Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 19681 til 19700 af 60879
-
oxford og cambridge
ForumindlægHej.. Hvor kan man så hvor mange karakter man skal have for at læse jura på oxford og cambridge i England? Jeg har været inde på deres hjemmeside, men kunne ikke se hvor adgangskravene var.. hilsen mikala -
Medicinstuderende hjælp
ForumindlægHej Er der nogle, der kan fortælle lidt om hvordan eksamen i Fadls sygeplejevikarkursus foregår? På forhånd tak. -
Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...
ForumindlægMin nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale... -
lektie hjealp ( bytte handel)
Forumindlægsoeger efter hjaelp i fagene engelsk og dansk. Jeg soeger primat hjaelp til den skr. i begge fag, men lidt mundtligt i ny og nae vil ikke skade. vil benytte lejligheden til, at anoncerre at jeg kan tilbyde lektie hjaelp den anden vej i mat fra c-b. Fik 10 10 saa.. det ville vaere rart hvis jeg ku... -
Hjæø
ForumindlægHejsa jeg skal til optagelsesprøve på hf snart, så vil jeg høre hvordan prøven foregår og om den er svær eller let? Skal op Dansk-Engelsk-Matematik. -
Studentereksamen
ForumindlægHej, jeg bliver student i år og har et vigtigt spørgsmål til jer. Jeg har desværre fået 00 i min dansk terminsprøve, og det gør mig virkelig nervøs. Jeg er ret sikker på, at jeg kommer op i dansk skriftlig til eksamen, og jeg er bange for at dumpe. Mit spørgsmål er: Tæller de afsluttende fag og... -
terminsprøve
ForumindlægHej folkens:=) Jeg vil godt spørger jer om hvilke nogle emner man kommer op i dansk skriftlige fremstilling altså hvilke nogle opgaver man for, for skal nemlig næste uge i terminsprøve Håber i gider at svare. -
Mat B og Mat A ?
ForumindlægHvor meget forskel er der på mat B og mat A med hensyn til sværhedsgraden ? Hvis man får 10 i en mat B skriftlig eksamen, ville man så være istand til at få 02 på A-nivau hvis man ikke har været undervist i A ? . Bare et eksempel, for at forstå hvr meget mere man skal kunne på A i forhold til på ... -
Spørgsmål til en linje på CBS
ForumindlægHej alle. Jeg står i den situation at skulle sige ja tak eller nej tak til studieplads. Jeg er optaget på Bsc in business administration and servicemanagement. Jeg ved hele uddannelsen foregår på engelsk, men jeg ved ikke hvordan det er med de skriftlige opgaver! Er der nogen der ved... -
smidt ud!
ForumindlægHej!Hvis man skulle være så uheldig at dumpe i sin SSO, hvad er konsekvensen så? -
adgangskrav
ForumindlægHej, jeg har engelsk på b-niveau, og den uddannelse jeg vil søge kræver engelsk på c-niveau. Jeg vil høre hvilke muligheder jeg har, hvis jeg dumper engelsk b? jeg går på hf, hvor jeg har engelsk fra 0 til b-niveau. -
Platon/Kriton
ForumindlægHej, jeg søger noter til krion|| sokrates fortællingen fra platon?på forhånd tak -
Få 12 i dansk A - Hvor svært er det?
ForumindlægHej, Jeg skal på sommerkursus i dansk her til sommer (Gymnasial Supplering). Dvs. jeg tager dansk B->A på ca. 1 måned. Jeg vil dog meget gerne vide, hvad der skal til for, at man får 12 (eller 10 i nødstilfælde) i dansk A. Jeg snakker om både den mundtlige del og om den skriftlige de... -
Matematik A skriflig - hvorn gik det?
Forumindlægsom i ved har flest af os været op til matematik stx a skriftlig idag, hvordan gik det? er der nogle der har facitliste, så jeg kan se hvor mange rigtige jeg har :D -
Hvad er forskellen på videregående uddannelse og at gå på universitet?
ForumindlægTitlen siger det hele, men hvad er egenligt forskellen på en videregående uddannelse fx på Copenhagen business school eller Københavns erhvervsakademi også at gå på universitet? Er det ikke også bachelor uddannelser man tager der? -
Supplering..
ForumindlægJeg har været så "uheldig" at få 5 i dansk og historie i gymnasiet. Så nu har jeg et kæmpe problem mht videregående uddannelser da man i de fleste skal have bestået dansk og historie. Jeg har virkelig ledt og ledt for at finde et sted hvor jeg kan tage fagene om. Men har ikke fundet e... -
Hvad gør jeg???
ForumindlægHej Jeg går i 9 klasse og her i 1 marts skal jeg ansøge ind på en gymnasium eller 10 klasse. Mit snit lægger på 3,33, men jeg vil virkelig gerne tage gymnasiet, da jeg følger at tage 10 klasse er lidt spildt af et år, da det mest af det går ud på at hygge og lære hvad man gerne vil. Jeg kan t... -
Snyd?
ForumindlægHej, Er det snyd, hvis man på sin bærbare computer har hentet en masse danskstile ned, og man så går til årsprøve i skriftlig dansk? (ikke fordi jeg vil satse på at komme til at få et oplæg til en stil, som jeg har hentet). Tak. -
prøveeksamen hjæææælp
ForumindlægHvad går det ud på? Er det svært? -
Hvad tror du?
ForumindlægJeg går på 2 g og har fået nogen karaktere forløbende for afsluttende fag og eksamer, så var nysgerrig efter om der nogen som ved jeg kommer videre på 3 år? Eksamen : kemi C: 0,0 Årskaraktere: 0,0 Årskarakter : billedkunst C : 7 Eksamen: Fysik B : 0,2 Årskaraktere : 4 og 7 Årskaraktere: Nat...
