Søgning på: afsætning eksamen 2009. Resultater: 19681 til 19700 af 36437
  • strofisk form

    Forumindlæg
    hej kan strofisk form indeholde kontraststykke? har 24 timers eksamen pt. og vi kan ikke helt bestemme os for formen.
  • I've chosen this topic because

    Forumindlæg
    Er det nødvendigt til mundtlig eksamen i engelsk at fortælle, hvorfor man har valgt emnet? Det er jo lidt spild af tid... Tak på forhånd
  • JESUS' DØD

    Forumindlæg
    heej :) jeg skal op til religons eksamen om få dage. kan nogen hjælpe mig med at fortælle kort om Jesus' død?
  • Hvad er stofskifteprocesser?

    Forumindlæg
    Hvad er stofskifteprocesser hvis i skulle forklare det til en person der slet ikke har sat sig ind i det ? :s Skal nemlig snart til mundtlig biologi-eksamen. På forhånd tak. Kh Rebecca 1.g
  • formel

    Forumindlæg
    Nogle der vil hjælpe mig med forsøget: Blyposen, hvor jeg skal gøre rede for, hvordan ligningen til bestemmelse af blyets sluttemperatur fremkommer.. Hvordan gør jeg? (mundtlig eksamen)
  • DET HASTER! ANALYSE TIL SVINEDRENGEN!!!!!

    Forumindlæg
    Hej allesammen!(-: er der nogen der har en analyse til svinedrengen, jeg skal til eksamen imorgen, og den er opgivet. Tak på forhånd! Kh Cecilie
  • Engelske vendinger om klima?

    Forumindlæg
    jeg skal op til eksamen her snart og jeg mangler nogle engelske vendinger om klima. Hvis der er nogen der kender nogen så må i meget gerne skrive dem.
  • Lektiehjælp MatB, KemiC

    Forumindlæg
    Hej! Er der en der kan hjælpe mig med forberedelse til MatB eksamen, KemiC? Jeg bor i Lyngby, så helst en i nærheden.
  • Hvordan analysere man en artikel...?

    Forumindlæg
    Skal til eksamen i morgen og hvis jeg trækker en artikel aner jeg ikke hvordan jeg skal analysere den.... Er der nogle som kan hjælpe mig med det...?
  • International politik - konflikt og samarbejde

    Forumindlæg
    Hej, kunne godt bruge lidt hjælp til overstående emne. Hvilke teorier jeg skal ind på osv.. Det er samfundsfag A 24 timers eksamen.... Takker hvis nogen er så flinke og hjælpe :D
  • Forberedelse til B-niveau?

    Forumindlæg
    Hej, hvordan forbereder jeg mig bedst muligt til engelsk B-niveau eksamen? ;) Og hvad gør man hvis man mangler en tekst som man engang i 2.g har læst?
  • Ohms Lov

    Forumindlæg
    Hej (: Jeg skal op til mundtlig fysik eksamen i morgen og jeg er rimlig i tvivl om hvad Ohms lov er. Er der nogen der kan hjælpe mig? Tusind tak på forhånd!
  • Ingen forbedrelsestid? mdt engelsk.

    Forumindlæg
    Hej, Til den anden del af eksamen, hvor man trækker et spørgsmål. Har jeg fået at vide at man ikke får nogen forbedrelsestid?
  • CIE-diagram.

    Forumindlæg
    Skal til fysik eksamen STX på C, på tirsdag, og vil gern elige have på plads hvad et CIE-diagram er og hvornår det bliver brugt. er der nogen der kan hjælpe?
  • Differentialligninger

    Forumindlæg
    Jeg skal til matematik eksamen og har nogle spørgsmål om differentialligninger. Jeg mangler en præcis definition af hvad en differetialligning er. Samt hvad der menes med hæmmet og uhæmmet vækst?
  • Sammenhæng mellem areal og bestemt integral

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklare mig sammenhængen mellem arealet under grafen og bestemte integral? Ps skal til eksamen mandag....
  • AFSLUTNINGSSKEMA/REGNSKABSAFSLUTNING

    Forumindlæg
    Er der nogen der har et afslutningsskema, som er lavet evt. med noter? jeg skal til eksamen i morgen og forstår det simpelthen ikke? :O på forhånd TAK!
  • hjælp til at finde et essay?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har trukket essay til dansk eksamen, og er meget i tvivl om hvilken essay jeg skal vælge. Så hvis i har et godt essay, vil jeg meget gerne havde det af vide :)
  • Tillykke til årets studenter!

    Forumindlæg
    Et stort tillykke til alle dem der springer ud som studenter i den kommende uge! Held og lykke med den sidste eksamen! Vi har alle fortjent vores hue! Dennis
  • Analyse af digt-hvordan finder jeg rytme i mit dig? Det haster

    Forumindlæg
    Hvordan finder jeg rytme i mit digt : Til Vinter-lærken af Christian Winther?? det er til eksamen imorgen.