Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 19741 til 19760 af 169995
-
Forsøg? dispositioner?
ForumindlægEr der nogen der har nogle der har nogle gode fysikforsøg man kan bruge til eksamen (FSA)? og evt. nogle dispositioner eller andet brugbart? noget der måske giver lidt ekstra point hos censor? (magnetisme, elektromagnetisme, Induktion, Elektrisk kredsløb, Atom- og kernefysik, radioaktivitet, luft... -
Hvad er chancen for at komme ind.
ForumindlægHej studieportalen. Jeg står i den situation at jeg har søgt ind på Idéhistorie på kvote 2 her i år. Jeg opfylder gennemsnittet for at komme ind, men jeg har bare ét problem. Af de specifikke adgangskrav står der, at man skal have yderligere et fremmedsprog (begyndersprog A eller fortsættersprog ... -
Dumpet????
ForumindlægHej folkens! Jeg har et spørgsmål, jeg har gået rundt og har tænkt på i et stykke tid nu. Jeg var op til matematik A mundtlig her i går, og desværre fik jeg kun 02, derfor vil jeg lige hører om man er bestået eller dumpet i faget? Jeg fik 02 i årskarakter (skriftligt) og 00 i årskarakter (mundtli... -
Har virkelig brug for hjælp med det her.
ForumindlægHej. Normalt er jeg en okay elev, som for 7 og 10 for tingene, men den her opgave den har gjort mig blank. Så please vær sød at hjælp mig. OPGAVE: Antallet af spilleautomater i Danmark er i perioden 2003-2006 steget. Figuren viser, at udviklingen med god tilnærmelse kan beskrives ved en lineæ... -
Mit gennemsnit - bestået eller nej?
ForumindlægHej Jeg er lige blevet student (tror jeg) har jeg bestået HF-eksamen? Jeg mangler at få min karakterer i dansk skriftlig, men lad os sige jeg får 02 Jeg skriver kun karaktererne og ikke fagene: 4 7 10 02 00 02 00 00 00 02 00 Og dansk skriftlig 02 -
eksamforberedelse
Forumindlæghej er det godt at læse til min pensum inden eksamen, og hvad skal man generelt vide inden eksamen? og skal man samligne den ukendte tekst med de andre tesker vi har haft i pensum -
fysik aflevering
Forumindlæghej vil spørge om der er nogen der har en opgavesættet til a-niveau fysik. den første opgave handler om nasa og vægtløshed den anden om Callendar-Barnes kalorimeter, osv. er der nogen der har den vil det være en meget meget stort hjælp. det haster :S mange tak -
Eksamensspørgsmål
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad jeg skal fortælle om. Jeg skal forberede to spørgsmål til matematik A-eksamen mundtlig. Har svært ved at se hvilke beviser jeg skal bevise. Er bange for at ligge et for lavt niveau og evt. også et for højt? :S Hvad skal man forberede inden for de to s... -
Hjælp til i morgen!
ForumindlægHej, jeg sidder med en eksamens opgave som jeg skal have lavet til i morgen. Nu har jeg søgt lidt på nettet, men jeg syntes det er svært at finde noget virkelig relevant om kulstofkredsløbet. Er der nogen der vil være søde at prøve at forklare mig helt præcist hvad kulstofkredsløbet er? -
6 og 9 sang i Iliaden
ForumindlægEr der nogen af jer der ligger inde med en god analyse af 6 og 9 sang i Homes Iliaden ? Er så 'heldig' at have den som min afsluttende eksamen på mandag , men syntes ikke helt jeg har styr på de to sange , så det ville være en kæmpe hjælp hvis der var nogen af jer her inde der kunne hjæ... -
Dumpning
ForumindlægHej.. Jeg har naturvidenskablig studieretning, og jeg har dumpet i kemi og engelsk... og jeg afslutter desværre begge fag i år.. Hvis jeg nu ikke kommer op til eksamen i de to fag... Kan jeg så tage nogle aftenkursus'er så jeg dække dem (Jeg går i 2g nu) -
Eksamensspørgsmål
ForumindlægHey!Jeg skal op til kemi eksamen om lidt under en uge, og jeg kom i tanke om, at jeg ved faktisk ikke hvordan spørgsmålet er formuleret. Er der ikke nogen som kan komme med et helt konkret eksempel.på forhånd tak -
Fysikeksamen om radioaktivitet - hjææælp!
ForumindlægHej alle - lige et hurtigt spørgsmål: Hvad hedder formlen man bruger for at finde ud af hvor mange elektorner man max bruger i en skal? Jeg skal op til mundtlig eksamen i emnet i morgen tidlig så jeg ville sætte stor pris på lidt hjælp! Hilsen Signe. -
søger gymnatielærer til engelsk lektiehjælp
ForumindlægHej jeg en kvinde på 22 . jeg leder efter en gymnasielærer der kan hjælpe mig med forbedre engelsk og forberede mig til min eksamen til januar. det der engelsk på A. niveau, og jeg har primært brug for hjælp til den mundtlige del - strukturering, eksamens forberedelse, analyse osv. hvis du ... -
scient.oecon -> cand.polit el. cand.act.
ForumindlægHephey Jeg er lidt i vildrede mht. videregående uddannelse - dem jeg går og roder med er følgende: Polit (økonomi), scient.oecon (mat-øk) og forsikringsmatematik (act.). Da jeg på den ene side ikke er sikker på, hvilket studie der helt nøjagtig er det rette for mig, og på den anden side ikke ø... -
Cand Merc, Oecon, Polit eller Scient Oecon?
ForumindlægHej Jeg har nu ca et halvt år tilbage af min gymnasielle uddannelse(STX). Min studieretning på gymnasiet er Samf/Mat så jeg vil mene jeg er kvalificeret til disse uddannelser. Jeg er interesseret i mange økonomiske aspekter, så derfor er der ikke nogen bestemt økonomisk retning der er mest intere... -
Snit i amerikanske karakter
ForumindlægHej allesammen Jeg har svært ved at finde en oversættelse af karakterskalaen til den amerikanske skala på denne hjemmeside: https://www.scholaro.com/gpa-calculator/Denmark Jeg kan ikke finde andre Der står, at et 10-tal er lig et A og et 12 tal lig A+ Men hvis jeg oversætter fra dansk til ECTS... -
Godkendelse af indledning (samf/psy)
ForumindlægHej alle :) Jeg skriver i samfundsfag og psykologi (samfundsfaglig og humanistisk). Nedenfor er min umiddelbare indledning. Jeg mangler dog at inddrage mere psykologi. Nogen der kan hjælpe mig til hvordan? Alle ideer og kritikpunkter er kærkomne :) Trafficking er handel med mennesker med det form... -
Hjælp - Spænde stil????
ForumindlægHej Jeg har eksame næste uge, men jeg har et problem med at skrive stile. Jeg kan ikke finde ud af at skrive en spænde stil. Jeg ender altid med at få 7 og jeg vil altså meget gerne nå et 10-tal til eksamen. Jeg kan ikke finde ud af at følge en berettemodel. Nogen der kan hjælpe???? -
AT
ForumindlægHej derude, Skal til min AT-eksamen lave et talepapir, men hvad menes med dette? synopsen kan indeholde: − En punktopstilling med hoved- og underpunkter om de problemstillinger fra synopsen, som eleven har nævnt vil blive forklaret og uddybet ved eksamen. Skal jeg forklare og udd...
