Søgning på: samfundsfag c eksamen mundtlig. Resultater: 19661 til 19680 af 98538
-
Mekanik! DET HASTER!!
ForumindlægHej SP Sidder og skal til eksamen om 2 dage. Jeg skal til min eksamen om kinematik, komme ind på stedfunktioner. Jeg kender kun til den ene, hvor vi har en konstant hastighed, og dermed får en ret linje. Jeg ved, at der er flere grafer (3, tror jeg), som kan beskrive en partikels placering. Er d... -
HF andet år om igen
ForumindlægHej alle derude.... Idag dumpede jeg min sidste eksame idag. Dvs at jeg ikke bliver student i år, men er der nogen der ved om at jeg kan tag andet år om igen eller om at jeg skal tage hele HF om igen. jeg har nemlig hørt at hvis man tag op til den sidste eksame og dumper skal man tag hele... -
hjælp
Forumindlægjeg skal til mundtlig matematik. og jeg vide, at vi selv skal lave sprøsmål til vores opgaver. kan i eller du hjælpe mig, med at finde ud af hvilken vigtig sprøsmål det skal være. det er min førte gang jeg skal til mundtlig mate... *********************************************** gider i hjælp... -
Forbedre karakterer
ForumindlægHej everyone Jeg går i 3.g og, som de fleste nok ved er der læseferie om ikke så længe. Lige nu ligger jeg på 6, 7-taller og 5 10-taller. Jeg har tænkt på om det er muligt for mig, at forbedre nogle af mine 7-taller inden læseferien? eller er det forsent nu? Måske komme op på 10? Hvad syne... -
Kan Fysik B blive trækket ud flere gange?
ForumindlægHej, jeg går på Stx. Nu er eksamenerne snart i gang de første er offentliggjort. Der er nogle som skal op snart i fysik. Jeg er ikke blandt dem. Kan jeg risikere at det trækkes igen ? -
Sygeeksamen
ForumindlægHej, jeg skal desværre til sygeeksamen i august, hvornår får man af vide hvornår den ligger? Er det kun lige før eller? -
Eventyr
ForumindlægJeg har et lille problem her. Jeg skal analysere et eventyr og som det første skal man jo først beskrive om det er kunsteventyr eller et folkeeventyr, men jeg kan ikke huske hvad der betegner det ene og det andet. eventyret er desuden nattergalen som jo formentlig er et folkeeventyr -
betyder?
ForumindlægHej hvad betyder: Die Frau schlug der Mann? tak -
Har virkelig brug for hjælp..
ForumindlægDet drejer sig om folkeeventyr og kunsteventyr.. jeg er klar over at folkeeventyr er nedskrevet senere og derfor ikke har en bestemt forfatter, tid osv. kunst eventyr har derimod en forfatter og bestemt tid osv. men udover det hvad er forskellen så, for det jeg trode var at kunsteventyr har besjæ... -
Løfter og viljeserklæringer
ForumindlægHvilke(n) er ikke betingelse(r) for, at man kan sige, at der er tale om et løfte? ? Viljeserklæringen skal være kommet til kundskab. ? Viljeserklæringen skal være afgivet. ? Viljeserklæringen skal være skriftlig. -
Tysk Rettelse - Haster!
ForumindlægHej, jeg har en synopsis fremlæggelse i morgen på tysk, og jeg kan simpelthen ikke få nogen til at rette den, så jeg vil gerne spørge jer om hjælp. Jeg er virkelig dårlig til tysk grammatik, så det gik ikke så godt da jeg oversatte det fra direkte dansk. Det er om filmen Goodbye Lenin. -På fo... -
Kunsteventyr/folkeeventyr
ForumindlægHej. Jeg vil bare spørge, om I er enige i, at: H.C. Andersen "den lykkelige familie" og "hyrdinden og skorstensfejeren" er kunsteventyr? -
Den grimme ælling
ForumindlægDen grimme ælling er det et folkeeventyr eller kunsteventyr -
Enzymer i fordøjelsessystemet
ForumindlægSpørgsmålet lyder: Giv eksempler på enzymer i vores fordøjelse, hvor de udskilles, hvilke processer de formidler og hvordan deres effektivitet påvirkes af fysisk-kemiske faktorer. Der har jeg fundet ud af at Spytamylase er et fordøjelsesenzym,der findes i spyttet og det indleder nedbrydningen a... -
Genetisk kode
ForumindlægEr der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med hvad den genetiske kode og og hvorledes kommer den til udtryk? Sidder i 24 timer eksamen, og er lidt på bar bund :-) -
Sfærisk opgave
ForumindlægHej SP. Er der en som kan hjælpe mig med denne opgave? Jeg kan desværre ikke finde ud af den, og jeg sidder og øver til eksamen i Mat A -
Skr. fysik imorgen
ForumindlægEr jeg den eneste der føler at jeg slet ikke er klar til at skulle til skr. fysik eksamen imorgen???Nogen der har nogle gode triks mht. besvarelsen af opgaver??Det er så meget jeg ikke fatter... årh den eksamen irriterer mig virkelig, er så nervøs. -
Folkeviser
ForumindlægHej...Jeg skal til mundtlig danskeksamen Onsdag d. 3 Juni. En af de ting som jeg ved jeg kan komme op i er folkeviser, men jeg står og mangler et analyseskema til en folkevise. Så hvis der er nogen af jer der ved hvordan sådan et skal laves (hvad det skal indeholde) eller hvor jeg muligvis kan fi... -
AT-årsprøve 2.g
ForumindlægEr der nogle der ved hvad der sker hvis man ikke laver AT-årsprøve opgaven, som vi skal til eksamen i, til sommer? -
Hjælp!
ForumindlægJeg skal til eksame i IT og har brug for hjælp.. Er der nogle som ved, hvilke enheder der indgår i et netværk?
