Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 19901 til 19920 af 39386
  • SROOO!!!! HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hey, jeg skal aflever sro på fredag og er ikke begyndt endnu. Fag: Samfundsfag&matematik.. Nogle som hjælpe? :(
  • Karakter

    Forumindlæg
    Hej.Er der nogen der ved hvad man cirka får i karakter i matematik skriftlig, hvis man har 82 point? eller 90 point?
  • Bestået??

    Forumindlæg
    Hey. er der nogen der ved hvor mange point man skal have for at bestå den skriftlige matematik eksamen 2005 (ét årig a)?på forhånd TAK....
  • Afsatandsberegning...

    Forumindlæg
    Hej....Hvilket begreber/emner inden for matematikken kommer du i tanke om når jeg skriver/siger afstandsberegning?Malfoy
  • DIFFERENTIALREGNING

    Forumindlæg
    ER DER NOGEN DER KAN FORTÆLLE MIG HVORDAN MAN LØSER OPGAVE 8021 I VEJLEDENE OPGAVER I MATEMATIK 2006 FOR HTX A-NIVEAU?
  • MAT A - HTX

    Forumindlæg
    Hej, jeg er lidt usikker på detaljerne indenfor mundtlig eksamen i matematik A på HTX. Er der nogen der kunne være venlige og forklarer, hvordan eksamen forgår? Tak for hjælpen!
  • haster

    Forumindlæg
    er der nogle der vil hjælpe mig med min srp, jeg skriver i matematik og virksomhedøkonomi og begge fag er a niveau.
  • Beviser

    Forumindlæg
    HejJeg går i 1.g.Skal op til mundtlig matematik på tirsdag.Nogle som kan fortæller mig hvilke beviser man kan tage op i trigometri.
  • Grafisk 2.gradsligning

    Forumindlæg
    Jeg skal op i Matematik B-niveau her på næste fredag!Et af spørgsmålene, går ud på at vise og løse en ´2.gradsligning grafisk.Men hvordan gør man det?Kevin
  • Karakter i mat b.niv. Skr?

    Forumindlæg
    Hej...Er der nogen der har fået karakter i matematik b-niveau skriftlig...?(Sproglige, eller hf'ere????
  • hvis man dumper i et fag men består de andre

    Forumindlæg
    Hvis man dumper for eksempel i mundtlig matematik men, består i de andre fag man skal op i og det er ens første år på HF kan man så godt komme viedere til 2 år
  • Mdt. Mat A1

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg skal snart op i matematik (1.årigt højniveau)- og ville egentlig bare høre om der er nogle der evt. har et eksempel på hvordan et spørgsmål kan lyde??Det ville være skønt:o)
  • Brøker med bogstaver

    Forumindlæg
    Jeg er lige startet på Matematik på fjernundervisning, og kan SLET ikke huske hvordan man forkorter en brøk med bogstav? Jeg skal forkorte
  • ? ja Texas instrument

    Forumindlæg
    Hej er der ikke nogle der har nogle seje apps og programmer til TI 83 og 84? Især er jeg interesseret i spil og matematik hjælpeprogrammer. Tak for hjælpen
  • Opgaver i eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej, Nogle som ved hvilke opgave kommer oftest i matematik b eksamenssæt? evt har en vejledende beskrivelse til hvordan man løser dem? På forhånd tak!
  • eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej skal op i engelsk og matematik årsprøve skriftlig. Nogen der ved hvor man kan finde nogle gamle eksamenssæt med facit?
  • KARAKTERER: Spørgsmål ang skriftlig eksamen i kemi A stx

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogle herinde der ved hvordan karaktererne i kemi skriftlig på stx gives? Altså er der en form for tabel ligesom i matematik og i så fald, hvor kan man se den?
  • Integral

    Forumindlæg
    hej alle sidder og laver matematik uden hjælpe midler. jeg har en opgave hvor man skal bestemme integrallet af (2x-1)^6 men hvad betyder det når der står i 6..
  • Hjælp mat.

    Forumindlæg
    Hej nogle der kan hjælpe mig med, noget matematik jeg ikke kan finde ud af, jeg skal regne det nedstående ud: 1)4+5*2 vil ikke bare have et svar, men hvordan man gør.
  • 3.025

    Forumindlæg
    hej...jeg skal have integreret dette stykke... men sidder hele tiden fast i det. skal bruge det til opg 3.025 i bogen eksamensopgaver i matematik. 6x * 0,4^x

Søgninger relateret til matematik aflevering