Søgning på: historie eksamen hf. Resultater: 19701 til 19720 af 48964
-
Hjælp
ForumindlægHej jeg leder efter en srp opgave om Kina som har fagene Historie og Kristendom. -
AT METODER
ForumindlægHej har om fedme i mexico fagene historie og spansk, kan nogen herinde fortælle mig hvad metoder er? -
FSA 2014
ForumindlægHar i denne uge skulle trække op til FSA, og trak historie og mundtlig engelsk. Hvad har I trukket? - og er i glade for det? :) -
VIGTIGT!!! Agatha Christie - The affair at the victory ball
ForumindlægEr der nogle som har læst og skrevet referart af denne historie? Har brug for en person karakteristik af Pierot. -
Short story "Casualty" Helen Simpson
ForumindlægEr der nogen der har læst historien? Jeg skal skrive et Essay omkring det, men den er lidt svær og forstå. -
SRP-Pesten-kilder
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med at finde kilder. Jeg skriver om pesten i historie og biologi :) -
tykke alfred
Forumindlæghvis i har læst tykke alfred ved i så hvorfor forfatteren linker til doktor Frenkensteen i historien? -
Matematik bestået hvornår?
ForumindlægHej med jer. Jeg står i den kedelige situation at jeg er ikke er særlig god til matematik, hvilket også smitter af på mine karaktere i faget. Jeg har faget på A-niveau og har derfor lige været til skriftlig eksamen i det. Min egen vurdering af hvordan det gik er, at jeg tror det er ca. 50/50 om ... -
reeksamen på uni og pensumskift
ForumindlægHej. Hvordan fungerer reeksamenssystemet på universitet (fx KU) når der sker pensumskift? Eksempel: Antag at du har taget et kursus i Matematik. Du dumper de første 2 eksaminer, og har nu kun en sidste chance tilbage. Denne får du ved den almindelige eksamen til næste års kursus. Men til næste å... -
Differentialligninger - gør rede for....
ForumindlægHej. Jeg sidder og forbereder mig til skriftlig eksamen, og er løbet ind i nogle problemer. Jeg har rigtig svært ved differentialligninger, så håber der er en der kan hjælpe mig med nogle eksempler. Gør rede for at funktionen f(x)=e~x+x er løsning til differentialligningen dy/dx=y-x+1 Sådan... -
Mundtlig Matematik C
ForumindlægHej.. hvordan forbereder jeg mig bedst til den mundtlig eksamen? Jeg har set at der er mange fra min klasse og de andre klasser der har taget notater herfra :S Er det ikke snyd? For alle viser ikke hvad de har bag facaden og hvorfor er det folk bruger studieportalen.dk inspiration ? C+P ? afskr... -
Engelsk på uni
ForumindlægHej SU Jeg går på mit sidste år i gymnasiet, og i 2.g dykkede mit gennemsnit gevaldigt ned, både pga. dovenskab og personlige problemer, som også har resulteret i en dumpet eksamen i fysik. For at studere engelsk på KU er gennemsnittet på 7,2 og mit er lige pt. på 5,6. Påvirker den dumpet eksame... -
RAPPORT!! HJÆLP TAK!! PLZ
ForumindlægHej! Jeg har fået et opgave, at jeg skal skrive en rapport om gymnasium (STX,HTX,HF og HHX) Jeg er lidt i gang med skrive, men vide ikk præcis hvad skal jeg skrive mere om?? Kan nogen plz hjælpe mig?? Tak på Forhånd :D -
Søger en dansk stil
ForumindlægHej! Jeg søger efter en dansk stil som er taget fra et HF eksamenshæfte fra august 1998!!Jeg vil gerne skrive om "Kimono mit hus", men jeg har brug for lidt hjælp. Please help!!!!!!!!På forhånd Tak... med venlig hilsen Sofie -
hjælp!!!
ForumindlægHey, Jeg går på privat hf og skal skrive en novelle analyse af jaren blixen kongenssønner. Jeg synes den er virkelig svært, jeg kan ikke finde budskab og lave en resume for den. Er der nogen der kan hjælpe? -
Lektiehjælp
ForumindlægJeg er en ung fyr på 18 år, der er HF- søfart studerende på Svendborg Gymnasium. Jeg har problemer med matematik niveau B og søger derfor en studerende der mod betaling vil give mig hjemmeundervisning. Henvendelse hurtigst muligt. -
"De så ud i kosmos" Dansk stil
ForumindlægJeg skal til at skrive dansk stil. Hæftet er fra 2002 til Hf'er. Jeg har valgt opg. 4. "De så ud i kosmos" man skal gøre rede for Ed mitchells tanler og erfaringer. Er der nogen der har skrevet den. Og som kunne komme med nogle guldkorn? -
A Country of Beggars
ForumindlægHej. Jeg sidder med en analyse af en HF-terminsprøve der hedder "A Country of Beggars" Jeg er meget i tvivl om hvordan slutningen skal tolkes ? Er der evt. nogen som har haft den og kan være til hjælp ? Mvh. Morten Nyegaard -
Vektorfunktion - Parameterfremstilling
ForumindlægEr en parameterfremstilling og en vektorfunktion det samme? I følge link http://ga.randers-hf-vuc.dk/matlex/parameter.html kalder bruger de ordet 'vektorfunktion' i indledning, men under afsnittet 'det skrå kast' bruger de ordet parameterfremstilling. -
Efterårslab.
ForumindlægNogen herinde som kender til kurset "Efterårslaboratorium" som foregår på kemisk institut, syddansk Uni i Odense, for Gym-,HF- og HTX-elever og som kan fortælle noget om det og i bedste fald anbefale det ...
