Søgning på: matematik a eksamen. Resultater: 19641 til 19660 af 178710
-
Find a og b lineær funktion
ForumindlægHej allesammen Har virkelig brug for hjælp til denne opgave da jeg mange gange selv har prøvet at lave den, men ved ikke om det er rigtigt. Det drejer sig om denne opgave: Produktionen af vedvarende energi i Danmark kan i perioden 1999 til 2004 tilnærmelsesvis beskrives ved en lineær mode: ... -
f(x) = b*a^x
ForumindlægHej, jeg sidder med en opgave, som jeg ikke kan finde ud af.. jeg ved at jeg skal bruge formlen: f(x) = b*a^x Er der ikke en som vil lave bare opg a) med mellemregninger så jeg kan se hvordan det skal gøres (skal lige siges, jeg har prøvet i snart 1 time) :s Befolkningstallet i Danmark var i 1981... -
Forskel på a, b -og c-niveau
ForumindlægHej! Jeg ville høre om i vidste hvor forskellen på a, b -og c-niveau ligger? Jeg har hørt at forskellen er om man har det i et, to eller tre år? Er forskellen på sværhedsgraden virkelig så stor? Mit problem er at jeg gerne vil have musik på A-niveau, men det kan kun lade sig gøre hvis jeg vil ... -
Martin Luther King: I Have A Dream
ForumindlægHeej Jeg skal finde så mange metafor som muligt i Martin Luther Kings tale I have a dream. Er der nogle som kender nogle i forvejen i talen? -
Mat A 6. december 2023
ForumindlægHej folkens jeg tænkte på om der var nogle som ville dele opgavesvarerne til MAT A fra den 6. decmeber 2023 på stx -
Dansk A STX eksamensopgave sæt
ForumindlægHej :-) Jeg er særligt interesseret i Dansk A STX eksamensopgave sæt. Nogen, som ved, hvor jeg kan finde dem? Gerne med links! På forhånd tak :-) -
IØ niveau A opgave 2.6
ForumindlægHej er der nogen der har lavet opgave 2.6 i IØ på niveau a? er virkeligt i knibe! På forhånd tak! :') -
AT-EKSAMEN 2008. Total nervøs:(
ForumindlægJeg har valgt emnet Stam-celler til min AT-eksamen. Desværre sidder jeg i en situation hvor jeg i tvivl om nogle ting. F.eks. Har jeg valgt at kombinere fagene biologi og samfundsfag. Hvoraf jeg i den samfundsfaglige del, ønsker at anvende komparativ analyse. Den komparative analyse kommer til at... -
Film/tv - mundtlig eksamen - hvordan foregår det?
ForumindlægKære brugere!Jeg går i 3.g og har været så heldig, at jeg skal op i film/tv til eksamen! Men jeg aner ikke hvordan det foregår? Først skal vores gruppe snakke om vores eksamensprojekt - det er vel enkelt nok!? Men der, hvor vi selv skal ind og trække et filmklip el.lign. ved jeg ikke hvordan komm... -
SO2 Eksamen - know how og erfaringer?
ForumindlægVi skal op her på torsdag fredag i SO2, men vi er desværre så uheldige at vi har fået minimum vejledning af vores vejleder hvad angår vores SO2 eksamen. Selvfølgelig har vi vores bekendtgørelser, men i ved da alle at det er en lang smøre af velformuleret målsætninger, bla bla bla. Men hvad reelt ... -
Forsinket tilmelding til tværfaglig eksamens opgave - HJÆLP
ForumindlægHej, Jeg sidder og er en smule panisk for at jeg har mistet min uddannelse pga en dum situation. Jeg er 1 dag forsent for at tilmelde mig den tværfaglige eksamens opgave på mit HF fjernstudie pga en rejse situation. Jeg har skrevet til administrationen om de kan hjælpe, men får først svar om e... -
Fysik/Kemi eksamen!
ForumindlægHej alle derude. Jeg står og skal til 9 klasses afgangprøve i morgen i frysik/kemi. Og jeg mangler svar og noter til en masse. Og ville høre om der er nogle der vil hjælpe mig. Da jeg har været syg i en længere periode, og derfor ikke har modtaget mit pensum, før igår- er jeg en smule bagud. ... -
Eksamen, tavle eller bord?
ForumindlægHvad er mest fordelagtigt? Hvad foretrækker I / hvorfor? =) Tak! -
engelsk eksamen om 2dage hjælp mig.. plzzz
Forumindlæghej jeg skal op i mundtlig engelsk.. og er ikke god til engelsk. håber i kan hjælpe mig;( 1. What did they wear? 2. What kind of activities did they have? 3. Members 4. Resistance - who resisted them and how? 5. Political influence 6. Do the organisation exist today? håbe... -
EKSAMEN SITUATION I KLASSEN
ForumindlægHey derude... I min klasse er jeg blevet udvalgt til at skulle op til "eksamen" på tirsdag, hvor to af mine klassekammerater vil agerer som "censor og lærer" .. Jeg er lidt nervøs for det, da jeg gerne vil forbedre mig i mundtlig dansk, og årskarakteren er lige rundt om hjør... -
Eksamens spørgsmål i Religion?
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan de kan være udformet ? Jeg ved godt det i høj grad afhænger af din lærer, pensum osv. men bare for at se et spørgsmål, og evt. en tekst !!!! Mange taaark og fortsat god weekend, fodbold osv. herfra .. -
Eksamen imorgen :S
ForumindlægHey er der en der kan fortælle mig hvad '' Det Moderne gennembrud '' er :) ? -
FYSIK MUNDTLIGE EKSAME!
ForumindlægHej (: . - jeg skal op i fysik/kemi d 31. og der er 14 emner jeg kan trække imellem. Søger nogle dispostioner, og forsøg (gerne nogle nemme forsøg).' Er nemlig helt blank, håber virkelig i kan hjælpe mig. -tak på forhånd (: -
Overvejer ikke at møde op til eksamen
ForumindlægHej alle (-: Jeg skal op i EP i morgen, og jeg overvejer simpelthen ikke at møde op. Jeg har ikke lavet noget, og jeg kan simpelthen heller ikke. Det er en blanding af dovenskab og at det er så svært at jeg giver op når jeg kigger på det. Som I nok kan forstå allerede, er jeg ikke ligefrem en fig... -
Spansk eksamen - rettelse
ForumindlægHej .. Jeg skal op og trække en tekst i spansk på Onsdag, hvor jeg derefter skal lave et oplæg .. Er er nogle der vil hjælpe mig med at læse mit oplæg igennem og rette det? Jeg har meget brug for hjælp, da jeg ikke er særlig god til spansk.. Jeg vil bare rigtig gerne bestå .. Håber virkelig på h...
