! Hilsen Love-All-We-Need -
Udled en formel for længden af en korde i en cirkel - HJÆLP
ForumindlægHej Jeg sidder med en aflevering, hvor jeg er meget i tvivl om, hvordan jeg skal udlede en formel for længden af en korde i en cirkel. Kan det passe at man skal bruge cosinusrelationen? Jeg vedhæfter lige billdet af opgaven. På forhånd tak for hjælpen! -
Gennemtjek af gramma fejl i tysk afl
ForumindlægHej alle derude :) Jeg er igang med en tysk aflevering har indtil videre skrevet en side på tysk ville høre nogen om de ville læse denne igennem for evt fejl jeg ikke har set :) Jeg sender den som privat besked. Håber nogen derude vil hjælpe :-) -
Haster - syrer og baser!
ForumindlægHejsa :) Lidt pinligt spørgsmål måske, men hvordan påviser man syrer og baser? (er det det med OH- ionen ved baser eller?) - det må gerne være meget grundigt besvaret, da det er et spørgsmål en aflevering (: Hvad er en indikator? - må også gerne være meget grundigt besvaret. På forhånd tak c"... -
Polær molekyler
ForumindlægHej, jeg har en kemi aflevering for til imorgen, hvor vi skal gør rede for molekyler der er polær, hvordan ved jeg om molekyler er det?, nogen der kan hjælpe plzzz... her vedhæfter jeg opgaven. det er opgave 5 og 6.:):) -
Reducere brøker
ForumindlægSidder med dene ene opgave i min aflevering som jeg ikke kan få til at give mening - nogen som kan hjælpe? Udregn og reducer følgende udtryk: 2x-3 / 2 * 8 / 2x -
Beregn energiforskel ud fra frekvens
ForumindlægHejsa Jeg ville virkelig være taknemmelig hvis nogen kunne hjælpe med denne opgave, da jeg står i en aflevering hvor jeg er færdig med alt andet end denne opgave. Hvis frekvensen af en foton er 4,4*10^14 Hz, hvor stor en energiforskel kan den excitere?: -
Rettelse
ForumindlægHey guys :) Er der ikke en sød sjæl, som vil rette min aflevering om uregelmæssige verber igennem? Jeg skal oversætte enkelte sætninger og indsætte ordet i allerede skrevede sætninger. Det som i dokumentet er understreget er det som jeg har oversat :) På forhånd tak! - God søndag -
Program? El. skriftsprog?
ForumindlægNu har jeg adskillige gange læst, at folk skriver i Latex. Og de afleveringer jeg har set, har en flot layout og ser virkelig professionelt ud. Så jeg ville egentlig gerne vide, om det er et program? Eller hvad? -
Ligninger
ForumindlægHej jeg har en aflevering med nogle ligninger og der er 2 der virkelig fucker mig op. det er 2x i anden = 0 og en andengrads ligning y - x = 1 X-y = 8 Please help, bare lige en guide til hvordan man regner dem ud eller noget, ville være dybt taknemmelig. -
Fysik forskllige opgaver
ForumindlægHej alle Jeg har en aflevering for til i aften. Og forstår ikke hvilke forskellige ligninger jeg skal bruge for at udregne de forskellige opgaver. er der nogle herinde der kan hjælpe mig med at forstå hvilke formler? og hvad der skal stå i dem? det ville være en kæmpe hjælp og tak på forhånd ... -
Lektiehjælp/online korrektur tilbydes (odense)
ForumindlægI går kl. 19:57 af borgen Tilbyder lektiehjælp til folkeskolen/ engelsk på videregående niveau / online korrekturlæsning på engelsk afleveringer Er specialestuderende (engelsk) Kontakt mig på [email protected] for nærmere info -
løs ligningen
ForumindlægJeg sidder og laver aflevering . Har fået en opgave uden hjælpemidler som jeg ikke lige kan hitte ud af. løs ligningen 3 (2x+1)=4x+9 Er der nogle, som kan hjælpe med dette?? -
3 hurtige til Parantesregning
Forumindlæg3 stykker fra min aflevering, som jeg ikke er sikre på. a(a-b)+b(a+b) x(x-2y)+2y(x+2y) 8(2a+3b)-6(2a+b) På forhånd tak -
Iø genier søges
ForumindlægHej. Er der nogen derude som har styr på international økonomi, søger hjælp til min aflevering. jeg er næsten færdig, men vil bare have at nogen kigger på den og evt. fortæller mig om det er korrekt det jeg har lavet og om der er noget der kunne gøres bedre. -
hældningskoefficienten
ForumindlægHar en aflevering for, og en af opgaverne lyder sådan: Find en ligning for den rette linje med hældningskoefficienten -4, og som går gennem punktet P(1,-2) Jeg ved hvad P er men hvordan finder jeg ud af hvad q er ved hjælp af hældningskoeggicienten? :) -
Osmoseeffekten
ForumindlægHej! Jeg er ved at lave en aflevering om osmose og celler. Jeg har lidt problemer med følgende spørgsmål: Hvordan kan det mon være, at nogle planter kan vokse i saltholdige omgivelser? Håber i kan hjælpe mig
