Søgning på: international økonomi niveau b. Resultater: 19821 til 19840 af 101232
-
Engelsk - skriftlige eksamener gennem de sidste år!
ForumindlægHvad har været emnerne til skr. eks. i engelsk de sidste par år?Gerne forår, sommer og december? -
Kemi- please hjælp!!
ForumindlægEr der nogle, der kan give et godt svar på hvad det vil sige, når en reaktion eller et stof er mættet!! -
Kemi rapport
ForumindlægHej Jeg vil gerne vide om der er nogen der har skrevet en kemi rapport med titlen "Reaktionen mellem 2-chlor-2-methyl-propan og vand", og som kan sende den til min mail [email protected] må ærlig indrømme at det ikke er til mig selv men til min ven der nu går i 3g og er i nød!... -
HHX og HG
ForumindlægHvad en endelig forskellen på HG og HHX. Hvilke muligheder har man indenfor disse to områder? -
Tvivl omkring terminsprøver??
Forumindlæghej..går i 2.g og skal snart op i terminsprøve i skriftlig naturfag og engelsk..er bare lidt i tvivl..kommer terminsprøve karakterene til at stå i årskarakter??tæller de overhoved med??hvad sker der, hvis man dumper i dem??og til sidst..hvorfor skal man overhoved op i dem?er det en slags forbered... -
integration
Forumindlæghar brug for hjælp, men for at kunne hjælpe, skal man nok have bogen: "eksamens opgaver i matematik" fra højniveau i 3.g.Det er opg. E3030, som jeg ikke er helt med på.vi får givet: ved tidvægtet koncentration af et stof forstås:Ctv = (1/T)* S (fra 0 til T) f(t) dt.hvor f(t)=koncentrati... -
Har brug for hælp og det haster :)
ForumindlægHeej , jeg skal op til historie eksamen imorgen - har trukket i dag da det er en 24 timers forbedredelse. Jeg er bare i tvivl om hvordan man kan se på spørgsmålene om det er analyse spørgsmål? Mit emne er den amerikanske borgerkrig og jeg vil gerne stille et analyserende spørgsmål hertil omkring ... -
Musik hjælp
ForumindlægHej alle sammen Jeg tænkte på, om i ikke kender nogen hjemmesider eller links til filer, hvor man kan læse alt om hvordan man analysere en sang, og hvilke ting der skal med, når man nu skal til eksamen i musik-c -
Privat undervisning i Matematik
ForumindlægHejsa jeg kunne godt tænke mig privatundervisning i matematik kender i nogen eller en hjemmeside... -
TYSKUNDERVISNING TILBYDES
ForumindlægJeg har læst tysk på universitetet og giver eksamenshjælp samt privatundervisning i tysk. Jeg har mange års undervisningserfaring. Kontakt mig på 60 74 34 32 eller på mail: [email protected] -
hvor besvimer man?
ForumindlægHej mit apørgsmål er, hvorfor besvimer man? Skyldes det ikk noget med O2 og CO2? -
Ovids forvandlinger
ForumindlægHej. Jeg skal op til eksamen i old og var ikke tilstede da vi gennemgik ovids forvandlinger. Jeg har selvfølgelig læst, men kunne godt bruge lidt hjælp. Evt noter omkring dem eller andre guldkorn. Det er førstesang vi har beskæftiget os med. Om skabelsen og giganterne. Tak. -
Forskellen på VUC og GSK
ForumindlægHej, Nogle der kunne fortælle mig, hvad forskellen på VUC og GSK er? Er der overhovedet nogen forskel? På forhånd mange tak, Ukba -
Eksam - solsystemet
ForumindlægHej :) jeg har trukket spørgsmålet "Du skal præsentere emnet Solsystemet" hvordan ville i gribe det an.. hvad med hvordan opstod solsystemet?? nogle der har et svar ville jeg blive rigtig glad.. har kigget lidt herinde, men sys ikke jeg kunne finde noget.. på for hånd tak -
lære udenaf eksam
Forumindlæghej skal man endlige have styr på, hvert t´roesbekendel i biblen og sura i koran? altså lære dem udenaf til eksamen? og hvad skal man bruge dem til, er det til at perspektiver med den ukendte tekst tak -
Italiensk på KU?
ForumindlægEr der nogle der overvejer at læse Italiensk på KU her til sommer??? -
Huen?
ForumindlægSpørgsmål: Med eksempelvis et eksamensgennemsnit på 2,9 forløblig og én mundtlig eksamen tilbage - som man måske får -3 eller 00 i - bliver man så studenter? -
fysik
Forumindlæget projekteil med massen 15g rammer med hastigheden 600 m/s et 10 cm tykt bræt, gennembryder det og fortsætter med en hastighed på 250 m/s. find den gennemsnitlig modstand mod gennembrydningen...?? -
Hvordan transporteres stoffer rundt i kroppen?
Forumindlæghej! mit spørgsmål lyder således: hvordan transporteres stoffer rundt i kroppen?? jeg har skrevet dette: Kroppens kredsløb består af hjertet, blodet og blodårerne. Det fungerer som et transportsystem og er livsvigtigt for kroppen. Lungerne Din vejrtrækning foregår i de to lunger. Når du trækker... -
kemii hjælp
Forumindlægemnet: forbrænding af organiske stoffer Hvad skal jeg komme ind på her, i må meget gerne definere det for mig også...
