Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 19741 til 19760 af 60879
-
Eksamenssprøgsmål
ForumindlægHej, jeg skal op til Matematik B og har virkelig ikke styr på det. Jeg har fået 14 spørgsmål som jeg skal have klar til eksamen - vil gerne tilbyde 500,- for at der er en der vil lave dem på en forståelig måde. Det er beviser og redegørelser m.m. der skal laves. - Alle mellemregninger SKAL være... -
Spørgsmål omkring outline
ForumindlægHvor lang tid har man i alt til at forbedrede sig inden man skal op i engelsk outline? -
optagelsesprøve
Forumindlæghejsa Jeg skal desværre snart op til en optagelsesprøve. er der nogen som har været op til en optagelsesprøve? og hvordan var det? Jeg skal op i dansk og engelsk mundligt og fysik/kemi, matematik skriftlig. er meget nervøs! er nemlig ikke særlige god til matematik!!!! -
Hvorfor tæller min kemi karakter mere end fysik?
ForumindlægHej. Jeg er lidt forvirret, i sommer, før sommerferien, var jeg oppe i kemi, til eksamen. Det var på B-niveau. Men, er lidt forvirret over, hvorfor min eksamenskarakter står til at tælle, 1,5%, i forhold til min fysik afsluttende karakter. som kun tæller 0,75%, jeg var ikke op i fysik, men de... -
24-timer eksamenshjælp!
ForumindlægHej Alle, Jeg skal til mundtlig eksame i Mundtlig engelsk B i 24 timers eksamen og ønsker, at kunne have lidt hjælp. Det er min sidste chance for at komme ind på en videregående uddannelse og som minimum skal jeg have 4, for at være 100% at jeg kommer igennem med et bestået engelsk B. Det er se... -
Faglig suppleringskursus på VUC
ForumindlægHej alle ;-) Jeg har lige et spørgsmål. Jeg går i 3.g på STX og afsluttede engelsk B sidste år. Næste år, når jeg er blevet student, overvejer jeg at opgradere engelsk til A-niveau. Mit spørgsmål er da, om min afsluttende karakter/eksamenskarakter SKAL tælle med i mit samlede gennemsni... -
procent- og rentesregning
Forumindlægjeg læser op til matematik eksamen på torsdag, og har problemer med et et spørgsmålene: "Vis hvordan man skifter basisår" Er der nogen der kan forklare det eller har et godt link? Tak på forhånd! -
Hej allesammen, skal nå at sende, dette engelske essay inden 30 min. nogen som evt. kan nå, at rette den? plz, det vil være mig en stor hjælp! :)
ForumindlægTeenager A teenager is a person between thirteen and nineteen. The difficulty about teenagers and older people is, teenagers are going in the puberty and is not so focused on the school, as they have been before. When they are going in the puberty, they are thinking about sex, girls, boys... -
00/02 i matematik
ForumindlægHej(: Jeg skal til eksamen i matematik meget meget snart, og er meget nervøs for at gå op, fordi jeg tror jeg dumper eller kommer ud med 02. Nogen som ved hvilke forudsætninger man har hvis man dumper el. får 02? Jeg har gennem hele året fået 7 i standpunktskarakter og 7 i års karakter kan det... -
At skaffe de sidste point ved hjælp af forklaringer/tekst
ForumindlægNu nærmere tiden sig hvor man skal op til skriftlig mat. eksame.Selvfølgelig vil man gerne havde den bedste karakter, og til dem som har lige som jeg en stregn lærer eller censor der ligger meget vægt på forklaringerne, ved man at det er det der skal til for at hente de sidste top-point hjem...Me... -
Just like that
ForumindlægHej er der nogen der har en analyse eller opgave om just like that, som jeg kan læse. Det er en tekst som er i vores pensum til engelsk mundtlig eksamen, udner emnet growing up. Mange tak på forhånd ;) -
Gennemsnit og karakterer
ForumindlægHej alle, jeg er meget ængstlig for min fremtid her på det sidste, især mht mit gennemsnit. Jeg ved ikke hvad jeg vil være, men vil gerne have et højt gennemsnit på over 10 ca. Det her er mine karakterer som tæller med, og jeg har 5 A-fag. Fysik B Mundtlig 7 Skriftlig 10 Tysk B Mundtlig 7 Skrif... -
English essay - Hey! Hvis der en en, som har mod på lige at rette den igennem og markere fejlene(så jeg kan se hvad jeg gør forkert) ville jeg være super glad
ForumindlægWhat Is Success in Life?The Poem “What Is Success” is written very positive. Ralph Waldo Emerson mentions many posi-tive things and as I see it he doesn’t mention negative things. He expresses his personal feelings and opinions in the poem, which I think is the second best way &... -
En sætning
ForumindlægJeg er i gang med en lille oversættelse, og har fået bøvl med en sætning, der lyder: "Det kan vel være lige meget"\nMit bud er "It doesn't matter" - synes selv at det er lidt mangelfuldt, men kan ikke komme på andre muligheder.\n\nPå forhånd tak :) -
Hvad skal jeg gøre?
ForumindlægHej, Jeg har et problem, som jeg gerne vil have hjælp til. Jeg sidder i øjeblikket med et snit på 9,1 (efter den nye skala). Jeg vil gerne læse medicin - også er det vel nok klart for enhver, at jeg ikke har nok i snit. Jeg har overvejet at vente med at gå op til de skriftlige eksaminer også ta... -
Mat - ny reform
ForumindlægHejsa Jeg er bagud med et halvårs pensum i matB da jeg er startet midt i "semesteret"og skal dælme til at få læst det inden for den næste måned.. Men da jeg er på ny reform, er det sådan at inden eksamen får man udleveret eksamensspørgsmålene? Så man har een dag der hjemme og forbedre ... -
Odontologi
ForumindlægHej Jeg starter på odontologi studiet til slut august. Og mine spørgsmål er: 1. Kender I sidder for odontologi studerende hvor der sælges brugte bøger? 2. Er der nogen Facebook grupper/ sidder for odontologi studerende? 3. Ved I hvordan en eksamen på odontologi foregår? Altså eksamens formen osv... -
god karakter - årsprøve
ForumindlægEndnu et af de der åndsvage og møg irriterende spørgsmål om hvordan man opnår de høje karakterer...Jeg står og skal til årsprøve i engelsk, A-niveau, 1.g... Jeg er ret nervøs, det bliver jeg altid. Jeg skulle helst få 10 eller derover - hvordan? Jeg snakker stortset flydende engelsk, da jeg boede... -
Biologi B
ForumindlægHej er der nogle er jer der ved hvilke skoler man kan studere biologi B på. Det skal være hf-enkeltfag derudover skal det være et aftenshold. -
Noter
ForumindlægJeg leder efter noter til historie b niveau på hf, men det er svært og finde. Er der nogen kan hjælp mig med det?
