Søgning på: matematik b mundtlig eksamen. Resultater: 19901 til 19920 af 132899
-
vdr. program til matematik
ForumindlægHej er der nogle der kender (et gratis program eller et jeg kan downloade.) hvor jeg kan skrive min blækregning ind på pc´en vil gerne have et da min håndskrift ikke er i top. -
Matematik areal (ringe)
ForumindlægHej, jeg har en opgave hvor der står: Find arealet for hver ring. Ringenes Bredde er 5cm. Det ligner nogen lunde det billed jeg har lagt ind her på. Er i sød at hjælp tak:) -
Matematik Virkelig brug for hjælp
ForumindlægFsa 2002 maj-juni 2.2 min lommeregner kan ikke lave den regning. ville være super sødt hvis i lide kunne hjælpe. -
Matematik- Skriv tallet helt ud
ForumindlægJeg har brug for hjælp til denne opgave.. Sådan ser den ud: 1-4 = ? Hvordan skal jeg løse den? Hvordan ser udregningen ud- hvis der er en? Opgaven hedder "Skriv tallet helt ud" Hvis jeg bruger lommeregneren kommer der flere forskeligge svar... Nogle der kan hjælpe? -
Problemformulering i samfundsfag(c) og engelsk(b)
ForumindlægHej allesammen, jeg skal på mandag angive min problemformulering i AT og har tænkt mig at beskæftige mig med fagene engelsk(b) og samfundsfag(c). Jeg overvejer at arbejde med fedme epidimien som et samfundsproblem med fokus enten en af filmene food ink/ supersize me og derefter en analyse af en a... -
Kemi C eksamen
ForumindlægHejsa. Jeg skal op til kemi eksamen snart, og jeg er gået i stå med det her spørgsmål indenfor Ioner og Salte. "Vis hvordan K og Cl kan danne et salt" Nogle der kan hjælpe? Tak på forhånd! -
hvad skal man sige til fysik eksamen?
Forumindlæghej, jeg ville bare spørge, hvad man skal gøre til fysik eksamen? skal man starte med at fortællle om det periodisk system? eller skal man bare begynde at fortælle om de ting man vide om det emne man har trukket? med venlig hilsen jian gui:) -
Engelsk eksamen - delprøve 1
ForumindlægHej, jeg skal til Engelsk A eksamen på mandag, og jeg vil rigtig gerne øve mig på delprøve 1, men jeg kan ikke finde nogen sæt nogen steder. Er der nogen der ligger inde med nogle af de tidligere eksamenssæt eller ved hvor jeg kan finde dem? :) -
Samfundsfag C Eksamen på STX
ForumindlægHej jeg vil gerne hører om der en nogle kvikke personer herinde som kan give mig nogle guldkorn vedrørende Samfunds eksamen på Gymnasiet. Jeg skal snart op og vil lige hører nogle fornuftige bud. På forhånd tak. -
Hvad kom du op i?
ForumindlægHvad kom du op i i år - både årsprøve og eksamen - og hvad ville du havde foretrukket at komme op i? -
Hjernen, hjælp til at inddrage matematik.
ForumindlægJeg skal til at skrive studieretnings projekt, nogen som har nogle ideer til hvordan jeg indrager mattematik? De 3 fag som jeg har valgt er - Biolog Filosofi og matematik. • Biologi Hjernen, hvordan fungere den? • Matematik ??? • Filosofi Sjæl, den åndelige kontra det lægemlige. ... -
Alkohol dagen før eksamen
ForumindlægHejsa Jeg har problemer med at falde i søvn i eksamensperioden. Dette gælder især dagen før eksamen. Der kan gå rigtigt, rigtigt mange timer, før jeg falder i søvn. Jeg tror, det er mest fordi, at jeg tænker for meget over tingene og er urolig. Mange af mine medstuderende tager enten 1-2 glas rød... -
Råd til Samfundsfag C eksamen
ForumindlægHej I hjælpsomme mennesker der ude. Som i kan læse overskriften skal jeg til samfundsfag C eksamen her om 2 uger og har taget faget som selvstuderende. Jeg har i løbet af året læst pensum i bogen grundigt herunde sociologi, levevilkår, det politiske system, velfærd m.m. samt læst nogle af... -
MatA, Er 'Beviset' et must for 12?
ForumindlægJa som der står i overskriften. Skal man have et bevis med til eksaminationen hvis man skal have et 12-tal i Matematik A mundtlig? Altså i de eksamensspørgsmål vi har fået, er der en del spørgsmål som ikke nævner at man skal udlede et bevis. Skal man så alligevel gør det for at få 12? -
SRP græsk matematik
ForumindlægHej Er der nogen der gider læse min Opgave om Græsk matematik igennem Håber i har tid m.v.h. Line Jeg kan sende den, hvis nogen gider læse den igennem -
Matematik og fysik metoder??
ForumindlægHej. Jeg har om skråt kast i tyngdefeltet og skal fremlægge om det i AT. Er der nogen som kan hjælpe lidt med metoder fra begge fag - fra henholdsvis matematik og fysik, samt fagenes kombination. Hilsen Jannick -
Skriftlig prøve - tips
ForumindlægHej!Jeg skal meget snart op til FSA i Matemtik skriftlig (på torsdag)...Derfor vil jeg blive glad for at høre, hvordan I ville have forberedt jer?Hvad kan jeg gøre som forberedelse op til matematik-eksamen?Mange tak! -
Matematik og Biologi /fysik :)
ForumindlægHej Folkens. Jeg har virkelig brug for hjælp til mit AT her i 3.g. Jeg har nemlig valgt matematik og biologi (min daværende tanke var at undersøge screening af brystkræft. Jeg er dog kommet frem til at det er lidt for dybt). Mit problem er nu at kombinere matematik og biologi. Jeg har overvejet n... -
Matematik for 8. klasse
ForumindlægHej Min datter sidder fast i denne matematik opgave. Håber der er nogle, som kan hjælpe: Opgave 1: Et stearinlys på 20 cm har en brændetid på 6 timer og 30 minutter. Brændetiden er tiden, fra man tænder stearinlyset, til det slukkes ved stagen. Der er 16 cm tilbage af stearinlyset. a) Hvor ma... -
Samfundsfag
ForumindlægSamfundsfag C , hvordan forgår eksamen ?
