Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19741 til 19760 af 34369
  • Megabyer forsøg

    Forumindlæg
    Jeg skal til mundtlig eksamen i naturfag i næste måned, og har derfor brug for ideer til enten 2 større forsøg der relatere til megabyer eller 3 mindre forsøg. tak på forhånd
  • Ingen kilder anvendt

    Forumindlæg
    Hej alle derude Jeg har glemt at indsætte kilder i min dansk opgave til eksamen. Nogle der ved om man dumper pga. af det, eller det bare trækker gevaldig meget ned i karaktergivningen? Tak på forhånd :)
  • Analyse af Quangs sang

    Forumindlæg
    Jeg står og er i gang med foreberedelse til eksamen i Dansk hvor jeg trak humor. Jeg vil derfor snakke lidt om Quangs sang fra Terkel i knibe Nogle der har en analyse eller lign?
  • Hvilket produkt?

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op til eksamen i samfundsfag, og har brug for nogle ideer til et produkt. Jeg skal snakke om NATO, hvad de gør for verden, hvem de er, deres historie og hvordan NATO medvirker i krige....
  • Disposition af novellen "en lille tur" af helle helle

    Forumindlæg
    Hej jeg går i 9. klasse og skal op til eksammen med novellen "En lille tur" Af helle helle jeg skal lave en synopsis og disposition er der nogen der har noget liggende de kan sende til mig
  • Oxoniumionen

    Forumindlæg
    Hej Jeg er igang med at forberede mig til eksamen, og der står at jeg evt. kan komme ind på oxoniumionen og vands autohydronolyse i et forsøg med titrering af cola, men hvordan vil det være smart at gøre?
  • The Jim Crow Law (mening)

    Forumindlæg
    Hej jeg har om the Jim Crow-loven til eksamen, og vil bare høre hvad jeres meningen er om loven!:) (skriv meget gerne ned hvad i synes om loven.Alt kan bruges)
  • Kemi A STX 21/05-2019

    Forumindlæg
    Heey, nogen der har opgavesættet og eventuelle besvarelser til kemi A skriftlig eksamen fra igår, jeg kunne godt tænke mig at sammenligne med mine egne nemlig og har ikke længere opgavesættet :)
  • Respiration ligning

    Forumindlæg
    En der muligvis kan forklarer mig respirationligningen? Denne her: C6H12O6 + 6 O2 → 6 CO2 + 6 H2O + energi == Respiration Fatter intet af den og skal til b.la til eksamen i den..
  • hjælp til mikro, makro og privat- økonomi

    Forumindlæg
    Hej :) jeg sidder med en ØG-opgave hvor jeg skal op til en mudltig eksamen, jeg skal forklare om mikro, makro og privat- økonomi. er venlig sjæl der kan foklare mig det?
  • Solceller

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder virkelig fast med min nv eksamen om solceller nogle der kan hjælpe. Er hjemmelavede solceller bedre eller købt og hvorfor? På forhånd tak for hjælpen
  • ideer til AP

    Forumindlæg
    Hej :) har en mundtlig ap eksamen på torsdag. Er der en der ved hvad man skal komme ind på for at få en flot karater. jeg har selv tænkt at komme ind og snakke om Roman Jakobsen.
  • gnidning og bremselængde

    Forumindlæg
    Gnidning og bremselængde. Til den mundtlige eksamen vil jeg komme ind på bremselængdens formel og forklare den: Fbrems=u*Ft Mht. til gnidning, hvad skal jeg komme ind på der? Statisk og dynamisk gnidningskraft eller?
  • Ændring i antallet af dansker over pensionsalderen?

    Forumindlæg
    Jeg har været til skriftelig matematik eksamen idag og jeg er stærkt i tvivl om jeg fik løst følgende opgaver korrekt - Opgave 8, b
  • Elektromagnetiske spektrum

    Forumindlæg
    Jeg skal komme ind på det elektromagnetiske spektrum til eksamen. Skriver jeg det elektromagnetiske spektrum op på tavlen eller fortæller lidt omkring det, eller hvad ville være klogest? Hvad skal jeg ellers komme ind på? Gælder huygens princip for alle bølger?
  • Hjælp til genetik

    Forumindlæg
    Hej Jeg søger hjælp til at forbereder mig til eksamen i genetik mod betaling Jeg søger hjælp til følgende emner: rekombination, genetisk interaktion og mapping vh
  • Hjælp til samfundsfag!

    Forumindlæg
    Hey Alle Skal op til eksamen her imorgen og er helt lost angående et spørgsmål. Spørgsmålet lyder sådan her "Redegør for det senmoderne samfund og begrebet individualisering." Hvad er det? Tak på forhånd
  • Kemisk ligevægt

    Forumindlæg
    Hejsa, Jeg skal snart til eksamen i kemi B, og er derfor igang med at forberede mig. Jeg undrer mig over hvad forskellen på reaktionsbrøken og ligevægtskonstanten er? Er der mon en hjælpende sjæl der kan forklare det for mig :-)
  • diffrentialregning

    Forumindlæg
    hej jeg skal til mat b muntlig eksamen d på torsdag og har problem med et spørgsmål, som driller mig. ==> Definér differentialkvotienten. jeg håber at nogen hjælper mig med det. tak på forhånd
  • Ovids eskapader

    Forumindlæg
    Skal nok snart til eksamen i Oldtidskunskab, og dermed Ovid og blandet andet hans eskapader. Er der nogle der har noter til ham og dem? Har virkelig brug for hjælp til det, så alt kan bruge :)) På forhånd tak