Søgning på: billedkunst eksamen. Resultater: 19861 til 19880 af 34503
-
Perspektivering
ForumindlægHej allesammen har trukket levende reklamer til min eksamen og har valgt reklamen sænk farten før det er for sent men ved ikke hvad jeg kan perspektivere til nogen ideer? -
Hjælp søges til statistik (STATA)
ForumindlægHejsa, Jeg søger en som kan hjælpe med min statistik eksamen ved brug af STATA mod betaling. Udover brug af STATA skal du også have en teoretisk forståelse :) -
Gi mig Danmark tilbage - budskab
ForumindlægJeg har valgt teksten gi mig Danmark tilbage som tekst til mi dansk eksamen. jeg har dog lidt problemer med budskabet, nogle der kan skrive hvad budskabet er? -
Analyse af "to ting man aldrig kan vide"
ForumindlægHjælp! Jeg skal til eksamen i "to ting man aldrig kan vide" af dorthe de neergaard Hvis nogen mugligvis har en analyse af den ville det være en stor hjælp. Jeg skal lave en analyse samt perspektivering. -
Kan man få merit overført enkeltfag til NF?
ForumindlægJeg er i gang med at tage en 2-årig HF (jeg er ved at afslutte 2. semester). Jeg netop nu været oppe til den tværfaglige eksamen i NF (naturvidenskabelig faggruppe), men jeg har tidligere taget HF enkeltfag, hvor jeg var til eksamen i geografi på C niveau. Jeg ville høre om der var nogen der vids... -
fremstilling af alkohol
ForumindlægHej jeg skal vise på torsdag til eksamen fremstilling af alkohol. Jeg ved man kan danne alkohol ud fra en alken og vand, men er der en som kan hjælpe mig med at skrive reaktionen op? -
Vækstrate og eksponentiel vækst
ForumindlægHejj Jeg har en eksamen i morgen og skal derfor forberede mig på nogle forskellige emner. Er der nogen der kan forklare mig hvad "Vækstrate og eksponentiel vækst" er? og hvad "Binomialsandsynlighed" går ud på... tak på forhånd -
ENGELSK TERMINSPRØVE! (HTX)
ForumindlægEr der nogen der har et eksamensæt af den Engelske skriftlige eksamen B (HTX). Jeg skal til terminsprøve på mandag og vil gerne øve lidt! Har ledt på nettet og kan ikke finde en eneste til HTX B-nivuea!! Please hjælp! :) -
Hvis man dumper et adgangsgivende fag?
ForumindlægHej, Jeg er nysgerrig på om, hvis man dumper et fag til eksamen eller i det hele taget, om det så stadig er muligt at komme ind på en uddannelse, hvor det er et krav? Kan man tage den om eller lignende? Vh. Katrine:) -
HJÆLP TIL FAMILIE-ARVERET
ForumindlægHejsa. Jeg har brug for hjælp til Familie-arveret eksamen, og vil høre om der er en der har tid til at undervise mig i 1-2 dage. Det er selvfølgelig mod betaling! Mvh. Jurastuderende -
Samfundsfag skriftlig A digital eksamensæt
ForumindlægVores klasse skal op i en digital eksamen i samfundsfag, så jeg eftersøger nogle tidligere eksamenssæt, som kan forberede mig på dette. Gerne de aller seneste, så de er helt "up to date". -
Trekantsopgave
ForumindlægHej hvordan løses 8b i følgende: http://www.uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/131206%20MatA-stx-06122013.ashx -
Kvote 2 spørgsmål. (Bilag)
ForumindlægHej SP, tror i man skal vedlægge sit eksames bevis til kvote 2 ansøgningen og tror i de ligger vægt på en job anbefaling i den samlede vurdering? Mvh. Mark -
Vejledende løsninger til Erhvervsret C
ForumindlægVil høre om nogen sidder inde med vejledende løsninger til Erhvervsret C (Anne Lind Gleerup og Ulla Rosenkjær) Ville være dejligt med nogle hurtige gennemgang lige inden eksamen.. :) -
Tekster?
ForumindlægHejsa er der nogle der ved eller kender nogle steder hvor man kan finde tekste, skal nemlig op til eksamen og vil meget gerne finde de tekster jeg mangler igen men ved desværre ikke hvor...? Tak for hjælpen på forhånd!! ;-) -
Fysik kemi Hvad bruges Beta og Gamma Stråling til i hverdagen
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i år hvor jeg skal vide noget om radioaktive stråler men jeg ved ikke hvad Beta og Gamma stråling bliver brugt til i hverdagen? Nogen der ved det. På forhånd tak(: -
Synopsis omkring Danmark
ForumindlægHej. Jeg vil lige høre om nogle af jer har nogle gode tekster, kortfilm, sange mm. Som passer godt til emnet Danmark, da det er til min mundtlig dansk eksamen. -
pensum fysik 2014
Forumindlæghejsa, jeg er en elev i 9 klasse. jeg skal op til fysik eksamen her til sommer, og jeg vil gerne lige vide hvad pensumet er for mig tak på forhånd hilsen Peter :D -
Valg af eksamenstekst
ForumindlægHej alle Vi har lige trukket emner til mundtlig dansk eksamen, og jeg trak "fra romantikken til realismen". Er der nogen, der har gode tekster, billeder eller malerier til det det emne, det ville være en kæmpe hjælp! På forhånd tak :-) -
Fordybelsesområde: Den utrolige fortæller - novelle?
ForumindlægHar trukket fordybelsesområde til mundtlig dansk eksamen i 9. Klasse i dag, og jeg trak "Den utrolige fortæller". Er der nogen, der kender noveller, som passer ind under dette fordybelsesområde? :-)
