Søgning på: naturfag eksamen. Resultater: 19921 til 19940 af 34450
-
Fagartikler om 1980'erne
ForumindlægJeg søger nogle gode artikler om 1980'erne, da jeg skal lave en dansk mundtlig eksamen ud af det. Nogen der har nogle gode sider eller artikler? Tak på forhånd:) -
Hjælp til Forsøg
ForumindlægHej. Nogle der har nogle gode forsøg til Eksamen omkring kroppens energi. Hvis i har et forsøg til Kroppens energi inde i de forskellige fag: Biologi Fysk Geografi Tak på forhånd -
Ingen kilder anvendt
ForumindlægHej alle derude Jeg har glemt at indsætte kilder i min dansk opgave til eksamen. Nogle der ved om man dumper pga. af det, eller det bare trækker gevaldig meget ned i karaktergivningen? Tak på forhånd :) -
Fremtidsfortælling noveller
ForumindlægJeg har trukket fremtidsscenarier til dansk mundtlig eksamen. Kender I måske nogle gode forslag til noveller? Novellen må meget gerne minde om De Hvide Mænd. -
Oxoniumionen
ForumindlægHej Jeg er igang med at forberede mig til eksamen, og der står at jeg evt. kan komme ind på oxoniumionen og vands autohydronolyse i et forsøg med titrering af cola, men hvordan vil det være smart at gøre? -
Hvilket produkt?
ForumindlægHej, jeg skal op til eksamen i samfundsfag, og har brug for nogle ideer til et produkt. Jeg skal snakke om NATO, hvad de gør for verden, hvem de er, deres historie og hvordan NATO medvirker i krige.... -
Analyse af Quangs sang
ForumindlægJeg står og er i gang med foreberedelse til eksamen i Dansk hvor jeg trak humor. Jeg vil derfor snakke lidt om Quangs sang fra Terkel i knibe Nogle der har en analyse eller lign? -
Disposition af novellen "en lille tur" af helle helle
ForumindlægHej jeg går i 9. klasse og skal op til eksammen med novellen "En lille tur" Af helle helle jeg skal lave en synopsis og disposition er der nogen der har noget liggende de kan sende til mig -
The Jim Crow Law (mening)
ForumindlægHej jeg har om the Jim Crow-loven til eksamen, og vil bare høre hvad jeres meningen er om loven!:) (skriv meget gerne ned hvad i synes om loven.Alt kan bruges) -
Kemi A STX 21/05-2019
ForumindlægHeey, nogen der har opgavesættet og eventuelle besvarelser til kemi A skriftlig eksamen fra igår, jeg kunne godt tænke mig at sammenligne med mine egne nemlig og har ikke længere opgavesættet :) -
Respiration ligning
ForumindlægEn der muligvis kan forklarer mig respirationligningen? Denne her: C6H12O6 + 6 O2 → 6 CO2 + 6 H2O + energi == Respiration Fatter intet af den og skal til b.la til eksamen i den.. -
hjælp til mikro, makro og privat- økonomi
ForumindlægHej :) jeg sidder med en ØG-opgave hvor jeg skal op til en mudltig eksamen, jeg skal forklare om mikro, makro og privat- økonomi. er venlig sjæl der kan foklare mig det? -
ideer til AP
ForumindlægHej :) har en mundtlig ap eksamen på torsdag. Er der en der ved hvad man skal komme ind på for at få en flot karater. jeg har selv tænkt at komme ind og snakke om Roman Jakobsen. -
Solceller
ForumindlægHej jeg sidder virkelig fast med min nv eksamen om solceller nogle der kan hjælpe. Er hjemmelavede solceller bedre eller købt og hvorfor? På forhånd tak for hjælpen -
gnidning og bremselængde
ForumindlægGnidning og bremselængde. Til den mundtlige eksamen vil jeg komme ind på bremselængdens formel og forklare den: Fbrems=u*Ft Mht. til gnidning, hvad skal jeg komme ind på der? Statisk og dynamisk gnidningskraft eller? -
Ændring i antallet af dansker over pensionsalderen?
ForumindlægJeg har været til skriftelig matematik eksamen idag og jeg er stærkt i tvivl om jeg fik løst følgende opgaver korrekt - Opgave 8, b -
Elektromagnetiske spektrum
ForumindlægJeg skal komme ind på det elektromagnetiske spektrum til eksamen. Skriver jeg det elektromagnetiske spektrum op på tavlen eller fortæller lidt omkring det, eller hvad ville være klogest? Hvad skal jeg ellers komme ind på? Gælder huygens princip for alle bølger? -
Hjælp til genetik
ForumindlægHej Jeg søger hjælp til at forbereder mig til eksamen i genetik mod betaling Jeg søger hjælp til følgende emner: rekombination, genetisk interaktion og mapping vh -
Hjælp til samfundsfag!
ForumindlægHey Alle Skal op til eksamen her imorgen og er helt lost angående et spørgsmål. Spørgsmålet lyder sådan her "Redegør for det senmoderne samfund og begrebet individualisering." Hvad er det? Tak på forhånd -
Kemisk ligevægt
ForumindlægHejsa, Jeg skal snart til eksamen i kemi B, og er derfor igang med at forberede mig. Jeg undrer mig over hvad forskellen på reaktionsbrøken og ligevægtskonstanten er? Er der mon en hjælpende sjæl der kan forklare det for mig :-)
