Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 19861 til 19880 af 45450
-
Bølger og lyd!!!!!!!!
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med min fysik aflevering? Det jeg leder efter er der nogen der ved hvad man skal skrive i efterbehandling? Og databehandling?( hvad er forskellen?) Og selve i teoridelen? Jeg har om stående lyd bølger, jeg er virkelig lort til det her. Er der ikke nogen som har lavet ... -
HASTER FREMSTILLING
Forumindlæghej. jeg er igang med min 2. års opgave i his. om vores koloni i Trankebar. Jeg har fået en fin opgave formulering af min lærer, men jeg forstår den simpelthen ikke. Jeg håber virkelig på hjælp :) Fremstillingen: Der arbejdes normalt med forskellige skriveniveauer i fremstillingen. Redegørelse... -
TAKSONOMI???
ForumindlægHej... Jeg tænkte på, er det vigtigt at opgaven er delt skarpt op i taksonomiske niveauer??? Altså SKAL redegørelse stå først og så de efterfølgende niveauer nedenunder eller må man gerne blande det lidt ind i hinanden??? -
Fortolkning af krig og fred
ForumindlægHej :-) Jeg skal lave en fortolkning af digtet ''Krig og Fred'' af Uffe Harder. Mit problem er, at jeg aldrig har skrevet en fortolkning før, så jeg aner ikke hvordan en fortolkning skal starte.. Indtil videre har jeg skrevet forfatter (lidt fakta om ham), udgivelses år o... -
Det forsømte forår - HJÆLP
ForumindlægHej Er der nogen, der kan hjælpe mig med et resume af det forsømte forår? Håber I kan hjælpe :) -
interne data
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe med at vise hvordan virksomhedens interne data kan bruges -
SSO
ForumindlægHej jeg har et problem med min problemformulering. Nu er jeg ikek så meget inde i social arv, men valgte det fordi jeg synes det lød som et spændende emne. Der står jeg skal diskuter med udgangspunkt i forskellige teorier og inddrag bilagene , hvad der kan gøres for at kompenserer for den social... -
Google og afsætningsteorier
ForumindlægJeg skal i næste måned begynde på en større og betydelig selvstændig opgave. Jeg har valgt at skrive om Google i fagene IT og Afsætning. Opgaven skulle blive. ca. 5000 ord tilsamens. Endnu har jeg ikke fult besluttet mig om hvordan jeg vil skrive opgaven og hvad der skal være i focus. Jeg tænkte ... -
pllzzzz hjælp
Forumindlægjeg har brug for nogens hjælp., jeg skal skrive om litterære artikel. om barndommens gade. er der ik nogen der vil lige fortælle mig hvordan man skan skrive det.. er gpet i stå har skrevet , indledning og resume, men er gået i stå nogen der vil hjælp .., plzzzz hjælp..!! -
Hjælp til AT-synopsis
ForumindlægHej, Jeg har stærkt brug for hjælp til nogle problemstillinger til mit emne, som er "det perfekte menneske" i hhv. oldtidskundskab og biologi. Jeg har valgt at benytte Platons Staten til at belyse oldtidens perfekte samfund og herunder det perfekte menneske og i biologi vil jeg benytt... -
Rette min oversættelse? ca. 7 linjer
ForumindlægDansk version: Familien Mann er en institution i Tysland. Faderenn Thomas Mann modtog som den første tysker Nobelsprisen i litteratur i 1920’erne, og Thomas Mann er i dag stadigvæk en de betydigste tyske forfattere. Familien boede i Lübeck, og i sit hovedværk ”Buddenbrooks” fr... -
2. års opgave i dansk
ForumindlægJeg skal til at skrive min 2. års opgave i dansk, og jeg vil meget gerne skrive om naturalismen og romantikken, hvor jeg sammenligner de to. Men jeg har lidt problemer med at opstille en problemformulering, så hvis der er nogen der har nogle ideer, ville det være dejligt :D -
Roman til SSO opgave?
ForumindlægHej Jeg skal snart finde emne til min SSO opgave, og tror jeg vælger danskfaget. Jeg vil gerne læse en roman, og lave romananalyse dertil. Men jeg ved ikke hvilken roman. Har i nogle idéer? Det skal selvfølgelig være en der er kød på fagligt. -
Metode
ForumindlægHvad skal skrive i metode? min emne er batterier -
ARTIKEL
ForumindlægHej (; Jeg har, skulle læse en artikel og besvare på følgende opgave: Gør rede for og diskuter synspunkterner og argumentationsformen i Lars Bennikes artikel. Jeg går lidt i stå ved ARGUMENTATIONSFORMEN, da jeg egentlig ikke er sikker på, hvad det lige præcis er.. Håber der er nogle, der kan hjæl... -
Litterær artikel
ForumindlægNogen der har en god model for, hvordan man skriver en litterær artikel:)? -
Emne til Dansk og Psykologi
Forumindlægjeg har valgt at skrive AT i Dansk og Psykologi da det umiddelbart var de fag jeg helst ville have, men jeg er i tvivl om hvilke emner der er til rådighed, så ville høre om der er nogen der sidder inde med idéer? På forhånd tak! -
Budgettering
ForumindlægHej, håber at kunne få lidt hjælp på denne opg. Budgettering Peter og Ulrik er i gang med budgetteringen for 2007. De har allerede udarbejdet et budgetforslag, men de er ikke umiddelbart tilfredse med det budgetterede resultat. Derfor har de udarbejdet 2 nye budgetforslag til hver af varegrup... -
metode: Dansk & biologi
Forumindlæghvilke forskelle og ligheder er der mellem helholdvis de danskfaglige metoder og de biologiske? -
Vurdering af stil?
ForumindlægHej. Hvis der er nogen af jer der har lyst til at læse min stil og give en vurdering vil jeg blive meget glad! Mvh Kenneth
