Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 1961 til 1980 af 154032
-
Matematik A STX december 2008
ForumindlægHej... Nogen der har svarene fra Matematik eksamen skriftlig december 2008 ?? -
Skrifte gymnasium
ForumindlægHej jeg har nu gået på stx i en måned, men jeg er meget ked af min klasse og gymnasiet. jeg hat gået og tænkt en del jeg er nu kommet frem til at jeg gerne vil gå på en hhx, da jeg tror de retter sig mere til mig. jeg vil derfor høre om det er mulligt at skifte gymnasium nu, eller om der er nogen... -
Lille spørgsmål- Biologi. plz hjælp
ForumindlægDiskuter, hvilke årsager der kan være til den viste forskel mellem mænds og kvinders hvilestofskifte. jeg er simplethen blank ! ^^ -
hvor er a
Forumindlæghvor er a her i denne ligning? f(x)= x/x+1 -
BIOLOGI HURTIGT!
ForumindlægJeg sidder med en biologi rapport om cellulase dannende bakterier, som kan nedbryde cellulose. Vi har taget jordprøver, rendyrket dem, oprenset dem og derefter "klonet" dem via. pcr processen. Jeg er nu nået til gelelektroforesen.. Så støder jeg på ordet " fluorescerende - betyder ... -
Biologi grise
ForumindlægHey, er der nogle der kan hjælpe med et biologi-spørgsmål der lyder: Hvad er sammenhængen mellem en tætpakket grisestald og behandlingen af lungebetændelse? Viden der skal bruges for at kunne svare på dette er: - Grises naturlige adfærd - Fødekæder (ophobning af giftstoffer og tungmetaller) ... -
Biologi- fotosyntese
ForumindlægHej derude :D er igang med en biologi opgave. og mangler at svare de nedståedne spørgsmål. Håber nogle kan hjælpe med at finde det rigtige svar til spørgsmålene :) Fotosyntesen foregår i plantecellers? Cellekerne Ribosomer Mitokondrier Grønkorn Cellemembran Hvilket stof optages via plan... -
Ekstra A-fag
ForumindlægHej Jer derude :P Nu er tiden kommet, hvor 2g'erne på min skole skal vælge valgfag (inkl. ekstra A-fag-ansøgning). Jeg har tænkt mig at søge ekstra A-fag - samfundsfag - men ville lige høre hvilke erfaringer I har haft med et ekstra A-fag. Selvom jeg er fast besluttet på at gøre det (og selvo... -
skriftligt optagelsesprøve
ForumindlægEr der slet ikk nogen, som har haft skriftlig optagelsesprøve ??? -
eksamen a niveau
Forumindlægnogen der har det rigtige svar på spørgsmål 6 (første del uden hjælpemidler) var det funktion h eller g der var den afledte til funktion f????? har lige været til eksamen :) -
Kan jeg komme ind på matematik-økonomi selvom jeg har fået 4 i eksamen, men får 12 i både mundtlig og skriftlig årskarakter?
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om jeg overhovedet kan komme ind på matematik-økonomi studiet med et 4-tal i mat A eksamen. Jeg får 12 i mundtlig og skriftlig årskarakterer, så er det noget der også bliver tjekket i min ansøgning, eller vil de kun kigge på 4-tallet? Jeg har et snit på 9,8 og adgangskvotiente... -
Biologi Celler
Forumindlægvurder hvilke konsekvenser det kan få hvis en muteret celle for lov til at passere restriktionspunktet Hvad betyder dette? Biologi C .. -
SRP idræt/biologi
ForumindlægJeg skal analysere hvilke fysiologiske og psykologiske faktorer der hos den enkelte gymnast medvirker ved indlæring og udførelse af et teknisk svært spring Nogle der har nogle forslag, så jeg kan komme i gang? Jeg har lige svært ved det, fordi det skal analyseres :s -
SKRIFTLIG EKSAMEN
ForumindlægHejsa :) Er der nogen der kan sige mig, hvor står betydning det har, at man kommer til at skrive et forkert opgavenummer øverst i fx en dansk stil? Mere nøjagtig, hvis man fx har besvaret emneopgave 3 med tilhørende overskrift, men har kommet til at skrive fx opgave 4 øverst ved en tastefejl? -
skriftlig dansk
Forumindlæghej, jeg skal lave en dansk stil hvor der er fem opgaver, og hvor man enten skal redegøre, diskutere, analysere, fortolke, og perspektivere. mit spørgsmål går ud på, hvad er konkret f.x en redegørelse..er der eventuelt nogen der har en vejledning af en art, som viser præcis hvad man skal gøre i h... -
Biologi eksamen
ForumindlægHar fået følgende spørgsmål til Biologi eksamen, som jeg gerne vil have hjælp til at svare på. - Vurdere hvordan mutationer kan ændre hvordan egenskaber udtrykkes - Diskutere hvorfor mutationerne ikke forsvinder i vores samfund -
Tysk skriftlig
ForumindlægHej Er der nogle der vil være sød og sige om ordstilling er rigtigt. Da jeg konstant får af vide fra min tysklærer at jeg har nogle fejl ved ordstilling. Altså om verbernes placering er korrekte Ich glaube, dass Demokratie allen bekannt ist. Demokratie wird als gegeben nimmt. Der Grund dafür... -
Hjælp til dansk skriftlig
ForumindlægHej jeg har fået en opgave for i skolen, der er så sket det at jeg ikke har fået opgaven ( der er dybere detaljer bag det som jeg ikke gider at skrive hvorfor jeg ikke kan få den lige nu) men ihvertfald er det en opgave hvor jeg skal skrive en artikel om hvad jeg godt kan lide jeg skal vælge et e... -
Biologi expert søges
ForumindlægJeg søger en biologi expert, der har lyst og tid til at kigge en aflevering igennem jeg har lavet! -
Hjælp til skriftlig dansk - haster
ForumindlægHejsa! Jeg skal, som så mange andre sikkert, op i skriftlig dansk på tirsdag. Jeg har dog et lille problem, er dårlig til at skelne de forskellige opgaver fra hinanden. Altså, kan ikke rigtig holde styr på hvornår man må inddrage egne holdninger og hvornår man ikke må. Hvornår man skal holde ...
