Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 19761 til 19780 af 25465
-
nogle fine begreber/ord til Prejudice tema
ForumindlægHej. Jeg har lige trukket engelsk og kom op i temaet: Prejudice and proconceived opinions. Og jeg er meget glad for teksten og forstår den helt fint men jeg vil MEGET gerne have nogle begreber / fagudtryk eller de fine ord som læreren og censoren fisker efter. Kan du måske komme med nogle eller b... -
Jeg kan ikke finde ud af basal anatomi
ForumindlægEr der nogen, der kan oversætte alle de her ting for mig med en liste? Jeg giver bare listen over de engelske ord 1. Cranial 2. Dorsal 3. Spinal 4. Thoracic 5. Diaphram 6. Abdominal 7. Pelvic Jeg er en smule forvirret med dorsal og spinal. -
people med eller uden artikel?
ForumindlægHej! Jeg sidder med en engelsk stil lige nu. Jeg er ved at skrive "the people are giving a gift to the nation" i en sætning, men kommer pludselig i tvivl, om people er et af de ord, hvor man ikke må skirve artikel foran såsom the -
Hvilken metode i biologi? forsøg
ForumindlægHej alle! Jeg skal op til AT i morgen og jeg skriver i biologi og engelsk. Jeg har fundet en artikel, hvor man putter en plastikpose ned i maven for at få folk til at tabe sige. http://ing.dk/artikel/ny-behandling-mod-fedme-mavekondom-skal-bremse-fodeoptagelsen-95354 Hvad kalder man d... -
hjælp (the idea of sommerhill)
ForumindlægHej jeg har trukket til engelsk eksamen, og jeg trak teksten ''the idea of summerhill'' er der nogle der evnt har analyseret den før som kan hjælpe mig? min mail er : [email protected], send gerne noget der kan hjælpe. og ikke resume da jeg godt forstår den nogenlunde, m... -
Hjælp!
ForumindlægHeej jeg er går i privat folkeskole, og ville høre om der var nogen der kunne svare på mit spørgsmål inden for 30 min. skal nemlig op til engelsk og jeg kan kun finde dispositionen uden underskrift, er der nogen der ved om man må tage den samme disposition med bare uden lærer- og elev underskrift... -
Texas Instruments ti-89 Titanium
ForumindlægLommeregneren er som ny, virker 100%. Med Dansk manual. Jeg har 2 stk til salg. Den anden lommeregner er med engelsk manual. Kan afhentes i HORSENS. Kan evt sendes. Hvis du bor højst 20 km fra Horsens kan jeg komme med den hvis du betaler benzinpenge. mvh Alen -
Texas Instruments Ti-89 Titanium
ForumindlægLommeregneren er som ny, virker 100%. Med Dansk manual. Jeg har 2 stk til salg. Den anden lommeregner er med engelsk manual. Kan afhentes i HORSENS. Kan evt sendes. Hvis du bor højst 20 km fra Horsens kan jeg komme med den hvis du betaler benzinpenge. mvh Alen tlf 50529902 -
Eksamen, Hjælpppppppppp
ForumindlægHej til Alle. I morgen har jeg eksam i engelsk. Man kan læse teksten via den link: http://www.facebook.com/l/tAQHZQHGwAQHtVBxi-L-pI0djZEbRlBhOULSGJvyzJe_9gw/shereenpandit.bookslive.co.za/blog/2008/03/18/she-shall-not-be-moved/ Ved nogen om, hvis the story is chronological eller? Hvad er... -
Ideer til min Tour Guide opgave
ForumindlægHej, Har fået en opgave i engelsk hvor jeg skal lege "Tour Guide" Omkring New York :) Så ville spørge om der er nogen der har nogle forslag til hvad jeg fx kunne skrive om da jeg ikke lige selv kan komme på noget ved nemmeligt ik noget om New York så vis der er nogen der vil ved hæfte ... -
