Engelsk
English essay - Hey! Hvis der en en, som har mod på lige at rette den igennem og markere fejlene(så jeg kan se hvad jeg gør forkert) ville jeg være super glad
What Is Success in Life?The Poem “What Is Success” is written very positive. Ralph Waldo Emerson mentions many posi-tive things and as I see it he doesn’t mention negative things. He expresses his personal feelings and opinions in the poem, which I think is the second best way – after songs - to express your feelings. The poem would be different if he hadn’t written about intelligent people, children, appreciation and how we treat people and the world. He writes about things that we all can relate to. He writes what success is and I agree to some of it, because success is individual. Success doesn’t come to you. You have to work for it.
Family, money, education, friends, happiness and future is just a little groups of words I think of when I hear the word success. I’m sure a lot of people also compare success with some of these things, but especially money, a nice car, a big house and a high title at the job market.
I think success is a very individual thing for a lot of people, nobody have the same goals in life. Success is what you make it to. You achieve success when you realize your dreams and get filled with joy. Your definition of success is starting in your dreams.Success is important for a lot of people and we often think about achieving success and maybe we think about it too much so we forget when we already have achieved the success and want more, we forget what we have achieved one day after.I feel successful, when I have achieved some goals I have set for myself. It could be to get better grades in school, have more enthusiasm when I do my sport or things like; saving up money and so on. I choose my goals to be happier with myself, to get better self-confidence and to have a great future. I could also get successful when I feel like taking responsibility.
The best success for me is to breath, be healthy and be with friends and family
.If it is not judged to not-success is it then automatic success?
Svar #1
17. marts 2015 af BGH1995 (Slettet)
Hej
Der er generelt mange fejl - Så med mindre, at man virkelig keder sig, så tager det simpelthen for lang tid, at rette det hele igennem.
Men jeg har dog et par gode råd til dig..
Tænk mere over, hvad det er du vil skrive. Jeg kan godt fornemme, hvad du tænker, men det lykkedes ikke helt at få det ned på skriftlig engelsk. En ting du evt. kan gøre, er at skrive det ned på dansk først - og derefter oversætte det til engelsk. Det er lettere at udtrykke sig dansk, og nemmere at få nedskrevet sine tanker om digtet. Når du så har det på dansk, så ved du med sikkerhed, at du får det hele med, og får uddybet tingene ordenligt.
Eftersom det er lang tid siden, at jeg gik i folkeskole, så ved jeg ikke hvor højt niveauet er. Men som jeg ser det, så skal du øve dig en del, hvis du vil på gymnasiet, hvor engelsk ofte er et A-fag.
Skriv et svar til: English essay - Hey! Hvis der en en, som har mod på lige at rette den igennem og markere fejlene(så jeg kan se hvad jeg gør forkert) ville jeg være super glad
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.