Søgning på: historie eksamen synopsis. Resultater: 19801 til 19820 af 48309
-
komplekse tal HASTER
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig omkring praktisk brug af komplekse tal? -
religiøse modsætninger i mellemøsten?
Forumindlæghej, er der nogen der kan sige mig "de religiøse modsætninger i mellemøsten". ?????? -
SRP. "faglig relevant"
ForumindlægHej jeg skal op i min SRP i overmorgen, et af de punkter jeg skal besvare er hvorfor min opgave er faglig relevant. Er det m.h.t nutiden, eller hvorfor det er relevant at lære om det. Har skrevet i matematik og Hitorie om den Spanske Syge. Syntes det er et "ligegyldigt" emne, så forstår... -
Kunsteeventyr eller folkeeventyr?
ForumindlægHej! Jeg skal analysere den lille Rødhætte af Brdr. Grimm, og er lidt i tvivl, om det er et kunsteventyr, eller et folkeeventyr. Håber en kan give mig svaret! -
stemningsbeskrivelser
ForumindlægKære Studieportale jeg sidder med et spørgsmål som jeg ikke kan find ud af, jeg håber i kan hjælpe mig tak på forhånd. Hvordan kan jeg lave denne her opgave og hvad betyder stemningsbeskrivelser Lav to korte stemningsbeskrivelser af hhv. en lørdag og en mandag morgen (max. ½ side). Forkl... -
Lære mere?
ForumindlægHej allesammen. Jeg er en pige, som går i 8. kl. Jeg ville gerne bliver bedre til nogle fag, såsom engelsk, tysk, matematik, f/k & dansk. Derfor ville jeg spørge om, har I nogen idéer til hvordan jeg kan blive bedre? (eventuelt gratis hjemmesider) -
Terminsprøve erindring
ForumindlægHeeej, skulle skrive en erindring med hovedtemaet succesoplevelsen, og har skrevet en fortælling om mig selv, som jeg gerne ville vurderes på af jer. Gerne kritik(hvis der er noget) og måske en karakter:) Mit første mål -succesoplevelsen Indledning: Jeg vil fortælle, om noget af det, der ... -
HJÆLP!!!! SOSOSISISISIl
ForumindlægHej! Er der nogen som har læst Karen Blixens bog: syv fantastiske fortællinger som kan give et referat af hver fortælling? Eller i det mindst om de to sidste: drømmerne og digteren? -
vendepunkt
ForumindlægHvad er vendepunktet for DDR? -
Politik
ForumindlægHvorfor skal et parti tage hensyn til den parlamentariske faktor? -
Idéer til givne emne
ForumindlægHej. Nogle der har en god idé til et selvskrevet eventyr? -
statiske og dynamiske personer
Forumindlæghvad er statiske og dynamiske personer hjælp jeg skal op til terminsprøve og ved ikke hvad man skal gøre nøjagtigt -
Læger uden grænser
ForumindlægHej Jeg har OSO lige nu og har om Læger uden grænser. Jeg har et spørgsmålet som lyder: ER DET KLOGT AT SENDE LÆGER TIL ET ANDET LAND HVOR DER ER RISIKO FOR FARE/DØD? Håber i kan hjælpe -
Meget kort stil - hjælp
ForumindlægJa jeg har jo fået stil for... Det lyder måske lidt mærkeligt men den skal handle om en orm/larve, og stilen skal kun fylde en halv side... Så ville bare spørge om i havde en ide til handlingen synes faktisk det er lidt svært når den skal være så kort! -
Mogens Herman Hansen og direkte demokrati i dag
ForumindlægHej alle! Jeg står overfor spørgsmålet ''Diskuter med udgangspunkt i Mogens Herman Hansens synspunkter og med den nye teknologi der findes i dag, om det direkte demokrati, der var i oldtidens Grækenland, kunne fungere i dag''' Jeg ville høre om der var nogle der kunne hjælp... -
1970-1982
ForumindlægHejsa.Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig.. Jeg skal finde ud af hvad der skete af historiske ting mellem 1970 og 1982.. Er der nogen bestemte steder man kan søge for at finde ud af det?? -
Projektopgave..
ForumindlægPlease hjælp mig.. Jeg skal lave projektopgave i dansk og jeg aner ikke hvad jeg skal skrive om.. Den skal fylde 5-8 normalsider og det skal helst være noget jeg kan skrive en artikel om.Er det nogen der har nogen ideer??? -
Er det en dårlig ide??
ForumindlægHej!Er stadig igang med min 1.g opg og er kommet lidt i tvivl om det er en dårlig idé at tage syndefaldet med i min analyse??er der nogen der har lidt om syndefaldet??KnuS -
Forskrift for tangent til cirkel
Forumindlæghttp://vtg.dk/it_mat/opgave-b/opgave-b-opgave.htmlJeg er lost i opgave b. :("b) Bestem en forskrift for linjestykket AB idet linjen gennem punkterne A og B er tangent til cirklen i punkt B." -
Berlinblokaden
ForumindlægEr der nogen som i korte træk kan forklare hvorfor sovjet var så ivrige for at forhindre at de der blev oprettet en egentlig vesttysk stat? Jeg forstår ikke helt hvorfor der skulle være en så stor forskel på en vesttysk stat og to vesttyske territorier... :)
