Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 19881 til 19900 af 34487
-
De unge og de gamle af Gustav Wied
ForumindlægHej, jeg sidder og laeser op til eksamen lige nu og vil hoere om der er nogen der har en analyse af Gustav Wieds 'De unge og de gamle'? Det kunne vaere et stort hjaelp! Paa forhaand tak (: -
Vigtigt spørgsmål!!
ForumindlægHej, Hvordan bliver man vurderet på den skriftlige eksamen: matematik b? Altså får man 10 , hvis hele opgaven er rigtig, eller kan man få 10 point for hvert delspørgsmål? Er lidt i tvivl? ?? -
Analyse af årsrapporter
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i virksomhedsøkonomi og ville høre om nogle ville hjælpe med at sige nogle ting omkring nøgletal samt hovedtal, hvis jeg uploader rapporterne? -
Problemstilling
ForumindlægHej derude! Står her og er vildt frusteret over at jeg om få dage skal op til eksamen i 9 klasse!!! Har brug for hjælp! "Hvorfor betegnes nogle energikilder som CO2 neutrale?" -
Tutor søges i Eksternt Regnskab
ForumindlægHej, Jeg skal snart op til en skriftlig eksamen i eksternt regnskab og søger i denne forbindelse en tutor til eksamensforberedelse. Det vil selvfølgelig være mod en aftalt timepris. Send gerne en besked. :) -
Hjælp til disposition om radioaktivitet.
ForumindlægHer efter juleferien skal jeg til eksamen i fysik, og jeg har brug for hjælp til en disposition om radioaktivitet. Hvilke emner skal man bare have med? - Evt. nogle gode råd til en god karakter? -
Valg af essay
ForumindlægTil min mundtlige eksamen i dansk skal jeg have fundet et essay, der handler om glæde - det er lige meget, hvad glæden er til/for, bare en glæde til noget eller nogen. Jeg skal bruge den til at perspektivere til “hindbærsnitter” af Søren Ryge. Tak. -
Søger hjælp til erhvervsøkonomi eksamensopgave
ForumindlægJeg søger en, der vil mod lidt betaling, tage min erhversøkonomi eksamen for mig? Det vil dreje sig om en opgave svarende til 4timers arbejde. Det er erhversøkonomi på C-niveau på EUC/HG -
HTH-IT
ForumindlægHer, jeg sidder og laver min eksamen opgave, og har en mindre svaghed når det gælder IT :S Håber der en venlig sjæl der vil hjælpe mig :) se vedhæftet fil -
Har jeg regnet rigtigt? Mat A opgaver
ForumindlægJeg har været til eksamen i dag og vil høre om der er nogen der kan se om det jeg har lavet, er korrekt. Har brugt maple til at løse opgaverne Mvh Isabella -
AT: kommunikation
ForumindlægHej! I dag fik vi offentliggjort vores overemne til AT-eksamen: Kommunikation Har nogle ideer til hvad jeg kunne skrive om og hvilke fag? Er lidt på bar bund!! -
Mundtlig samf - dansk politik
ForumindlægEr til 24 timers eksamen i samf A og har trukket dansk politik i en brydningstid - bilagene handler om udlændingepolitik, arnepension og velfærd. Nogle ideer til problemformuleringer? -
Analyse af (En agitator på nørre fælled)
ForumindlægJeg skal analysere en agitator på nørre fælled til min mundtlige eksamen men jeg sidder lidt fast på punktet billedasprog da jeg ikke helt ved hvad der egentligt skal skrives. -
Hvad er M, n og m
ForumindlægHej. Er i gang med at læse til eksamen, og er blevet i tvivl om hvad stofmængde (n), Masse (m) og Molarmasse (M) er. Hvad er enheden på dem? Hvordan regner man dem (eksempel)? Hvad er de tre formler for hvis man har to af delene? Tusind tak på forhånd :) -
Differentialregning
ForumindlægHej, jeg skal op til en matematik mundtlig eksamen, men jeg forstår ikke opgaverne (jeg er virkelig dårlig til matematik) jeg vedhæfter nogle screenshots af opgaverne tak på forhånd!! -
Evolutionsprincipperne
ForumindlægGodaften, jeg sidder og er igang med at læse op til eksamen, et af spørgsmålene er forklar evolutionsprincipperne, problemet er at jeg ikke ved hvad det er? Så håbede nogle af jer kloge hoveder kunne forklare mig det -
CO2 og H2O som hævemiddel?
ForumindlægHej, jeg har som eksamens spørgsmål: Hvorfor kan CO2 og H2O få en dej til at hæve? Jeg har søgt på nettet, men det har været forgæves. Nogen der kender svaret? (; -
Trykte reklamer ideer
ForumindlægHej, jeg har trukket trykte reklamer til min afgangs eksamen, og ville i den sammenhæng hører om der var nogen der havde nogle gode ideer til en god reklame? Tak på forhånd! -
Matematik HHX B niveau d. 26 maj 2015
ForumindlægHejsa, er der nogen der ligger inde med OPGAVE 7 spørgsmål C fra eksamen i matematik på hhx b niveau d. 26 maj 2015? Har virkelig brug for hjælp til den -
Gode billeder at analysere
ForumindlægHalløj:) det her er første gang jeg stiller et spøgersmål her inde. Men ville høre om der er nogen der har nogen gode Kunstnere eller gode billeder man kan analysere på forhånd til eksamen?:)