Eksamensbevis: A-niveauer
ForumindlægJeg har 3 A-niveauer på mit HF enkeltfag eksamensbevis: Dansk A, Engelsk A og Matematik A. Er der noget med, at man så må gange med noget, netop fordi man har 3 højniveaufag, eller? ... Ud over at man må gange sine samlede eksamenskarakterer med 1,08, hvis man søger ind på en videregående u... -
Brønderslev gym. censor
ForumindlægHej folkens.. Jeg skal op til engelsk og er ikke meget for det. MEn tænkte på om nogle af jer har David Rich, han er vores censor og det vil være enormt dejligt at få noget at vide om ham.. er han streng/flink, hvad lægger han mærke til?, hvad vil han specielt gerne have at man siger? DEt kan v... -
Den hvide mands byrde
ForumindlægJeg er ved at læse op til engelsk og vi har gennemgået digtet: Den hvide mands byrde. Jeg er lidt i tvivl om, hvordan det skal forstås. Skildrer den det ansvar de hvide mennesker har for at føre og tilføre deres kultur til andre ikke-hvide mennesker? Har søgt på nettet og kan ikke finde noget :( ... -
SRP forslag? hjælp
ForumindlægHej, Jeg skal skrive SRP til december og vil gerne høre jeres forslag om hvad jeg kan skrive SRP i. Min studieretning hedder Matematik A , Bioteknologi A og fysik B . og jeg ved ikke om jeg kan indrage engelsk med i min SRP, da jeg har opgraderet det til A ? -
Vielsesattest
ForumindlægHej Jeg har en veninde som skal skilles. Derfor skal hun sende sin vielsesattest til statsforvaltningen. Hendes vielsesattest er på tyrkisk, men problemet er at man skal have den oversat til en af følgende: dansk, engelsk eller tysk. Hva gør man så? hvordan får hun den oversat til dansk? hvem ska... -
Lektiehjælp tilbydes i 5 fag!
ForumindlægHej, I sommers (2010) fik jeg studenterhuen (STX), og jeg klarede mig fagligt rigtig godt - især i kemi, fysik, matematik, tysk og engelsk. Jeg er derfor frisk på at hjælpe med lektier, afleveringer osv. i de 5 fag mod betaling - bare skriv en mail til mig, så finder vi ud af noget: spgpaneler@li... -
grammatik - oversætte nogle sætninger
Forumindlæghej, jeg er igang med en engelsk stil, og jeg kan bare ikke finde ud af hvordan man oversætter disse her sætninger : knapperne er syet på. min første række, blev hurtig til to, og sådan forsatte det, indtil jeg var i en bil sammen med en anden fyr. det vil være en stor hjælp, hvis i gad at oversæ... -
Regnskabsrod
ForumindlægDet er svært se hvordan en test, Forsøg 1, (kongruens, engelsk grammatik) med 20 spørgsmål og 20 rigtige svar kan give som resultat "Antal korrekte 18 ud af 20 " og en "score " på 90 %. I spørgsmål 12 er sætningen i øvrigt dårligt valgt, idet imperfektum her ("picked&qu... -
Velfærd og ulighed
ForumindlægHej, Jeg har brug for noget litteratur enten på dansk eller engelsk, der beskriver og forklare teorien i velfærd og ulighed. Jeg kan nemlig ikke rigtig se sammenhængen mellem ulighed og velfærd (velfærdsøkonomi) og hvordan det hænger sammen med paretooptimaliet. Er der nogen, der kan anbefale n... -
Binary acids og oxoacids
ForumindlægHej folkens. Jeg læser til kemi, og er igang med at læse om emnet binary acids og oxoacids. Er der nogen her, der kan fortælle mig hvordan man kan vide, eller regne ud, om det er en oxoacid eller binary acid. hvordan kan jeg vide, hvilken syrer er den stærkeste? osv... Jeg har læst om det på enge...
