Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 19901 til 19920 af 60879
-
hjæælp mig jeg vil gerne få højer karaktere?
Forumindlæghvordan kan man få højer karaktere? jeg har mange venner der slet ikke er god til sproget og hellere ikke til selve faget men de får altid 10 tal til eksamen? hvad er årsagen? er der et bestemt måde til eksamen? hvad kan jeg gøre for at få højere karakter? please hjæææællppp venlig hilsen mig... -
Renteformlen
ForumindlægHej Jeg vil gerne i min mundtlig eksamen kunne drage en sammenligning mellem renteformlen og potensligninger. Men hvordan gør jeg det smartest - uden censor opdager jeg er en dør til potensligninger :) Er der nogen der har et godt råd? -
mm
Forumindlægm -
Hvad skal jeg!!!
ForumindlægHej jeg går i folkeskolen har lige fået mine eksamenskarakterer men de er ret dårlige har dumpet i dansk (jeg kan godt komme ind da mit snit ligger over 02)men jeg vil gerne på stx efter ferie og det kan jeg også fordi jeg er blevet ærklret uddannelses parat og der havde jeg faktisk fået 4 i dans... -
Om naturfagseksamen
ForumindlægHej alle sammen ...Er i den (u)heldige situation at skulle op i mundtlig naturfag her om et par ugers tid ... Vores lærer har dog ikke gjort det store ud af at forklare os hvordan selve denne eksamen foregår...Er der en herinde der kan gøre sig den ulejlighed at forklare hvordan naturfagseksamen ... -
Har jeg snydt?
ForumindlægHej! Jeg var til terminsprøve forleden dag. Op til prøven øvede jeg mig på de gamle eksamensopgaver fra uvm.dk. Alle de opgaver jeg havde løst i timerne + dem jeg selv havde fundet, havde jeg naturligvis med til prøven. Det viste sig så, at prøven var en af de opgaver jeg havde løst hjemmfra, og ... -
1 spørgsmål ang. dansk årsprøve
ForumindlægHej..er det en gammel eksamenssæt man får i SKRIFTLIG DANSK ÅRSPRØVE I 2.g??hilsen Carolina -
Sicario
ForumindlægHej Jeg er i den ulykkelige situation at jeg skal til eksamen i spansk på torsdag..Jeg ville i den forbindelse høre om der er nogen der skulle ligge inde med notater til Alberto Vázquez-Figueroa's "Sicario"?på forhånd tak..Vh Sonrisa -
HTX Mat/it
ForumindlægHej allesammen jeg skal starte på htx efter sommeren hvad synes i om mat / it linjen dem er har taget den før tak på forhånd. -
Grundbogs anbefaling
ForumindlægNogle der kan anbefale en god grundbog til Matematik A for HF, som dækker hele pensummet? Den skal også have øvelsesopgaver med facit. -
SO2-eksamen
ForumindlægHej :) Jeg går på HTX og bliver student på tirsdag og har brug for nogle gode råder for det. Jeg har den sidste eksamen - SO2 på tirsdag men jeg har været mega fjols, er at jeg har glemt at lægge "arbejder" i prøvemappen, så ved jeg slet ikke hvad jeg skal gøre. SO2 = studieområde d... -
SSO- The Fight Club
ForumindlægHej. Jeg skal skrive SSO på Hf. Har valgt at skrive i faget engelsk, og har købt bogen "the Fight Club" ligeledes på engelsk ;-) Opgaven skal da skrives på dansk ikke? Og resumé på engelsk.. Skal snart aflevere min tilmelding, men er i tvivl om hvordan´jeg skal vælge emne/område. Det er... -
OPTAGELSESPRØVE
ForumindlægHej allle Jeg skal til optagelsesprøve imorgen, i Fysik, dansk, engelsk, og matematik, mundlig. Har i en idé om hvad de kan spørg om. Heeeeeeelp me please!!! -
A-fag mht. medicinstudiet...
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har virkelig brug for jeres erfaringer mht. valgfag i 3g. Jeg vil gerne ind på medicinstudiet (selvfølgelig kun hvis jeg får snittet). Lige nu har jeg science-linjen, dvs. kemi B og fysik B. Jeg vil gerne på SDU eller Aarhus universitet. Jeg kan kun vælge et fag på A-nive... -
imorgen !
ForumindlægHej alle, så er det imorgen jeg selv skal til eksamen, det er endelig den sidste, en nat så er det hat :) Jeg kunne tænke mig at vide hvordan denne eksamen foregår, det er engelsk A niveau, sproglig, gammel ordning.. nogen der kan beskrive den step by step så ville jeg blive meget glad , på fo... -
Terminsprøve ..!!
ForumindlægHej alle sammen :D Jeg har snart terminsprøve, og jeg vil gerne forberede mig, men jeg ved ikke hvordan? Jeg skal op i: Engelsk skriftilige dansk stil fysik og kemi biologi geografi læseprøve diktat. Please hjælp det er første gang, og jeg har aldrige prøvet det før. Jeg vil gerne forberede mig, ... -
Biologi C/B
ForumindlægHejsa igen Min studieretning og Ma-A, Ke-A, Fy-B. Jeg overvejer at hæve biologi til B også. Hvor meget tæler det på begge niveauer? Og der er kun en eksamen på begge niveauer ik? -
SIMPELT SIMPELT ang. årsprøve
ForumindlægJa imorgen skal jeg til dansk årsprøve men jeg sad og tænkte lidt på, må man selv vælge hvad man vil lave til eksamen, man kan enten vælge, kronik, essay eller litterær artikel?... eller er det sådan at man trækker det? Jeg går i stx 1.g -
Hvordan får havvand sin bestemte sammensætning af opløste salte?
ForumindlægHej alle!\n\nJf. den nye reform er alle nuværende 1.g'ere ved afslutningen af det, vi kalder grundforløbet. Hertil er bl.a. knyttet et ekstraordinært fag, NVG (Naturvidenskabeligt grundforløb). Dette er undertegnede på nuværende tidspunkt i færd med at afslutte. Dette sker med en omfattende s... -
KARAKTERBLAD :)
ForumindlægHejsa. Vi skal snart have vores første karakterblad. om ca. 3 uger. Men nogen der kan fotælle om, hvad der mest lægges vægt på. altså har hørt noget om det er Skrifligt mundligt osv. Alstå hvad menes der med det. Ville gerne visse at jeg er mere arktiv i disse ting :)
