Søgning på: Dansk. Resultater: 19901 til 19920 af 40954
-
Sætning på tysk
ForumindlægHej Allesammen. Nogen som gider at oversætte mig denne danske sætning til tysk: December er en aktiv måned, hvor kreditkorten er bliver brugt meget ? Kreditkarten (F) Monat (M) På forhånd tak -
2.g opg, romantikken, romantisme eller moderne gennembrud
ForumindlægHej Skal til at vælge om jeg vil skrive i dansk, historie eller begge fag og ville derfor høre om der eventuelt var nogen der havde forslag til et emne inden for romantikken, romantisme eller det moderne gennembrud? -
2.g opg, romantikken, romantisme eller moderne gennembrud
ForumindlægHej Skal til at vælge om jeg vil skrive i dansk, historie eller begge fag og ville derfor høre om der eventuelt var nogen der havde forslag til et emne inden for romantikken, romantisme eller det moderne gennembrud? -
Hjælp til redegørelse
ForumindlægHej. Er er den venlig sjæl der kan hjælpe mig med at komme i gang med redegørelsen til min synopsis? Min problemstilling lyder således : - Redegørelse for medialiseringen af politik i det danske samfund -
HASTER VIRKELIG!!!
ForumindlægHej Folkens. Jeg skal op i mundtlig dansk i 9.klasse og har så valgt kortfilmen Dennis, men jeg skal også vælge en oplæsningsstykke på 360 ord, men ved ikke hvilke...Vil blive meget glad for hvis i kunne finde nogen forslag til mig. På forhånd tak:) -
Hjælp...!! Please
ForumindlægHej allesammen.. jeg skal til terminsprøve imorgen i dansk... skriftlig Opgaven er fra sidste år.. 2005.. er der nogen der ved hvordan det kommer til at se ud.. eller ved hvad den indholder.... håber i kan hjælpe mig... Please.....!! -
Det er sikkert ikke muligt...
ForumindlægMen er der nogle der ved hvad der vil komme med i FSA dansk skriftlig fremstilling? Er bare vildt nervøs over, at der ikke vil komme novelle med i, da det er den jeg er bedst til. Essay er den jeg er dårligst til. -
Deco Art
ForumindlægEr der nogen her der kan forklare mig hvad deco art det er, og hvad man kan få af jobs ved den uddannelse.. (vil gerne vide den danske betegnelse for deco art hvis der er nogen der kender den) -
Eksamenssæt
ForumindlægHej er der nogen som ligger inden med nogle af de nye eksamenssæt for dansk skriftlig eksamen stx A niveau, da det ville være rart at have en nogenlunde ide om hvordan de er struktureret :) -
Inspiration hjælp
ForumindlægHej derude.. Jeg er igang med min dansk/historie opgave og har valgt korstogene, er der nogle som har skrevet denne opgave og har lyst til at sende opgaven til mig, som inspiration ? :) -
Litterære perioder
ForumindlægHej. Jeg skal op i dansk i morgen og jeg vil meget gerne lige have det litterære perioder kodet ind i mit hovedet. Så tænker på og nogle kunne hjælpe mig. :) Jeg har Romantikken, Det moderne gennembrud, men hvad for nogle er mere vigtigere :) -
Hvordan belyser ens to fag ens hovedspørgsmål?
ForumindlægHej alle. Jeg vil gerne vide hvordan ens to fag ( i mit tilfælde Samf og Dansk) i AT belyser ens hovedspørgsmål/ emne ( finanskrisen) .. Er helt lost her ! Nogen forslag?eller hvordan har i andre gjort det? -
Gode råd/rettelse af en synopsis
ForumindlægHej jeg sidder med en synopsis, der omhandler atombomber under fagene Dansk og Fysik. Er der nogen som vil tage et hurtigt kig på mit talepapir ? og hjælpe med metoder ? På forhånd tak :) -
Check min færdige tysk oversættelse igennem for fejl?
ForumindlægJeg ville virkelig værdsætte hvis nogen ville checke om jeg har rigtig kongruens, sætningsopbygning osv! Tak på forhånd :) Jeg har vedhæftet et worddokument med den danske tekst, samt min tyske oversættelse! -
Saga analysemodel
ForumindlægHej alle! Nogen som har en god analysemodel til sagaer? Jeg går ud fra, at man også kan trække det til dansk mundtlig eksamen, så det ville være super godt hvis nogle af jer havde noget man kan analysere ud fra? Tak på forhånd -
hvordan gør man
Forumindlægkursen i USA: 700 d.kr En burger i USA koster: 2,19$ og i Dk koster en burger 24,75 kr. Hvordan omregner man prisen for en dansk burger i dollar? -
Oversættelse og essay
ForumindlægHej derude Er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg skal lave et essay omkring hvordan jeg har oversat en tekst fra engelsk til dansk? evt forklare mig lidt om skopos teorien? På forhånd tak -
HJÆÆLP! TYSK OVERSÆTTELSE :( DET HASTER!!
ForumindlægJeg har stærkt brug for en der kan oversætte fra dansk til tysk! Den skal afleveres imorgen senest klokken 08.00. HÅBER VIRKELIG MEGET AT EN AF JER DERUDE, KAN HJÆLPE MIG :(!! -
William af Jan Sonnergaard
ForumindlægHej folkens! Jeg har trukket post moderne forfattere til min dansk afgangsspørve. Så jeg ville høre om hvad i har af forslag til annalyse og om jeg overhovet kan bruge denne tekst som prøveoplæg! -
Hvornår var hvad?
ForumindlægJeg savner et overblik over de forskellige perioder i dansk litteratur. Altså jeg ville gerne have en kronologisk oversigt over perioderne(gerne med årstal). Er der nogen som kan hjælpe mig med dette??
