Søgning på: matematik eksamen 2020. Resultater: 19861 til 19880 af 60833
-
HJÆLP!!!
ForumindlægHEY...R DER NIGLE SOM VAR TIL AFGANGSPRØVE DER KAN FORTÆLLE MIG OM DET VAR LET TIL BÅDE DANSK OG MATEMATIK SKRIFTELIG OG VAD HANDLEDE DET OM?????KAN DU NÆVNE MIG DE 5 ELLER HVOR MANGE TING DET NU R MAN KAN VÆLGE IMELLEM TIL DANSK SKRIFTELIG? -
Gamle 10. klasseelever
ForumindlægHvordan gik det til afgangseksamen i matematik? Hvilket emne kom i op i? Var det svært? Ellers andet du/I vil tilføje? P.S Jeg går selv i 10. klasse og skal snart til terminsprøven og kunne godt tænke mig at øve mig, inden terminsprøven indtræder til januar, så et par påhits ville være til sto... -
TERMINSPRØVE
ForumindlægHej derude. I morgen tidlig skal jeg til terminsprøve og dertil kunne jeg godt bruge nogle noter eller gode råd, da matematik ikke er min stærke side :) Jeg har det på 2. år og på B-niveu. kan nogen hjælpe? VH Niels :) -
Er der en hjemme side der kan regne brøker?
ForumindlægHej, jeg fandt engang en hjemmeside der kunne regne brøker. Men det er ret lang tid siden, er der nogle der måske kender til sådan en side, da den var en god hjælp når man lige skulle det basale matematik. Undskyld overskriften hjemmeside* -
Stikprøveundersøgelse, Vejen til Matematik B2, Opgave 168, Side 217, (Knud Erik Nielsen og Esper Fogh)
ForumindlægOpgave 168 En virksomhed producere elektriske pærer i titusindvis. Gennem et antal stikprøveundersøgelser har virksomheden fundet frem til, at 6 % af pæreren er defekte. En forhandler af virksomhedens pærer foretager sin egen stikprøveundersøgelse. Han udtager en stikprøve på 50 pærer. Hvad er på... -
Indekstal
ForumindlægJeg skal redegøre for indekstal som en del af min mundtlige matematik eksamen. Hvordan ville i redegøre for indekstal? AL HJÆLP ER VELKOMMEN -
Kan jeg komme ind?
ForumindlægHej, Jeg har lige fundet ud af jeg har dumpet Matematik A på HTX, men for at læse videre skal jeg kun bruge Matematik B, og fik 7/7 i matematik sidste år i gennemsnit, vil det sige jeg har bestået matematik B? eller gælder den ikke? Tak på forhånd -
Antal eksamener på HTX
ForumindlægHej alle sammen Jeg spekulerede på hvor mange fag jeg kan komme op i, samt om jeg skal op i et bestemt antal af A-, B- eller C-fag? Jeg har følgende fag: A-Fag Dansk Matematik Fysik Engelsk Teknikfag B-fag Kemi Idehistorie Teknologi C-fag Biologi Samfundsfag Kom/IT Programmering -
Dumpet engelsk B - men C ?
ForumindlægHey . Jeg dumpet min engelsk eksamen sidste år i 3.g . Da jeg skal til at søge ind på en uddannelse hvor det kræver C niveau er jeg lidt i tvivl om jeg har bevis på C ? Det minder lidt om et af mine kammerateres situation da han dumpet til eksamen i Matematik A , men fik så tilsendt sit B bevis ? -
Terminsprøve
ForumindlægHej, jeg skal til mateatik terminsprøve imorgen og er lidt nervøs. Jeg regner faktisk med at dumpe, da jeg er rigtig dårlig til matematik. Jeg har matematik på B-niveau. Er der nogen der har været til terminsprøve i matematik B i år? Og har i evt. ideer til hvad jeg kan øve.? Crew. -
Hvor mange 00?
ForumindlægEr der en regel om hvor mange 00'er man maks må få i sin gymnasietid? Jeg fik 00 i mundtlig biologi i 1.g, det er foreløbigt det eneste 00 jeg har på mit eksamensbevis, men jeg har en fornemmelse af at jeg har fået samme karakter i min skriflige eksamen i matematik for nylig. Så hvor mange 00... -
Mat: perspektiv og selvstændighed
ForumindlægEftersom undertegnede ikke har fuldkommen klarhed angående hvorledes den udemærkede præstation foregår i matematik, spørger jeg derfor:Hvordan foregår perspektivering og abstraktion i matematik mundtlig eksamen?Hvordan vises "en usædvanlig selvstændighed"?mvh Duc de monde -
hjælp til Excel
ForumindlægHej, vi har en matematik eksam på fredag, hvor vi kun må bruge excel. Da jeg ikke har brugt Excel før, så jeg vil spørge om, man kan fx isolere x i excel, differentiere og lave en graf udefra en funktion? -
Prøver/fforberedelse
ForumindlægNogle der kender har kendskab til hjemmesider, hvor du kan øve, forberede, dig op til eksamen, samt optagelse? Altså teste hvorfor et niveau man ligger på. -
HASTER VIRKELIG!!
ForumindlægJeg har en matematik opgvae, som jeg har brug for hjælp til. Håber virkelig en kan hjælpe. Tak I 2005 var bevillingerne til forskning og uddannelse i et bestemt land 20 mia. kr. Det bliver besluttet, at disse bevillinger skal sitge med en fast årlig procent, så de i 2020 når op på 60 mia. kr. a) ... -
SRP Det skrå kast
ForumindlægJeg uploader hermed, nogle dokumenter tilhørende en matematik og fysik SRP på A-niveau. Opgaven er næsten helt færdiglavet, dog mangler en lille del. Jeg uploader i alt tre dokumenter, som hører til ovennævnte opgave. Disse dokumenter er en del af opgaven, som eleven skal aflevere fredag d. 3 apr... -
Dokumentation ligning og funktion
ForumindlægHej, jeg har en matematik aflevering der handler om ligning og funktioner, som jeg ikke rigtig kan finde ud af det og fatter slet ik noget af hvordan jeg skal løse opgaverne hvilke af de to produkter A og B har den bedste dækningsbidrag pr. stk ? hvad vil chrestens løn være i 2020 hvad blive... -
Merit
ForumindlægJeg har taget første år af HF, men har pga. sygdom været nød til at holde et års pause. Da jeg har taget første HF på den gamle reform, kunne jeg ikke bare starte på andet år på den nye reform, men skulle starte forfra. Jeg har så valgt studenterkursus i stedet for HF, hvilket jeg er godt tilf... -
optagelse efter sommer (hjælp)
Forumindlæghej.. jeg vil gerne ind på IHA og læse ingeniør.. kravene er blot: Krav til niveauer? Ud over ovennævnte eksamen er der følgende krav til niveauer: Matematik på A-niveau med en gennemsnitskarakter af mundtlig og skriftlig eksamen på mindst 6,0 efter 13-skalaen eller 02 efter 7-skalaen Fysik ... -
Eksaminer i år
ForumindlægJeg går i 2g og vil gerne vide, hvor mange eksaminer jeg skal op i i år. Min studieretning er MatA, FysB og KemiB, som valgfag vælger jeg FysA og astronomiC. I 1g afsluttede jeg samf+bk, men var ikke op i nogen eksaminer. I år afslutter jeg old, rel, tysk og kemi B. Eng B kører vist 3-årigt for...
