Søgning på: psykologi eksamen b. Resultater: 19801 til 19820 af 114953
-
Ligefrem/omvendt proportionalitet
ForumindlægJeg skal til eksamen i mat. på B-niveau i morgen. Et af emnerne er det, som står i overskriften. Jeg ved ikke helt, hvad man skal sige om det emne i en halv time. Jo, selvfølgelig, at y = k * x er ligefrem og y * x = k er omvendt. Hvad er der mere i det emne? -
berlinmuren hjælp :s
Forumindlæghej alle. jeg skal til eksamen her meget snart og skal fortælle om hvorfor berlinmuren blev rejst, og så ville jeg også godt fortælle om hvordan folk reagerede da den blev rejst, og kan ikke rigtigt selv finde noget om det, og så tænkte jeg om nogle af jer, ville skrive det til mig her.. ;) - de... -
HF Matematik, skriflig og muntlig, skal man bestå begge?
ForumindlægHejsa, har en ven som siger at hvis man går hen og får 00 i den skriflige matematik B på HF, og så får et 4 tal i den muntlige eksame, så består man samlet matematik? Er det sandt? -
89 ord for meget i eksamensstil?
ForumindlægHej, jeg har været til eksamen i dag i engelsk skriftlig B-niveau på STX. Man måtte skrive 700-1000 ord, men jeg skrev 1089 ord. Kan der på nogen måde komme sanktioner ift den endegyldige karakter? Mvh Sophie -
Det gyldne snit (TREKANT)
ForumindlægHej alle, jeg har fået dette spørgsmål, som jeg ikke kan finde ud af til den mundtlige eksamen i mat på B: Konstruer det gyldne snit ud fra en retvinklet trekant og bevis at dette netop har forholdet √5+1/2. Nogle der kan hjælpe? -
dumpet eller bestået?
ForumindlægHeysa! Jeg kom til at tænke på.. Sidste år afsluttede jeg matematik b med karakterene 02, 02 i årskarakter og 02, 00 til eksamen... Har jeg så dumpet eller bestået faget, hvis ikke hvad skal jeg så gøre hvis jeg skal bruge matematik til videre uddannelse? -
Potensfunktion
ForumindlægHeysan! Kan nogle forklare hvad forskellen er på potensfunktion og potensudvikling. Hvis man v. eksamen skal ind på potensudvikling hører følgende så under det: -grafen på dobbeltlogaritmisk papir -fremskrivningsfaktoren - bevis for a og b Hvad hører under potensfunktion? Hilsen Signe og Maria -
kreer mønster i halvbue
Forumindlæghej, jeg er igan med et eksamens projekt på matematik B i en opgave bliver man bedt om at dekorere gavlen i en hal. gavlen danner en halv cirkel. hvad kan man lige proppe ind i? en kurve af en art eller nogen ideer? -
HJÆLP TAK! (: (JESPER WUNG_SUNG)
Forumindlægjeg skal have lidt hjælp til hans novelle "Sidste dag" jeg skal analysere den, hvad skal jeg have med i analyseringen. og hvad kan give mig et 12 tal.:b - jeg skal til mundtlig eksamen imorgen, så vil meget meget gerne få lidt hjælp. Tak på forhånd.:) -
Hjælp til analyse og fortolkning
ForumindlægHej. Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg kan ikke rigtig komme igang. Jeg skal analyser og fortolke denne her tale: Chicken Tikka Masala Speech. Det er til mundtlig eksamen engelsk på B-niveau. Jeg vil blive rigtig glad hvis der var nogle der ville hjælpe mig igang. -
Indianernes overgangsritualer
ForumindlægHej alle sammen :D Er der nogen som kan fortælle mig lidt om indianernes overgangsritualer, primært om de havde nogle manddomsprøver. Det ville være super fedt, hvis i kunne smide et link til en side, en bog eller andet :) Jeg skal bruge det til en eksamens opgave i religion B! -
Overskud af H3O
ForumindlægHej jeg er ved at forberede mig til en mulig Kemi B eksammen, jeg kan se at flere steder står der at en syre, har et overskud H3O+ ioner. Hvad vil det sige? når jeg tænker på H3O+ ioner, tænker jeg på H2O som reagerer med sig selv. -
Hjælp :)
ForumindlægHej er der nogle som har lavet HF eksamens sættet Matematik b fra maj 2009? Hvis det er er der så mulighed for at få lidt hjælp hurtigst muligt :) jeg skal kun lave opgave:1,2,3,5,6,7,8,9 i TI jeg vedhæfter opgaveformuleringen på forhånd tak :) -
Er der ingen der kan hjælpe mig? :)
ForumindlægHej er der nogle som har lavet HF eksamens sættet Matematik b fra maj 2009? Hvis det er er der så mulighed for at få lidt hjælp hurtigst muligt :) jeg skal kun lave opgave:1,2,3,5,6,7,8,9 i TI jeg vedhæfter opgaveformuleringen på forhånd tak :) -
Argumentation
ForumindlægHej Allesammen Jeg skal til eksamen meget snart i engelsk skriftlig b-niveau, men jeg vil gerne spørge om der er nogen der kan give nogle fif til, hvordan man kan argumentere meget godt og at det bliver nemt for en? :) Håber virkelig der er nogen, mvh. Hyacinth -
EMU - mundtlig eks?
ForumindlægHej! Jeg skal op til Biologi B mundtlig eksamen, men jeg kan ikke rigtig finde noget information omkring hvad man vurderes ud fra på EMUs hjemmeside, (ligesom man kan med de andre fags eksamener) og ville derfor høre om der er nogen her som kan linke? :) -
Carbonsyres påvirkning! Haster!
ForumindlægJeg skal til kemi eksamen (B) imorgen, og jeg er i gang med øvelsen om titrerkurve af fosforsyre. Der er et sidste spørgsmål, som jeg er meget i tvivl om: Hvordan vil en rest af carbonsyre påvirke titreringen og bestemmelsen af phosphorsyreindholdet? Har virkelig brug for hjælp til dett... -
Cellestrukturer
ForumindlægHej! Hvad er en cellestruktur? Jeg er igang med en besvarelse af mine spørgsmål til biologi B eksamen, og har fået sppørgsmålet "• Vælg yderligere mindst 2 cellestrukturer og redegør for deres funktion", er en cellestrukturer f.eks. pro- og eukaryot celler? -
Ligevægtsloven og reaktionsbrøken
ForumindlægHej SP, jeg skal imorgen op til kemi B mundtlig eksamen, og jeg har problemer med et af spørgsmålene. Det handler om ligevægtsloven, og opskrivning af reaktionsbrøken. De opskrives jo på samme måde(produkter i tælleren, reaktanter i nævneren), men hvad er forskellen mellem de to? på forhånd tak... -
HASTER TAGER 2 SEK! TALEPAPIR/SYNPOSIS
ForumindlægSkal til eksamen imogen. Ville høre ad. Sidste år til samf årsprøven, havdejeg min synopsis med ind som jeg talte udfra, som jeg havde highlightet. Tror i man må gøe det igen på B niveu, eller skal man have talepapir med ind?
