Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 19841 til 19860 af 52201
  • kort Oversættelse skal rettes

    Forumindlæg
    12 students on the alternative film school in Copenhagen are excited to work with their finishing project. It is succeed for them to get an celebrity, as it is the American author and instructor Paul Auster, to decide the conditions for their final movie. They shall be created from following quo...
  • Afsætning

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg søger ordentlige noter (dvs. noter til hele bogen - ikke det der kun er her på siden til de 3 første kap. men til hele pensum) til Afsætning - både B og A niveua??på forhånd tak..
  • Hvad betyder [ ]?

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med at læse mine noter til fysik/kemi noter. Der er et spørgsmål, jeg ikke kan huske hvad svaret er. Spørgsmålet er: Hvad betyder [H+] og [OH-]? Tak på forhånd
  • Herodot. Kampen mod perserne.

    Forumindlæg
    er der ikke nogen der har noget godt at sige om denne her.. har lige fundet ud af at mine noter ikke er helt tilstrækkelige.. og jeg skal op i dag kl 14:30! læser på livet løs, men det ville være godt hvis der var nogen der havde lidt noter til den...
  • fodboldenglen

    Forumindlæg
    Har desperat brug for nogle noter til fodboldenglen. Synes bogen er dødkedelig og har ikke fattet særlig meget af den. Det kunne være lækkert med nogle noter. I kan sende det til min mail [email protected].
  • monosakkarid

    Forumindlæg
    jeg sidder og kigger på mine noter fra timerne....jeg har skrevet i mine noter at et monosakkarid består af et molekyle, men der står står ikke hvilken slags molekyle det er..er der en der ved det??
  • HJÆLP - Herman Bang

    Forumindlæg
    Hej ale sammen.. Jeg skal op i dansk på mandag. Jeg mangler noter til Herman Bang og novellen "pernille". Hvis der også er en, som har nogle noter til Otto Frello, er de meget velkomne til at skrive :)
  • Hjælpemidler med til FSA

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i kristendom til 9. klasses afgangsprøve. Men jeg er i tvivl om hvad vi må have med... Egne noter? Lærerens uddelte papirer om fx islam? Kopier af andres noter? Tekster? Hjælp!!
  • HISTORIE EKSAMEN

    Forumindlæg
    Er i seriøs mangel på noter omkring "Blokopdelingen af Europa og tysklandsproblemet". Er der nogen der ka hjælpe ? og tager også graciøst imod noter omkring stormagtspolitikken :) tusind tak på forhånd :)
  • Verdensbilleder

    Forumindlæg
    Hej skal op til en prøve i morgen med noter, så vil lige høre om der nogle er jer der sidder med viden inden for verdensbilleder, eller evt. har noter? Hjjjjjælp. Aristoles, Tycho Brahe, Johannes Kepler.
  • opret katte

    Forumindlæg
    hejsa jeg vil godt vide noget om at opdrage en kat
  • Ensvinklede trekanter

    Forumindlæg
    Er der ikke en klog person, der kan give mig et bevis for, at forholdet mellem de tre par af sider i to ensvinklede trekanter er konstant? Altså at der for to ensvinklede trekanter ABC og A'B'C' gælder, ata = k*a'b = k*b'c = k*c'
  • Mat på B-niveau.

    Forumindlæg
    Jeg sidder så her og spekuler lidt over hvordan jeg skal blive Datamatiker? http://tietgenportalen.tietgen.dk/dk/vu/Uddannelserne/Datamatiker/Adgangskrav%20og%20optagelse/Sider/default.aspx som i se det link kræver det mat i B-niveau. Hvordan får jeg så det B-niveau? Ville den her måde virke for ...
  • Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej:) Jeg er ved, at lave et eksempel på mulitiplikatorvirkning, med de nyeste tal fra nationalregnskabet. Jeg skal finde 6 ting, og den ene er importandel, og vil bare lige spørge, om det er hvad Danmark importerer, eller om det er hvad der bliver importeret til DK...
  • Bestem a, tangent

    Forumindlæg
    HejJeg skal bestemme a så grafen f(x)=x^3 - 2x^2 + ax + 1 har én vandret tangent.Hvordan gør jeg?
  • Hjælp til en funktion!

    Forumindlæg
    Jeg mangler hjælp til denne opgave.. Er fuldstændig blank :SEn funktion f er givet ved f(x)= 1/8x^4 + 1/2x^3 - 3/2x^2 - 4xBesten f´(x)DEt oplyses at ligningen f`(x)=0 har løsningerne -4, -1 og 2.Bestem monotoniforholdene og de lokale ekstrema for f.Bestem værdimængden for f.
  • MANGLER EN TIL AT LÆSE MIN SSO I GENNEM!!!

    Forumindlæg
    Er det nogen matemtik "geni"/"hoveder", der har lyst til at læse min sso.. Hvis der er Pleas kontakt mig.. på forhånd tak :-D
  • Mat A

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg vil lige høre om der er nogle, som ligger inde med en matematikprøve (skr.) for A-niveau. Skal have det næste år, og vil derfor gerne forberede mig lidt.. Det er ligemeget hvilket årstal, såfremt det blot er Mat A :)
  • Forskellen på DTU og KU ?

    Forumindlæg
    Først og fremmest, tillykke til alle studenter i 2009 :) Ansøgninger skal jo være sendt inden søndag den 5 kl 12.. Jeg er stadig i tvivl omkring de forskellige uddannelser, så har nogle spørgsmål.. Hvad er forskellen på uddannelserne som findes på DTU og KU? Jeg ved at man på DTU både kan blive u...
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Jeg forstår simpelthen ikke hvordan jeg løser denne opgave, er der nogle der kan forklare mig hvordan jeg gør?:(

Søgninger relateret til matematik noter skriftlig