Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 19781 til 19800 af 102572
-
Udmeldt
ForumindlægJeg har et fag, hvor jeg kun har afleveret 1 modul, hvoraf da er 8 moduler. Jeg har faktisk lavet 5 snart 6 moduler, (eksamen er i næste måned) men jeg har ikke fået afleveret dem grundet min computer var i stykke tid, samt andre personlige problemer, så jeg fik lavet dem på papir, og fik indskr... -
Samfundsfags eksamen imorgen!
ForumindlægHej derude :-) Jeg skal op til samfundsfagseksamen imorgen, og jeg har noter til hele pensum. Men jeg kan self. ikke det hele udenad det klart. Vi har prøveform A - den hvor man går op og træker og sp 40min forberedelsestid. - Nu da jeg har rimelig styr noterne, ved jeg ikke hvad jeg skal ... -
Hvornår har man bestået mat b?
ForumindlægHej, jeg er for nyligt blevet optaget på Ha. Almen på CBS. De kræver at man har bestået Mat B, og derfor har jeg gennem hele sommerferien taget et lynkursus i Mat b. Idag bestod jeg den mundtlige eksamen med 12, og er super lykkelig. Jeg sidder nu og tænker om jeg allerede har bestået Mat b ell... -
Ligninger fra begyndelsen
ForumindlægJeg har store vanskeligheder med at ligninger og Algebra. Jeg skal bruge tegnisk matematik som dog ikke er primær fag, på min uddannelse. Jeg har brug for en god forklaring for det ekesmpel jeg stiller her : (a-b) * (a+3b) - (a-2b) * (a-3b) opgave 6 teknisk matematik =mellemregning ??? fa... -
Du skal undersøge om de 3 punkter ligger på samme linje
ForumindlægGodaften Studieportal, jeg er i gang med en matematik opgave, og er gået i stå. jeg har fået 3 punkter givet : A=(-3,1,5), B=(2,-4,-2) og C=(12,-14,-16) Jeg skal undersøge om de 3 punkter ligger på den samme linje, og er desværre gået fortabt på idéer. HJÆLP ! På forhånd tak :) Hilsen ... -
Mat A eksamen
ForumindlægHej .. Har været til eksamen i MatA i dag den 1. juni 2010.. Ville høre om nogen har en besvarelse på com de vil lægge ind eller sammenligne resultater? -
Vektorer
ForumindlægDer er givet tre vektorer a, b og c i en plan hvor b=c-a, |a|=5 |c|=3 og a*c=0Beregn længden af b?Jeg kan ikke helt se hvordan den skal sættes i gang.Nogen der kan give et hint?? -
Antal eksamner
ForumindlægEr der nogen der ved hvor mange mundtlige eksamner man som sproglig skal igennem i løbet af de tre år? -
OSO?
ForumindlægHvad er en OSO opgave -
AT-eksamen i 3.g
ForumindlægHejsa.. Er der nogen, der ved, om denne ender ud i en mundtlig fremlæggelse? Lige som årsprøven gjorde i 2.g. Umiddelbart kan jeg ikke se, hvorfor den ikke skulle, men der er blevet slået tvivl om det i min klasse. Mvh Christina.. -
fs10
Forumindlæger der nogen der har fs10 dansk og engelsk fra 2009...? -
haster lektiehjælp søges
ForumindlægJeg er en pige som søger lektiehjælp i Tysk. Jeg har begge fag på A niveau. Jeg går i 3gbor i glostrup og har derfor hårdt brug for hjælp, så jeg kan få en god eksamenskarakter til sommer. og jeg er virkelig skod til tysk gram jeg betaler gerne. -
9 kl. Engelsk eksamen?
ForumindlægHar et spørgsmål til engelsk afgangs prøve - ''Man kommer 100% ikke op i læse,grammatik og lytteøvelse til afgangsprøven? Tak på forhånd! -
Stor hjælp til prøve uden hjælpemidler vil være dejligt.
ForumindlægJeg har her et opgaveark fra i sommers til prøven uden hjælpemidler i matematik. Jeg vil gerne bede nogen af jer se om i kan løse dem, eller evt fortælle hvordan de forskellige ting bliver løst, så jeg kan skrive det ind i mine noter så det bliver lettere. Håber i giver jer tid til det. Opgaven... -
Sandsynlighedsregning
ForumindlægEr der tilfældigvis nogle, der ligger inde med nogle skide gode noter om sandsynlighedsregning? Skal op til mundtlig matematik eksamen på A-niveau, og kunne godt bruge lidt hjælp. Mit spørgsmål lyder: Grundlæggende begreber i sandsynlighedsregning Binomialfordeling. Binomialsandsynligheder. Binom... -
Funktioner :)
ForumindlægHeej alle :) Jeg skal op i mundtlig matematik og mangler noget hjælp ;) Et af emner er "Funktioner" herunder "Lineære funktioner, eksponentialfunktioner og potensfunktioner - forskrift, graf og differentialkvotient" Er der nogle der har nogle gode noter til dette ? eller bare ... -
Rettelse af opgave
ForumindlægHej, alle Jeg skal til en "prøveeksamen" hos min matematik hjælper her i aften, og derfor ville jeg høre om der var nogen der gad kigge en af mine tidligere afleveringer for fejl og rette dem. Sådan at jeg i delen med hjælpemidler kan bruge min opgave som noter? På forhånd tak ... -
Hjælp til logaritmer..
ForumindlægHvad er 10- tals logaritmen? Jeg skal op til årsprøve i matematik, og jeg skal også bevise regnereglerne for logaritmer. og jeg var desværre syg da vi lært om logaritmer, så jeg har ingen noter eller noget. Så vil virkelig sætte pris på hvis der er nogen der gider hjælpe mig samt forklare mig h... -
manuel integration / differation
Forumindlæghej jeg skal til Matematik A-niveau mundtlig eksamen på fredag, og jeg vil hører om der er nogen der kender en metode eller en hjemmeside hvor man kan lærer at differentiere og integrere manuelt, da det er meget væsentligt i forhold til den mundtlige eksamen mvh jonas :) eller om der er nogen der... -
Skr. årsprøve uden hjælpemidler
ForumindlægI morgen skal jeg til skr. årsprøve i matematik. Jeg kan dog slet ikke huske alle de formler, man skal kunne uden hjælpemidler. Derfor spørger jeg: Må man slet ikke have nogen hjælpemidler eller noter eller noget med? :/ Håber I kan hjælpe... er virkelig i stor nød :'(
