Søgning på: fysik disposition 10 klasse. Resultater: 19641 til 19660 af 70316
-
projektopgave
Forumindlægjeg skal skrive projektopgave om 2 uger og jeg aner ikke hvad jeg skal skrive om. nogen idéer?? hovede emnet er krise. -
En komedie film!
Forumindlæghejsa. Kender i en god komedie film - som minder om ''The hangover'' - Og det skal Ikke! Være en dansk film ;)På forhånd tak! -
Dagbog hvad kan jeg gøre??
ForumindlægJeg har fået cases fra sexlinien, og jeg skal skrive dagbog ud fra en af dem som om jeg var personen der skrev. Har i nogen ideer til hvordan jeg kan skrive denne dagbog..? eller bare en start? Tak på forhånd Ex lyder en af casene sådan her: Hej Jeg har et lille problem. Jeg er mega forelsket i e... -
Resume af Engel und Joe
ForumindlægHejsa jeg skal aflevere et resume af filmen: "Engel und Joe" og jeg håbede at der var nogen der ville læse den igennem. I må meget gerne rette den igennem, komme med jeres menning om den, eller hvad i nu har lyst til:) Jeg ville blive rigtig glad hvis der er nogen der vil være søde at h... -
Malaria medicin
ForumindlægEr der nogle, som har et foreslag til forsøg der kan laves, når ens område er malariamedicin? :) -
Dansk eksamen - mundtlig.
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er virkelig på *kideren da jeg skal aflevere min synopsis her på Mandag, men jeg kan på ingen måde finde ud af det. Jeg har trukket artikel, og jeg mener at jeg skal finde en artikel, (har valgt en artikel fra Læger Uden Grænser) - Men når det så er sagt, er jeg virkelig los... -
Partier
ForumindlægHej Hvilket partier der mest og snakke om, hvis man skulle fremlægge. Liberal Alliances Ungdom, Dansk Folkeparti, Nye Borgerlig, Radikale, Konservativ, Socialdemokraterne, Alternativet, Socialistisk Folkeparti, Socialistisk Folkeparti og Enhedslisten. -
Apartheid eller nordkoreanske fangelejr?
ForumindlægHej alle :-)) Skal til at have projektils her om et stykke tid, og er igang med at vælge emne, men kan ikke beslutte mig. Jeg havde egentligt valgt Pædofili, men en snak med min lærer fik mig lidt på andre tanker. Ved ikke rigtigt, det virker bare for useri&am... -
Engelsk
ForumindlægRasmus Vistoft Hornbek Free writing – letter Hello there. I think it is a great idea that you would like to do a sport, and I will do everything I can to help you on your way! The first thing that comes to my mind when I read this, is that you would like to make new friends, so in my ... -
Roller
ForumindlægHej alle sammen jeg håber virkeligt i kan hjælpe mig er gået lidt i stå. så håber i kan hjælp mig Skriv et essay om nogle af de roller, man har i samvær med andre. I dit essay skal du blandt andet komme ind på, hvem eller hvad der er med til at bestemme vores roller, samt hvilke konsekvenser d... -
Mærkelig følelse i GYM
ForumindlægHej folkens Jeg er endelig begyndt på 1g, og det ser fint ud ind til videre, men der er bare et lille problem. Jeg er altså i grundforløb nu, men er jeg den eneste der mener at det hele føles mærkeligt og lidt overbelastende i starten. Og det er jo ikke fordi jeg er en dårlig elev, jeg fik et sn... -
engelsk outline om "social media"
Forumindlæghej allesammen. jeg er ikke den bedste til engelsk og ville derfor spørge jer om i havde nogle foreslag til hvad jeg kunne skrive i en outline omkring de sociale medier. jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal snakke om og hvad der er vigtigt og havd der bliver kedeligt at høre på. hvsi i kunne hjælpe ... -
Naturfagsprøven
ForumindlægHej, Vi er tre drenge, som har trukket bæredygtig energi på lokal og global plan til naturfagsprøven. Vores problemstilling ser sådan her ud Overemne: bæredygtig energi på lokal og global plan Underemne: Solenergi og vindenergi Hvad er problemet ved fossile brændstoffer, som vi bruger i da... -
Kromosom par
ForumindlægHvad er grunden til, at vi taler om par af kromosomer? -
karakterer
Forumindlæghej jeg er en pige dergår i 8.klasse og har får mange 4 taller og 1 o,2 og 7 taller. jeg vil høre om karakterene man få i 8.klasse gælder i 9.klassei den nye skolereform -
Gruppearbejde
ForumindlægEr der nogen som kan komme med en uddybende begrundelse for hvorfor det er vigtigt at arbejde i grupper, hvad er fordele og ulemper? -
SKEMA PÅ GYM?!?!?!
ForumindlægHejjjjj :) Er der nogle som evt. kunne dele nogle gymnasie skemaer eller bare fortælle lidt om deres skema? (mest ift. hvornår man møder og går hjem igen men også ift. fagenes fordeling mm. ) Skal selv starte på stx her til sommer og vil gerne have lidt mere indblik i de typiske skemaer -
Hvad er en models gyldighedsområde?
ForumindlægHvad forstår man ved en models gyldighedsområde? -
Essay
ForumindlægHej Jeg er pige i 2g der har lidt udfordringer... Er der en der kan hjælpe mig med et essay. Mangler at forstå det grundlæggende I et engelsk essay. Jeg har enormt svært ved at lave et. Bor i Odense Byd gerne ind hurtigt -
Cosinus og sinus?
ForumindlægEr der nogle, der vil være søde og forklare mig, hvad cosinus og sinus er? I må meget gerne sæt nogle billeder ind, hvis det er.
