Søgning på: tysk analyse. Resultater: 19921 til 19940 af 38620
-
Sætte ord ind i præterium
ForumindlægHej, Er der nogen der kan hjælpe mig med at lave min tysk afl? :-) Handler om oversættelse af nogle tekster og sætte ord ind i præterium :-) -
to ord?
Forumindlæghey.. kan ikke finde de her to ord; lønstigning og godkendt på tysk? Her mener jeg godkendt af en person eller fabrik? -
Rettelse
ForumindlægNogen der har lidt til til at rette min oversættelse af en dansk tekst til tysk det er næsten 9 linjer.Det kunne være rart. -
en sætning
Forumindlæghej jeg har lige 2 spørgsmålhvordan siger man på tysk:han burde have været strengereog hvordan bøjer man ihrer? -
En sød sjæl der vil rette et lille referat?
ForumindlægHej Er der en der vil rette et lille tysk referat på ca. 200 ord?(Jeg har kigget den igennem et par gange, så tror ikke, at der er så mange fejl) -
Rapunzel oversættelse
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg har en oversættelse for til imorgen og jeg har lavet den. Er dog ikke den skarpeste til tysk, så det ville være dejligt hvis jeg kunne få en til at kigge på den :) -
Var der jøder i modstandsbevægelsen?
ForumindlægHej. Var der jøder i modstandsbevægelsen under 2. verdenskrig? Hvis ikke, havde jøderne en anden lille gruppe sammen, hvor de kæmpede mod tyskerne? -
HHX, maj 2005
ForumindlægHejsa.Til eksamenssættet fra maj, niveau B, hhx 2005, hvad var de to spørgsmål til den tyske besvarelse, kan I huske det ? -
Kort
Forumindlæghejsa.. er der nogen som vil rette 5 korte sætninger i tysk? hvis nogle gider, smider jeg dem ind i jeres indbakke mange tak.. :) -
Gleimstrasse 57 oplæg
ForumindlægHeyNogen som ved hvor man kan hente dette tysk oplæg henne?ved kun det handler om Gleimstrasse 57 -
Freundschaft
ForumindlægHej SP. Jeg har skrevet en stil på tysk om Freundschaft. Kan i finde fejl i den? Jeg kan ikke vedhæfte den, men jeg sender den gerne til jeres profil. -
Lara und Justus
ForumindlægNogen der har et referat på dansk eller tysk liggende af: "Lara Und Justus oder Die unsichtbare Grenze" ? -
Lille rettelse
ForumindlægHej. Er der nogle som vil rette min tysk oversættelse på 6 injer.. ?? På forhånd mange tak.. P.s Jeg sender den ind i jeres indbakke.. -
rettelse ?
Forumindlæger der nogle der vil rette min tysk stil ? Håber der er nogle der har lyst !! Jeg kan sende den til jer, hvis det er.. -
Tjek det
ForumindlægFik jeg dig igen? GODT:Jeg vil nemlig høre om der er nogle der gider at retet min tyske stil, den bliver på højst en side?Freud -
Kort oversættelse, rettelser?
ForumindlægHejsaJeg har en meget kort tekst oversat fra dansk til tysk, een der gider rette?Mvh M-ria :) -
Im Millionfieber
ForumindlægNogen der har lavet denne tyske stil (HH2)? Er kommet til at smide mit opgave sæt væk. :( -
gør en god gerning.
ForumindlægNogle der vil rette min lille tysk stil. Har prøvet at se om der er nogle fejl, men kan ikke finde flere. -
Ventus Handelsordbog
ForumindlægHej ! Er der nogle der ligger inde med dansk - engelsk samt dansk - tysk versionen af denne ordbog? Hvis ja, er det så muligt at jeg kan købe en kopi? -
Hjæælp rettelse
ForumindlægHjæælp er der nogen der vil hjælpe mig med at rette min tyske stil??? Kan sende den via mail med det samme??
