Søgning på: engelsk brev. Resultater: 19761 til 19780 af 25907
-
Grammatik: Which/who osv.
ForumindlægHej, Jeg synes selv jeg er god til engelsk, jeg har dog få ting, som jeg ikke kan hitte ud af. En af de værste ting lige nu er hvornår man bruger which, who osv. Håber at nogen herinde kan hjælpe, og evt give eksempler osv. På forhånd tak, Lasse -
Startegic planning
ForumindlægHeey guys! Jeg har afsætning på engelsk og jeg skal redegøre for strategis planlægning og lægge vægt på: Hvor er vi nu? Hvor vil vi hen? Hvordan kommer vi derhen? Jeg skal forklare hvilke modeller der kan bruges til at finde ud af disse og og er dog klar over at jeg skal bruge en SWOT til de... -
De Romerske Slaveoprør - materiale:
ForumindlægHrello! Jeg sidder netop nu og skal skrive DHO, hvor jeg har valgt at skrive i engelsk, og jeg har ramt en væg i forhold til mangel på materiale og kilder. Er det tilfældigvis nogen, der før har haft/skrevet om emnet, der har nogle goder tekster omkring emnet? VH Jens -
2015 Studentareksamen del 2
ForumindlægHej alle sammen, jeg sidder her og har brug for hjælp til at komme igang med min engelsk stil. Er der nogen af jer, der tidligere har skrevet den, som så kan sende den til mig :) Opgaven er 2015 studendareksamen fredag den 21. agust 2015!! Håber virkelig I kan hjælpe og betaler gerne et hvis be... -
Digt
ForumindlægHejsa allesammen, er her nogen med meget forstand på digte? Jeg er ved at skrive et langt ét og vil gerne at det bliver helt helt perfekt, så kunne godt tænke mig lidt brugbar kritik dertil. Jeg gør meget brug af opsætningen/ at det ser godt ud. Men jeg synes måske, at mit billedesprog dykker l... -
9 klasse - dumper jeg?
ForumindlægHej. Skal i 10 klasse efter sommeren, men skal aflever synopsen i morgen i dansk. Hvis jeg ikke afleverer, kan jeg jo ikke komme op til prøven, hvad sker der hvis jeg får -3 i både engelsk og dansk? Skal jeg så gå 9. klasse om? Skal siges, at jeg ikke har taget hele 9. klasse seriøst, -
Gør mig en tjeneste?
ForumindlægJeg sidder ved kærestens comp, som er dum. Jeg skal bruge de to engelsk opgaver som findes når man søger på "The wife and a half", men jeg kan ikke få dem åbnet i Word programmet. Så er der ikke en der er sød at downloade dem, gemme dem og derefter sende dem til min mail? Det er virkeli... -
Vås (algebra) ?
ForumindlægHvorfor er følgende definition (formuleret på engelsk) vås? Two subnormal series {Hi} and {Kj} of a group G are isomorphic if there is a one-to-one correspondence between the collections of factor groups {Hi+1/Hi} and {Kj+1/Kj} -
Crime, Punishment and The Death Penalty, disposition
ForumindlægHej alle! Jeg har i engelsk valgt et overemne: Crime, Punishment and The Death Penalty, og mit underemne er: The Columbine High School shooting. Jeg ved virkelig ikke hvilke spørgsmål jeg skal stille mig selv. Er der evt. en der ude, som vil være så rar at hjælpe, eller selv har lavet en disposi... -
Flere spg. om forskellige ting
ForumindlægHvor meget er : 920 mile per hour i (km/hr)? Hvad er forkortelsen af eksempel(-vis) på engelsk? Hvordan udregnes et pres? F.eks hvis et pres er: 7.25 atm på bunden af en flodbølge. Frihedsgudinden er lavet af 0.237 cm tykt lag cobber, men det er da ikke ret tykt? Hvorfor er den så så holdbar? -
Abstract til SRO
ForumindlægJeg har virkelig problemer med mit engelsk og den grammatiske del af sproget, og jeg står og skal aflevere SRO i morgen tidlig.. Jeg vil derfor høre, om der ikke er en person, som kunne tænke sig at hjælpe med den grammatiske del af det?.. - Sætter ikke direkte abstractet ind, da det således b... -
9/11 (årsager) samfundsfag
ForumindlægJeg arbejder med terrorangrebet 9/11 i AT i fagene samfundsfag og engelsk, men jeg har lidt svært ved den samfundsfaglige del. Jeg mangler noget empiri at tage udgangspunkt i. Derudover vil jeg høre, om der er nogen der har et forslag til en samfundsfaglig teori jeg kan tage udgangspunkt i me... -
"Famine" af Sinéad O'Connor
ForumindlægHej! Jeg har fået teksten "Famine" opgivet til min engelsk mundtlig eksamen, men jeg husker den dårligt nok, og har svært ved at forstå den. Hun skriver at der ikke var nogen sult, men de levede af kartofler og af den grund døde? Jeg er en smule forvirret, så du er mere end velkomme... -
Hjælp med oversættelse
ForumindlægEr der nogen, der vil oversætte to meget korte tekster fra dansk til engelsk. Jeg vil være meget meget taknemmelig. Har nemlig utrolig travlt med de andre afleveringer jeg skal lave og min rektor har sagt at jeg skal have afleveret alt til imorgen. Er der ikke en venlig person, der gerne vil? Mi... -
Hjemmeside troværdig?
ForumindlægHej. Jeg skal op i engelsk mundtligt i næste uge og jeg har om Gun VIolence. Jeg har en hjemmeside som jeg ikke ved om jeg kan stole på da den siger at der er 12 skydevåben per 100 person i DK. Jeg synes det lyder af meget. http://www.gunpolicy.org/firearms/region/denmark Kan jeg st... -
1 side - sendes til mail
ForumindlægHejsa.. Er der nogen der vil kigge/læse igennem min engelsk artikel, den er dog ikke færdig endnu, men bliver færdig omkirng halv 8. Nogen der er interesseret i at læse den igennem? Kan sende den kl. 19.30 - og de skal afleveres i morgen. Ps: sendes over mail Mange tak. -
En sætning - Rettelse
ForumindlægHej, nogle der vil rette denne sætning: Dansk: Formålet med denne opgave, var at finde ud af hvilke kræfter der påvirker et givent objekts bevægelse ned ad et skråplan. Engelsk: The purpose of this task was to find out which forces there have influence on a subject’s movement on an inclined p... -
Det haster
ForumindlægDenne tekst skal oversættes til engelsk.. På forhånd tak Northern Ireland Den irske republik blev selvstændig i 1922, men den nordlige del af øen blev ikke en del af den ny stat. I de seks nordøstlige grevskaber var der flertal for at forblive en del af Det forenede Kongerige, fordi størstepart... -
Ondskab/evil
ForumindlægHjælp mig! Jeg sidder med et spørgsmål i engelsk, der går ud på, at jeg skal diskutere, hvorfor folk er så betaget af ondskab. Dette spørgsmål kommer på baggrund af teksten "The strange case of dr. Jekyll and mr. Hyde." Nogen ideer til folks betagelse af ondskab eller det onde? -
Case om Ecco
ForumindlægHej. Er der nogen som tilfældigvis går på HG i år, og har lavet casen om ECCO på engelsk. Skriv hurtigts muligt. Det er umuligt. Ellers ville det hjælpe meget med lidt fakta om Ecco. såsom disse spørgsmål:: Hvilken virksomhedstype er ECCO? Og hvorfor? Hvilken branche ...
