Søgning på: dansk reportage. Resultater: 19941 til 19960 af 41162
-
Fremmedsproget sekundærlitteratur
ForumindlægNår man skriver SRP i et fremmedsprog, fx engelsk, skal al sekundærlitteraturen så være på dette fremmedsprog, eller må man også gerne inddrage sekundærlitteratur på dansk? Og skal man dele sin litteraturliste op i primær- og sekundærlitteratur? -
Torben og Maria Naja Marie Aidt - Hjælp
Forumindlægjeg er ved at skrive en dansk opgave og mangler inspiration til analyse af Torben og Maria. Er der nogle der ligger inde med en analyse jeg måske kunne se ?? -
Kulturelle udfordinger
ForumindlægJeg sidder lige nu og skriver SRP, og skal give en analyse af de kulturelle udfordringer en dansk virksomhed står overfor ved etablering på det spanske marked. Nogen der har nogle idéer? -
lidt hjælp.....
Forumindlæghej Er der nogen af jer, der har læst bogen oh maria på tysk af felix & theo..... jeg har læst den, men forstår ikke handlingen, hvis der nogen der har læst gider i fortælle mig hvad den handler om på dansk. tak -
om Danmark ??
ForumindlægHej alle :=) Hvilke stereotyper, tror I andre har om os danskere og om Danmark ? :) Har skrevet, at vi er nogle der fester og drikker en del, så det kunne jo være noget. Flere foreslag?? :D -
Fremmedordbog
ForumindlægHej...Er der nogen der har set om man kan finde en gratis elektronisk fremmedordbog (på dansk) på nettet?Hvis det findes vil jeg da gerne opfordre studieportalen.dk til at linke til den.Hilsen Susanne -
Hjælp:(
ForumindlægHejsa, jeg ville lige spørger om der er nogle der vil hjælpe mig med at oversætte nogle danske sætninger til spansk? det handler om en film analyse, jeg skal nemlig oversætte det:( -
Engelsk: en lille sætning
ForumindlægHey.. er der en der vil kigge på denne sætning? på forhånd tak!på dansk: Han måtte flygte over grænsen til Canadaengelsk: He had to escape/fled across the Candian border..Ved ikke helt om det er rigtigt... -
Har du mod på 3,5 linjer ? Plzz
ForumindlægNogen som har lyst til at kigge 3,5 linjer igennem for fejl. Det en spansk oversættelse fra dansk til spansk? Skal afleveres tors. d.08 Ville være dybt taknemmlig. På forhånd tak. -
Nogen der har lyst ?
ForumindlægNogen som har lyst til at kigge 3,5 linjer igennem for fejl. Det en spansk oversættelse fra dansk til spansk? Skal afleveres tors. d.08 Ville være dybt taknemmlig. På forhånd tak. -
...August 2003???!!!
ForumindlægHejsa ville bare lige høre om der er nogen, som ved om der var et august sæt i skriftlig dansk sidste år, og hvad emnerne evt. var? Altså et skriftlig studenter eksamenssæt august 2003.På forhånd tak -
Hvad siger I?? Inden kl. 12.00 i dag.
ForumindlægEr der nogen af Jer, der har været til AP- afslutningstesten (med latin, engelsk, dansk, fransk, ect. indkluderet)?? Hvis ja, vil I så lige hurtigt give mig nogle stikord til hvad jeg skal være opmærksom på, mht. til opgaven...???? Meget HURTIGT -
Hvordan kommunikerer de forskellige trossamfunds hjemsider, Folkekirken, Jehovas Vidner og Det Islamiske Trosamfund med deres medlemmer og omgivelserne?
Forumindlæg(Religion/Dansk) Nogen der ved hvor jeg kan finde lidt inspiration? Udover at jeg selvfølgelig også vil kigge på de forskellige trosamfunds hjemmesider. Er der noget jeg skal være særlig opmærksom på? :) -
Boerkrigen 1899-1902
ForumindlægHey...Nogen der evt. ligger inde med noget information om krigen? På dansk? Jeg har søgt på nettet, men indtil videre har jeg kun fundet information på engelsk.På forhånd tak... -
Emneforslag?
ForumindlægHejEr der nogle, der kan anbefale Bjarne Reuter - Drengene fra Skt. Petri til 1.g dansk opgaven ?? Og nogle der ved, om der findes meget sekundært litteratur til den.?? På forhånd tak -
skriftlig karakter i gym.
ForumindlægHey!Jeg skal til skriftlig eksamen i engelsk, dansk og fysik. Hvad dælen skal jeg så bruge min skriftlige årskarakter til? For den eneste karakter der tæller er vel den jeg får til den skriftlige eksamen ? -
Historie/Samfundskundskab...
ForumindlægEr der ikke nogen der vil fortælle mig hvad pengepolitisk og finanspolitisk betyder? Og hvad kickstarten af dansk økonomi '93 gik ud på - i hovedtræk?? Synes det er lidt svært at forstå! På forhånd tak, Sara -
Tysk oversættelse, haster!
ForumindlægHey. Nogen af jer, der vil oversætte de her sætninger for mig til dansk? Det haster. Tak på forhånd! :) Vpigen Der var ingen møbler i børneværelset Barbara blev sur, da hun beskyldte moderen for at være en dårlig mor -
Hjælp med en enkel sætning..
ForumindlægSidder lige og bobler over en sætning i en dansk->engelsk oversættelse. ...pregnancy is more harmful for/to women than... Hedder det "for" eller "to"? -
"vi kommer ingen vegne" på engelsk
ForumindlægHej (: Jeg skal oversætte en dansk tekst til engelsk. Hvordan kan jeg oversætte: "Vi kommer ingen vegne" til engelsk? Håber i har lyst til at hjælpe lidt her :D
